Gå til innhold

HILDES BOK

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Åh, takk for omtanken jenter !

Og nei, jeg er nok ikke gravid. Får mensen ene eller annen gang i løpet av neste uke. Og det er KRISE om jeg er gravid, da er det jo hadet og adjø til Rhodostur ! *Egoisten Hilde*

Jeg har vært sliten lenge og etter ferien har jeg liksom ikke vært så uthvilt som jeg burde være og jeg klarer ikke å ta meg inn på en helg.

Enda jeg har sagt nei til alt ekstra arbeid....

Var hos legen og sykemeldte meg i går. Føler meg helt arbeidssky som sykemelder meg uten noen betennelse eller annen ille sykdom.

Tar meg en dagbokrunde senere, dersom jeg rekker før jeg skal ut og treffe Mie og Maya. Det er en av disse koselige tingene jeg har tenkt å bruke tid på mens jeg er sykemeldt. Mange av venninnene mine er hjemme i permisjon eller jobber turnus så da kan jeg sludre litt med de også. Og så kan jeg trene på formiddagen. O lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

Høres ut som en smart avgjørelse både av deg og av legen, det. Du må ikke kjøre deg sjøl så hardt, skjønner du! Men nå får du tid til å slappe av og komme til hektene igjen, kanskje finnes det en liten rest av overskudd et sted der ute som du kan finne? Hvor lenge skal du være sykmeldt, forresten?

Nyt at det er høst - gå lange turer og kjenn på høstlukta. Sløv foran tv-en og se på Ricki og Dr. Phil. Bak deg gode muffins på en helt vanlig mandag og inviter en god venninne. Livet kan være ganske herlig, skjønner du! ;)

Godhelg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Muffins på en helt vanlig mandag ???? :o

IIIIK IIIIIIIK.

Nettop slike ting jeg skal gjøre.

Jeg er sykemeldt til onsdag, da skal jeg til fastlegen min. Regner med jeg blir videre sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk for omtanken jenter !

Og nei, jeg er nok ikke gravid.

Hmmmm, nå er jeg fryktelig forvirret altså! Var overbevist om at du var gift med Trøffelhelten, og han er jo såvidt jeg har fått med meg "gravid"!

Tror jeg må ha misforstått en eller annen spøk, ja..... :oops: :lol: :oops:

God bedring, i alle fall! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt å høre" at du er sykmeldt..

Det er nok mye verre å være sliten enn å ha

en betennelse.. :roll:

Håper virkelig du får tatt deg inn igjen,

og blir frisk og rask :P

:kysse: fra Jinxen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte maten ?

Smakte maten ?

Smakte maten ?

Smakte maten ?

Smakte maten ?

Smakte maten? Knise....knise

Smakte maten? Knise..knise

DUNKER det?

Ehhhh...ja. Det er en DDE konsert rett rundt hjørnet :-?

Smakte maten? knise...knise

:ler:

Takker for en koselig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Hilde! Hørtes lurt ut å få seg en sykemelding når du er så sliten - håper du klarer å samle litt krefter! Ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hadde det kjempekoselig i går !

Synd at dere ikke kunne komme til et tretimers maratonskravl.

Nilma ; jeg er gift med TØFFELHELTEN !

Tror nok din misforståelse bygger på at jeg en gang i en av disse trådene om hva tenker du om osv at Trøffel fikk emg til å tenke på mannen min. Det kommer rett og slett av at de har mange like meninger og en lun og god humor begge to.

Men jeg fikk meg en skikkelig god latter av innlegget ditt ! :lol:

Det er så fint når dere bryr dere om helsen min jenter ! Blir jo bedre av bare det ! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde

Tror du er lur som tar hensyn til hva kroppen prøver å si. Er ikke lurt å strekke seg for langt, selv om man er aldri så flink pike.

Fint å lese at du har hyggelige timer, og at du har tenkt å fortsette med ting du liker å gjøre. Skravling er kjempefint for humør og krefter!

Takk forn hilsen. Har sagt fra til fastlegen, og det er en av grunnene til at jeg knasker tabletter nå. Fortsetter å bruke veilederen min inntil videre.

Takk for at du bryr deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Hilde!

Hadde bare lyst til å stikke innom og si "hei", jeg!

Ser at du er sliten og sykmeldt. Jeg hadde en sånn periode for noen år siden, og det var ganske uvant og litt vanskelig. Det har ikke skjedd verken før eller etterpå, men det er sånn som kan skje med oss alle. Da er det viktig å ta det på alvor før det går for langt, sånn som du har gjort nå. Lytte til kroppen, og ta hensyn til seg selv i en periode. Veldig lurt!

Det ser ut som du er flink til å gjøre ting som du opplever som lystbetont, og det er bra! Gjør ting du trives med og prøv å komme deg til hektene igjen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Vært på shopping på Lagunen. DET er blodslit med handlesenter på lørdager. Det er alltid fullt, men jenten måtte ha nye klær til et bursdagsselskap på tirssdag.

Og så måtte jeg innom Brilelland for å regulere brillene mine. Og for å bestille time til linsekontroll. Jeg er så treg med de kontrollene at de nesten sender meg trusselbrev til slutt for å få meg til å komme ! :lol:

Så falt jeg for fristelsen til å kjøpe en bastkurv på Åhlens. Der jeg egentlig hadde bestemt meg for kun å kjøpe en bursdagsgave...

Min impulskontroll er ikke så høy og kurven var veldig fin...

Og så har jeg kjøpt Delicato kokosboller. Yum !

Synes det er så flott ar dere bryr dere så mye om meg jenter. Humøret bedres !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er det faktisk viktig å ha lav impulskontroll! Nå kan du sitte der og kose deg og se på den fine kurven din hele dagen! Det kunne du ikke ha gjort hvis du hadde høy impulskontroll, tenk på det! :ler:

- Og det er klart vi bryr oss! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lekebøll

Hei Hilde!

Det er så koselig med hilsen i dagboka mi.

Ser du sliter litt med helsa - kjenner til den - håper du kommer deg etter litt hvile.

Pleier å hjelpe å sette av litt tid til seg selv. :trøste:

Haha! Trusselbrev fra optikeren var forøvrig en kjent sak. :ler:

Jeg bor 5 meter fra ham, men klarer enda ikke å få bestilt den pokkers timen!

Imponerende....

Uansett, ha en fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :D

Titter innom og sjekke stemningen!

Verry gudd!

Ønsker deg goood bedring jeg. Ta godt vare på deg selv:)

Og legger igjen en stor klem :)

:briller:

Go`lørdag!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde :vinke:

Ny bil ? Gud så deilig !

Fikk versktedregningen på min på torsdag på 17.500,-. Der var gjort en del feil så jeg var passe hysterisk da jeg ringte dem. Oppførte meg helt langt over alle grenser.

Takk for grattiser. Bilen min har akkurat gjennomgått repereasjoner for 17000, så det slipper heldigvis jeg. Men jeg kan tenke meg at det er litt av et sjokk å få en så pass stor regning :o hadde fått sjokk selv :o

Du får ha en god helg, jeg har ikke hatt tid til å lese hva som står forann, gjøre det en annen dag :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...