Gå til innhold

HILDES BOK

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

ha en super duper fantasktisk goooooooooooooooooooooooooooooooooooood helg. -

Ha, slå den dere...

Litt fjollete..men det er nå en gang sånn jeg er... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

YahOO! min venn. Tenkte at jeg kunne spørre deg også! Du har jo litt erfaring da! =)

Er det noe kosttilskudd opplegg for å øke sjansen for å bli gravid ?? Og sikre ett sunt foster?????

*skjelve skjelve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Ojojojo0j !

Jeg er så treg med å skrive i min egen dagbok at det er ikke sant...

Var i bursdag på fredag og hadde det utrolig gøy. Lenge siden jeg har ledd så mye. Vi var et gjeng som etterhvert begynner å bli veldig godt kjent og har takhøyde for våre forskjellige personligheter. Det er lenge siden jeg har sett en del av jentene og da er det alltid kjekt å oppdatere seg.

På lørdag var vi på fest hos noen jeg IKKE kjenner. Det var ufattelig stivt i starten og jeg følte at alle kjente alle. Jeg ble faktisk stille og nervøs og det er skjelden, hehe. Da vi hadde satt oss til bords løsnet stemningen og det var rett og slett en lettelse. De som satt rett overfor oss var kjempekoselige. Det var nydelig mat, forrett og greier. Uvant med slike fester for meg, men jeg regner med det blir mer vanlig når man ikke lenger er i 20 årene.

Takk for støtte og omsorg jenter, dere er så søte atte !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i bursdag på fredag og hadde det utrolig gøy. Lenge siden jeg har ledd så mye. Vi var et gjeng som etterhvert begynner å bli veldig godt kjent og har takhøyde for våre forskjellige personligheter. Det er lenge siden jeg har sett en del av jentene og da er det alltid kjekt å oppdatere seg.

Det er så godt med sånne venner! Fint å kunne være seg selv på godt og vondt sammen med folk man kjenner godt!

Takk for bursdagshilsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det er fryktelig lite aktivitet i dagboken min. Får jo nesten ikke hilsner lenger !

Det kan komme av :

A : Jeg er ikke lenger elsket

B : Jeg er for treg med å skrive hilsner i andre sine dagbøker

Løsning : Jeg gjør et forsøk på å skrive mer i andres dagbøker og ser hva som skjer !

I dag har jeg tatt en skikkelig opprenskning på ungenes rom. Levert hauger av kosedyr til Fretex, samt en del klær. To handleposer med boss.

Til og med vasket under sengene. Jøje meg, jeg sier ikke mer enn at jeg fant en del som ungene har savnet. Hvordan fikk alt plass der ? Vedder på at det finnes leker som kan vrette seg sammen helt av seg selv...

Mannen har hatt fri halve dagen og har vært sammen med ungene ute. Deilig å ha han her litt igjen. Regner med det blir reising igjen neste uke, så jeg får nyte dagene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde

Håper du klarer å nyte dagene dine.

Selskap med gode venner er jo alltid hyggelig, og det kan jo også være ok å starte nye vennskap.

Ønsker deg fortsatt gode dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Snuppa!

Fint at det gjorde godt med en fest! Er det ikke befriende å få le skikkelig en gang iblant? Jeg skal på velforeningsfest på fredag, og trenger egentlig å slå ut håret litt nå. Men jeg går jo på penis-i-lin til og med torsdag kveld, og burde egentlig være minst et døgn uten medisin før alkohol, så vi får se hvor stor nøden blir... :roll:

Nå skriver jeg dette før jeg har sjekket om du har vært "flinkere til å skrive hilsener i andres dagbøker", så hvis du ikke har vært innom min nå når jeg kommer til den, så får du bank! Forstått??? :ler:

Ha en fortreffelig tirsdag, Hilde!!!

God høstklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Hilde K S
DO it  :o Hva da??? :o

Leter etter mening i ordene dine Care. Siden jeg ikke skjønner hva du mener, smiler jeg pent og sier ; "Takk, det var omtenksomt av deg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter mening i ordene dine Care. Siden jeg ikke skjønner hva du mener, smiler jeg pent og sier ; "Takk, det var omtenksomt av deg"

:ler::ler: Er det jeg som er rar eller er det du? :o :ler: Hadde du ikke et slagord på din avatar, eller var det noen andre.....en stakkar blir jo helt forvirret av denne avatarbyttingen her inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...