Midnattsol Skrevet 7. september 2003 #381 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har og trena.. Også jaga jeg sambo ut på trening også. God søndag! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 7. september 2003 #382 Del Skrevet 7. september 2003 Nei, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet. Så flink dere er å trene idag. Jeg har akkurat satt til livs ett berg med pasta druknet i pestosaus.... ¤Nigella tar seg selv i nakken og forbereder tur på treningsstudio¤ ..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 8. september 2003 #383 Del Skrevet 8. september 2003 Sprekinger! skal snart, skal snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. september 2003 #384 Del Skrevet 8. september 2003 Jepp me too me har også trena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. september 2003 #385 Del Skrevet 9. september 2003 *liste-liste* "Låner" litt jb-pulver til, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2003 #386 Del Skrevet 9. september 2003 Hei på deg, Hilde! Bare titter innom for å ønske deg en fortsatt god uke :D ...og siden jeg er her, kan jeg jo slenge fra meg litt energi: :hoppe: :hoppe: Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. september 2003 #387 Del Skrevet 9. september 2003 Hei Hilde Gikk det bra da, sånn uten mascare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. september 2003 #388 Del Skrevet 10. september 2003 Hei Hilde! Jeg sier unnskyld for lureri igjen... Sliter litt med samvittigheten enda! Hvah?? Har du prøvd deg på noe uten mascara? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. september 2003 #389 Del Skrevet 10. september 2003 Kom h*n hjem fra jobb kl. 16.00. på fredag? Klem fra LapskausMayamor... (uten mascara i dag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. september 2003 #390 Del Skrevet 10. september 2003 Hui som tiden har flydd ! Allerede onsdag. Og i dag har jeg bestilt tur til Rhodos i mai. Gjett om jeg gleder meg ! JAJAJAAAAAAaA ! Takk for hilsner jenter, skal ta meg en dagbokrunde når ungene har lagt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. september 2003 #391 Del Skrevet 10. september 2003 Jinxen være med ?? :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 10. september 2003 #392 Del Skrevet 10. september 2003 nå er grensen nådd!! for pausen min altså... så det så koselig du var innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. september 2003 #393 Del Skrevet 10. september 2003 Tjohoo Hilde. *Middis kommer joggende rett fra monja sin dagbok* Puste og pese! Hvordan går det? Håper du har en fiiin dag. *jogger videre til dusjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. september 2003 #394 Del Skrevet 10. september 2003 Hva skjer :o hvorfor driver alle å trener her inne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. september 2003 #395 Del Skrevet 10. september 2003 Her var det fortsatt full aktivitet! Tror jeg stikker før jeg får feber :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. september 2003 #396 Del Skrevet 11. september 2003 Så herlig, Hilde! Solslikking eller opplevelsesferie? (Hoppet mitt var ikke et hint om at jeg ville være med på trening...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. september 2003 #397 Del Skrevet 11. september 2003 Joda Hilde.. Jeg syns nok at du burde dra med deg Lillen på en treningsøkt.. Det har hun nok godt av.. <---- Hilde Lillen ---> Jinx (tjihi) Fortell mer om Rhodos tur dah !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. september 2003 #398 Del Skrevet 11. september 2003 Skal du til Rhodos?! Jasså, så dit kan du reise, ja, men ikke til oslo, nei, ser man det, ser man det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. september 2003 #399 Del Skrevet 12. september 2003 Selvsagt er det lettere å reise til Rhodos enn til Oslo. Ja det er det nemlig. Det blir avslappingsferie i et hotell som ligger på stranden. Vi reiser sammen med svigersene og ja det kommer til å gå bra. Vi har vært på ferie sammen med dem mange ganger ! Vi reiser 16 mai. Litt strategisk siden jeg ikke er av de store nasjonaldagmenneskene. Jeg synes det er for mye styr og ståk og mennesker overalt. Som står i kø og unger som vil ha gassballonger og is og brus og snop og gud hvet hva. 17 mai i sydligere strøk passer meg ( og familien ) akkurat perfekt ! JOHOOOOOO ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. september 2003 #400 Del Skrevet 12. september 2003 Helt enig med deg. 17 mai er bare pes og jag. Jeg og en venninne reiste for 2 år siden til Mallorca 17. mai helga-skjønt var det :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg