Midnattsol Skrevet 30. september 2003 #501 Del Skrevet 30. september 2003 I dag har jeg ryddet på loftet som vi holder på å innrede. Det ble to stasjonsvogner på fyllingen og så er det ca et bagasjerom fyllt opp til Fretex. Det er deilig å få bort noen av disse tingene som henger over en. Kanskje jeg blir litt mindre stresset da ? *Håper* "Clutter Clearing" kalles det og er Feng Shui, så at du kanskje blir mindre stresset er godt mulig. Clutter clearing skal hjelpe på "body, mind and spirit." BRA Hilde!!! :D Lykke til hos legen. Ta vare på deg selv nå. *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. september 2003 #502 Del Skrevet 30. september 2003 Boden neste. Stå på! Skulle kanskje ikke nevnt det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. oktober 2003 #503 Del Skrevet 1. oktober 2003 God bedring Hilde og velkommen til Tommy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. oktober 2003 #504 Del Skrevet 1. oktober 2003 Sykemeldt to uker til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. oktober 2003 #505 Del Skrevet 1. oktober 2003 Bruk tiden godt til å ta vare på deg selv og finn på ting du liker å gjøre. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. oktober 2003 #506 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bruk tiden godt til å ta vare på deg selv og finn på ting du liker å gjøre. God bedring Akkurat som jeg skulle skrevet det selv... Teik it isi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. oktober 2003 #507 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det kommer nok godt med, Hilde. Bruk tiden fornuftig og vær snill mot deg selv! Håper du har mange rundt deg som også tar litt ekstra vare på deg akkurat nå! God klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 2. oktober 2003 #508 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hildepilde! Vel, jeg kan ikke mye selv, men jeg har et program på PC'n som regner ut data, og konklusjoner, og alt egentlig - så jeg slipper å vite så mye. Jeg er veldig fornøyd med det egentlig. Men, jeg finner ikke CD'n. Det er problemet. Så klart jeg kan regne det ut for deg når jeg finner den, og alt er klart. Da må jeg bare ha fødselsdato-, tidspunkt (klokkeslett - nøyaktig), og fødested. Kan jo sende på PM når jeg gir hint om at CD'n har kommet til overflaten igjen... Jeg er også Løve! Hurra for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. oktober 2003 #509 Del Skrevet 2. oktober 2003 Takk jenter ! I dag gjorde jeg ikke en dritt mens ungene var på skole og i barnehage. Leste ferdig boken min og sov en lur på sofaen. Likevel skjer det ting i løpet av uken. Mandag ; foreldremøte og håndball. Tirsdag ; hva søren var det da ? Har glemt det ut... Onsdag ; svømming Torsdag ; miljøgruppe og kaffeslabberas Fredag ; bursdag til venninne Lørdag ; på fest med mannen Søndag ; slappe av ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2003 #510 Del Skrevet 2. oktober 2003 Er det ikke deilig å ikke gjøre en dritt av og til også da? Det synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. oktober 2003 #511 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg er verdensmester i å ikke gjøre en dritt! Elsker å late meg, og gjør det når jeg må... Hvis jeg får et pittelite snev av dårlig samvittighet, hiver jeg på en vaskemaskin, og så kan jeg si at jeg har vasket klær! Veldig god følelse etterpå, mens maskinen står og surrer og går - og jeg sitter her!!! Det handler om å OVERLEVE i en travel hverdag, jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2003 #512 Del Skrevet 2. oktober 2003 Nemlig, Væren! Støtter den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2003 #513 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg er verdensmester i å ikke gjøre en dritt! Elsker å late meg, og gjør det når jeg må... Hvis jeg får et pittelite snev av dårlig samvittighet, hiver jeg på en vaskemaskin, og så kan jeg si at jeg har vasket klær! Veldig god følelse etterpå, mens maskinen står og surrer og går - og jeg sitter her!!! Akkurat det samme gjør jeg og! Om jeg ikke setter over en klesvask, så vasker jeg opp slik at det fyller oppvaskstativet, men ikke mer enn det....... Det er forrsesten en glede og se at Tommy er tilbake. Godt jobba Hilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. oktober 2003 #514 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kos deg hjemme du disse ukene. Lad batteriene. No kjem høsten... :o Jeg har vært hjemme for lenge... :-? Men jeg har liksom ikke noe valg heller... Hadde vært annerledes å jobbe på kontor el. Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. oktober 2003 #515 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det er viktig å kunne late seg/slappe av innimellom , Hilde. Og ike minst - å kunne gjøre det med GOD SAMVITTIGHET!!! (eller faller vel litt av vitsen bort) Ha en finfin helg!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #516 Del Skrevet 3. oktober 2003 F Håper forresten at det går bedre med deg nå, Hilde, og at du får ladet batteriene skikkelig. Det er noe dritt å være sliten. Jeg fikk en gang et tips om å ha fokus på å gjøre ting som gir positivt tilskudd, og sky som pesten alt som suger kreftene ut av deg. Det samme gjelder de menneskene man omgår seg med. Hvis mulig, ligg unna alt som har negativ innvirkning. Det hjelper! Mer enn man tror, faktisk. Det tar bare litt tid å omstille seg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. oktober 2003 #517 Del Skrevet 3. oktober 2003 GOOOD HELG, Hildemor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. oktober 2003 #518 Del Skrevet 3. oktober 2003 GOOOOD HELG, Hildemor!! Hihi...jeg overgikk Kipa i antall O'er! Ædda Bædda! Kos deg i helgen, Hilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 4. oktober 2003 #519 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei sveis min venn! ....i går skulle jeg tatt pillen....men gjorde det ikke alikavel.... .....huff, hva i alle dager holder jeg på med...? ....gulp, jeg har noen timer til...om jeg ombestemmer meg selv.... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. oktober 2003 #520 Del Skrevet 4. oktober 2003 Goooood helg vennen !!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg