lillen Skrevet 17. september 2003 #421 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg syns nok at du burde dra med deg Lillen på en treningsøkt.. Det har hun nok godt av.. <---- Hilde Lillen ---> Jinx Excuse me! *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. september 2003 #422 Del Skrevet 18. september 2003 Hvordan har det gått med røykeslutten din? Du kommer jo til å bli sååååå sprek....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. september 2003 #423 Del Skrevet 18. september 2003 Det går rett til helvete med røykeslutten. I dag skal jeg faktisk ikke trene en gang.... Moahahahah. Får besøk i helgen og blir borte fra kg helt til søndags kveld. Har forresten vært her lite i det siste. Ikke lite kanskje men mindre enn før. Er ufattelig trett og sliten. Så trett og sliten at jeg vurderer å ta meg en tur til legen i neste uke for å sykemelde meg. ( Eller få noe svært svært oppkvikkende. Sanasol eller noe i den duren.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. september 2003 #424 Del Skrevet 18. september 2003 Kan anbefale Ginseng, en venninne ble helt propel av det og fikk ikke sove om natta... :o Takk for at du reddet dagboken min fra en nært forestående drukningsdød. Klemmer tilbake :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. september 2003 #425 Del Skrevet 18. september 2003 Springer fort ut igjen, slik at jeg ikke smitter Hilde D R Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. september 2003 #426 Del Skrevet 18. september 2003 Så trett og sliten at jeg vurderer å ta meg en tur til legen i neste uke for å sykemelde meg. ( Eller få noe svært svært oppkvikkende. Sanasol eller noe i den duren.) Sanasol ja... Heftige saker :fy: Pass deg så du ikke blir hekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2003 #427 Del Skrevet 18. september 2003 Huske nå Hildemor, at du har vært syk og greier. Man blir litt slappfisk (må ikke forveksles med slapp i fisken ) av sånt noe. Bare schlappe godt av og være litt sånn: så kommer nok dette: av seg selv skal du se. Ha en fin helg, Hilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. september 2003 #428 Del Skrevet 18. september 2003 Suser innom og gir Hilde en torsdagsklem. Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 18. september 2003 #429 Del Skrevet 18. september 2003 God bedring God helg Ha en riktig hyggelig kveld, og bli snart frisk igjen :D Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 18. september 2003 #430 Del Skrevet 18. september 2003 Stakkars Hilde Sender over litt energidrikk, og håper du blir bedre fort! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 18. september 2003 #431 Del Skrevet 18. september 2003 Du Hilde, du må'kke slite sånn, vet du. Det er dessverre svært sjelden takk å få når man først ligger der som et kadaver. :fy: Håper du får en flott og avslappende helg! *klem* Og hvis ikke tilstanden bedrer seg, så synes jeg absolutt du bør ta en tur til legen for å få sjekket saker og ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. september 2003 #432 Del Skrevet 19. september 2003 Ikke noe kjekt å ikke ha overskudd... :trøste: Er bare aller raskest innom med en energiklem... :hoppe: Klem fra Mayamor (som heller ikke er her i helgen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 19. september 2003 #433 Del Skrevet 19. september 2003 Svipper innom jeg, slev..(urk..NEI!..mener:) SELV om du vil ha kroppskontakt istedet for (?)..denne helgen.... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 19. september 2003 #434 Del Skrevet 19. september 2003 ...og det viktigste av alt glemte jeg jo: og det var jo å ønske deg en riktig god helg! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. september 2003 #435 Del Skrevet 19. september 2003 Hei Hilde Ha en riktig god helg og kos deg med venner. En hyggelig tid med venner kan gjøre mye for slappe fisker....... Men du har fått mange gode råd, og får et bittelite fra meg - det er bare du som kan passe på deg. Takk for hilsen. Fint at du har lagt inn klem med repetisjonsmulighet. Tok en i sta' og ser det er mulighet til å hente fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. september 2003 #436 Del Skrevet 20. september 2003 god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 20. september 2003 #437 Del Skrevet 20. september 2003 hadde du en flott helg med besøket ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. september 2003 #438 Del Skrevet 21. september 2003 Hei jenter og takk for hilsner :D Har hatt en travel og morsom helg med fyll og alt som hører til. ( Les hodepine ) Kjekt å treffe EL og M igjen. Så nå blir det Trondhjemstur i midten av juni dersom alt går etter planen. Kose med familien nå og stikke innom her i morgen for å se om det har skjedd noe i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. september 2003 #439 Del Skrevet 21. september 2003 Trondheimstur i juni ?? Stikker du innom oss her i trønderstaden da eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. september 2003 #440 Del Skrevet 22. september 2003 Det blir vel en mulighet for det Jinxevennen ! Dassjobb ! Har ikke hørt noe fra den jeg søkte på så jeg regner med jeg gikk glipp av den. *Sukker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg