Gå til innhold

HILDES BOK

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Synes du er super flink jeg, Hilde!!!

Stolt av deg!!!!

Når skal du holde maleriutstilling, da?

Får vi komme da?

:D

Ha en flott dag og helg!

Klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morn Hilde

Takker for hilsen i dagboka mi.

Så gøy at du har tatt lerret og pensel fatt. Jeg har ikke malt på lerret enda, men ellers på det meste - glass, silke, tre - vel stort sett det som det er mulig å få festet maling på, men ikke lerret.

Men atl utstyret mitt er fortsatt begravd inne på det jeg har tenkt å kalle kontoret en dag.

Når jeg er ferdig med studiene har jeg lyst til å lære både akvarell og akryl. Venter med olje tror jeg.

Ny jobb- så spennende.

Fant akkurat ut at jeg aldri kommer til å få noen gullkolokke for lang og tro tjeneste på samme sted. har stort sett byttet beite hvert 7 - 8 år. Og kjenner at det rykker litt i flytte-på-seg-foten. Men holder meg på plass en stund til. Det er bare smårykninger foreløpig.

Ha en riktig god helg - og kos deg med malingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Mannen er syk. *Sukk*

Har vært ute og fått slipt nye husnøkler. Tok meg bare tre år å få det gjort. Er så snar atte....

Tusen takk for hilsner ! *Gliser fornøyd*

Blir nok ikke noen utstilling før jeg er avgått med døden sånn som Munch.

Da kan dere si til alle at dere kjente den berømte Hilde K S, syfilisbefengt og med manglende kroppsdeler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Hvilke kroppsdeler er det egentlig du mangler??? *svært nyfiken*

Forøvrig: GOD HELG! og god bedring til Mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi! Måtte jo kikke litt i din også da :blunke:

Høres så gøy ut med malingen, har alltid hatt lyst til å male selv. Kanskje til neste år når vi flytter til større plass... Her er det ikke plass til noe mer ting, tror jeg :-?

Kos deg resten av helgen, og god bedring til mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Har nå vært og trent.

Nå skal jeg slutte å skryte av meg selv og treningen her inne....

Ellers skjer det så lite så lite.

Så lite at det er så lite så lite.

Lage pizza til middag.

Søøøøønnnnnndaaaaaaaggg................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryt ivei du. Det gjør jeg. :Hehe: Noe som minner meg på at jeg må skjerpe meg. :-?

*Ha-en-god-søndags-klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde,

takk for koselig melding i dagboken min.

:kysse:

Håper pizzaen smakte i dag og at du har fått kost deg litt i finværet vi har her i Bergen.

Ønsker deg ellers en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*liste-liste*

Slår meg ned litt her, jeg. Sto nettopp opp, får ikke sove. Så nå lister jeg meg rundt til diverse hyggelige dagbøker i håp om å finne roen.

Og kanskje Jon Blund. Ja, her har han opplagt vært for lenge siden! :ler:

*liste ut igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo malere som klarer å lage oppstyr og oppmerksomhet før de er døde, da. Og kankje nettopp fordi de viste fram at de IKKE manglet (en) kroppsdel.

Så hvorfor ikke bli berømt mens man lever. Tenk på alle de TV-programmene du ville fått vært med i, da, og uttale deg som rikskjendis om både det ene og kanskje særlig det andre. Hadde vært gøy å kunne skryte av å kjenne en kjendis, da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hilde K S

Tusen takk for hilsner, jenter !

Nå er sjefen tilbake på jobb, så jeg får ikke vært innom på formiddagen. Da jeg logget meg på nett nå var det 350 innlegg.

Var innom på tråden disse vil jeg møte og INGEN vil møte meg ! :grine:

Men jeg har jo møtt en del av de her inne da. Koselige mennesker alle sammen !

Håper på å komme til intervju på ny jobb, men må være tålmodig i to uker. Sukk.

Føler meg litt sliten og syt og klag i dag. Deilig.....

Nærmer meg vel kanskje premenstruell igjen ?

Lover dere spennende lesning i hvordan jeg kan hyle til stakkars mannen min denne gangen.....

Oj, ble med ett i bedre humør. Kanskje jeg skulle gå og kjefte på han for et eller annet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jeg vil møte deg, men har ikke skrevet inn på den tråden.. :roll: Kan trøste deg med at ingen vil møte meg heller-og jeg vil ikke møte dem... :tunge1: bare dere "gamle" på H-N og det inkluderer DEG!! :lol:

Hjelper det med litt nektariner, grønne epler og grønne steinfrie druer...?? Har bare sunne ting jeg skjønner du :ler: Og også har jeg jo moreller! :lol:

Ha en god dag!!

Klem, klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil møte deg! ....okei...HAR møtt deg.....Ville møte deg...møtte deg fordi jeg ville....Vil møte deg! :Nikke:

Hilde - fortsett å skryt av treningen. Det er bra å skryte litt. I dag har jeg vært på trening også. ( ser du - nå kunne jeg også skryte litt, så nå kan du også skryte. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...