Gjest Hilde K S Skrevet 26. august 2003 #301 Del Skrevet 26. august 2003 I dag gidder jeg rett og slett ikke å trene. Nå må jeg gå også, mannen er litt irritert på at jeg bruker så mye tid her inne... Takk for hilsner.*Gliser i all oppmuntringen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. august 2003 #302 Del Skrevet 27. august 2003 Smetter bare innom på veien... Egentlig litt godt å se at du ikke gadd trene. Da slipper jeg å føle meg så skyldig som ikke har syklet på flere dager....... ha en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. august 2003 #303 Del Skrevet 27. august 2003 Ombestemte meg faktisk og trente i går allikavel ! Ellers så skjer det faen meg nesten ikke en dritt i lvivet mitt. Hvorfor vinner aldri JEG i lotto ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. august 2003 #304 Del Skrevet 27. august 2003 så at du hadde vært på en dagbok - runde..glemte du noen da, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2003 #305 Del Skrevet 28. august 2003 Hei Hilde! Takk for lørdagshilsen. Jeg har ikke ignorert hilsenen, jeg er bare ikke helt i form til å sitte foran pc'en så veldig mye. Jasså du, så du vil ha ny jobb. Hva er det du vil drive med nå da? Du jobber fortsatt i konfliktrådet, eller? Håper du koser deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. august 2003 #306 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg er tilbake... :oops: Har ikke skrevet på noen dager fordi: * jeg har hatt så vondt for å sitte * Kg er ulidelig tregt om dagen... Flink du er da som trente alikevell... Barna til Mayamannen kommer neste helg... Gleder meg til å vise datteren alle de nye klærene... Tusen hjertelig... :kysse: Takk for at tenker på meg klemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 28. august 2003 #307 Del Skrevet 28. august 2003 Halloen, kunne jo skrevet masse kødd her nå, men siden jeg er så dritt-sur fortiden så få rjeg nøye meg med ett: hallo. Tenkte jeg skulle ringe min mor for en pep talk, men det endte opp med krangling og at hun ble pottesur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 28. august 2003 #308 Del Skrevet 28. august 2003 wass goin' on me meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. august 2003 #309 Del Skrevet 28. august 2003 Fy f...som du trener.. Blir sliten av å komme på besøk her.. (+ at jeg får litt dårlig samvittighet) Hvorfor vinner ikke JEG i lotto ???? Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. august 2003 #310 Del Skrevet 28. august 2003 Halloen. Har nå kommet fra trening. * Gliser stygt* I dag var det bare tungt og tungt. Må skjekke bakover her når jeg sist var pms. Da er det så tungt å trene at det nesten ikke er vits i å gå. Og så skjer det fortsatt ikke noe... Jinx ; du kan bare la vær å trene i en 12 - 15 uker til du. Anafugia ; stakkars, stakkars deg. Det er jævlig å være sur. Maya ; Legg en pute under stumpen. Matahari ; det går over om en 7,5 månders tid Kipa ; en unnskyldning ligger i dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. august 2003 #311 Del Skrevet 29. august 2003 Vært hjemme med sykt barn i dag. PMS, skal snart handle. Lage ostekake og kjøpe kokosboller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. august 2003 #312 Del Skrevet 29. august 2003 Jasså du, så du trodde jeg var gravid. hehe Usj, får superdårlig samvittighet når jeg leser hvor flink du er til å trene. Her må det skjerpings til. God helg og klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. august 2003 #313 Del Skrevet 29. august 2003 Hei Hilde Skal ta en 3-timers treningsøkt på shopping ikveld jeg.. Det får jammen meg holde.. Ostekake er det noe du baker hver helg ?? God helg... *kose masse med sykt barn* Klem Jinx :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. august 2003 #314 Del Skrevet 29. august 2003 Næh - ostekake nå er kun pms. Sist var det bursdag ! Men jeg trener den jo bort igjen....... Så lenge det ikke blir for mange og jeg orker å trene to tre ganger i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. august 2003 #315 Del Skrevet 29. august 2003 313 innlegg. Liker ikke tallet så jeg skriver et til ! God helg Hilde ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. august 2003 #316 Del Skrevet 29. august 2003 Hjelper deg enda lengre bort fra 313. ha en fin helg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 29. august 2003 #317 Del Skrevet 29. august 2003 Farlig å lese i alle disse dagbøkene... Det ene stedet blir man inspirert til husarbeid, i neste bok får man sååå lyst på kake, og her er det trening som står på programmet... Får rent dårlig samvittighet, men jeg har faktisk tenkt å begynne å trene igjen snart - var så flink i vår atte God helg Hilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 29. august 2003 #318 Del Skrevet 29. august 2003 Hei Hilde Hehe - nei, det var nok ikke noen skjulte klager bak innlegget ang. dagbokskrivere. Da hadde jeg nok klart å sagt det i tydelige bokstaver. Men hyggelig med hilsen likevel - og nei - ingen stand. Skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. august 2003 #319 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg kan ikke motstå din måte å si unnskyld på, så klart du er tilgitt- om det da er noe å tilgi. Er vel menneskelig å glemme...!! Klem fra Kipa Ønsker deg en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. august 2003 #320 Del Skrevet 30. august 2003 Hilde Pilde! Du tisser i buksa og skylder på meg! *springer ut herfra i fullll fart* *hyyler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg