Gå til innhold

HILDES BOK

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Det går rett til helvete med røykeslutten. I dag skal jeg faktisk ikke trene en gang.... Moahahahah.

Får besøk i helgen og blir borte fra kg helt til søndags kveld. Har forresten vært her lite i det siste. Ikke lite kanskje men mindre enn før. Er ufattelig trett og sliten. Så trett og sliten at jeg vurderer å ta meg en tur til legen i neste uke for å sykemelde meg. ( Eller få noe svært svært oppkvikkende. Sanasol eller noe i den duren.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Ginseng, en venninne ble helt propel av det og fikk ikke sove om natta... :o

Takk for at du reddet dagboken min fra en nært forestående drukningsdød. Klemmer tilbake :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trett og sliten at jeg vurderer å ta meg en tur til legen i neste uke for å sykemelde meg. ( Eller få noe svært svært oppkvikkende. Sanasol eller noe i den duren.)

Sanasol ja... Heftige saker :fy: Pass deg så du ikke blir hekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huske nå Hildemor, at du har vært syk og greier. Man blir litt slappfisk (må ikke forveksles med slapp i fisken :roll: ) av sånt noe. Bare schlappe godt av og være litt sånn: :eeeh: så kommer nok dette: :hoppe: av seg selv skal du se.

Ha en fin helg, Hilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Hilde, du må'kke slite sånn, vet du. Det er dessverre svært sjelden takk å få når man først ligger der som et kadaver. :fy:

Håper du får en flott og avslappende helg! *klem* Og hvis ikke tilstanden bedrer seg, så synes jeg absolutt du bør ta en tur til legen for å få sjekket saker og ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kjekt å ikke ha overskudd... :trøste:

Er bare aller raskest innom med en energiklem... :hoppe::hoppe::hoppe:

Klem fra Mayamor (som heller ikke er her i helgen... :hakeslepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hilde

Ha en riktig god helg og kos deg med venner.

En hyggelig tid med venner kan gjøre mye for slappe fisker.......

Men du har fått mange gode råd, og får et bittelite fra meg - det er bare du som kan passe på deg.

Takk for hilsen.

Fint at du har lagt inn klem med repetisjonsmulighet. Tok en i sta' og ser det er mulighet til å hente fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

Hei jenter og takk for hilsner :D

Har hatt en travel og morsom helg med fyll og alt som hører til. ( Les hodepine )

Kjekt å treffe EL og M igjen. Så nå blir det Trondhjemstur i midten av juni dersom alt går etter planen.

Kose med familien nå og stikke innom her i morgen for å se om det har skjedd noe i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det blir vel en mulighet for det Jinxevennen !

Dassjobb !

Har ikke hørt noe fra den jeg søkte på så jeg regner med jeg gikk glipp av den. *Sukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...