Gå til innhold

HILDES BOK

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

I dag har jeg vært på to timers fjelltur med de to eldste barna. det var vanvittig deilig å gå ute i naturen !

Delicato er de aller beste kokosbollene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker de tre musene kjempe godt. Savnet overhodet ikke Tommy!! :sjarmor:

Høres deilig ut med en lang fjelltur, selv har jeg bare tenkt tanken å gå lang tur i dag, og så ble det en 20- minutters rundt kvartalet på tampen...sløvt...

Synes du er fornuftig som tar litt hensyn til deg selv nå, det er viktig vettu!!

Klem til deg fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Fru K S

Siden jeg hadde gleden av og "bli kjent" med Dem, har jeg hatt stor glede av Deres avatar. Den har gitt meg en glad følelse, siden jeg er stor fan av Tommy Og Tiger'n.

Jeg har nå lagt merke til at denne avataren er fjernet og erstattet med en ny.

Jeg vil på det instendigste oppfordre Dem til og ta tilbake Tommy, da mitt savn allerede er stort.

Med vennlig hilsen,

MarianneE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lekebøll

Heia Hilde :vinke:

Hva innebærer organisasjonspsykologi, da?

Over hvor mange år tar du det - og hva blir du etterpå?

Uansett vil du ha bruk for å ha "et-eller-annet" innen psykologi, omtrent samme hva du ender opp med å jobbe som.

Spesielt i yrker som går ut på veiledning!

Det finnes jo mange alternativer også, men jeg må så klart velge det tyngste :roll: - typisk meg.

Håper du har det fint i kvled. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Organisasjonspsykologi går vel en del ut på mennesket i organisasjonen, ledelse og sånt.

Har helsefaglig utdanning, adm / led og veiledning fra før. Akkurat nå er det jo tørke på arbeidsmarkedet, så det er vanskelig å få seg ny jobb.

Finner ikke Tommy MarianneE !

(Tipper han er tilbake om ikke så lenge )

Synes selv det er helt underlig å se innlegg av meg selv der Tommy glimrer med sitt fravær !

Ellers har jeg det nokså ok. Sov halvannen time på sofaen i dag så jeg tror jeg må være mer sliten enn noensinne. Pleier ikke å sovne på dagtid jeg.

Vært på foreldremøte i dag. Nå er det bare ett foreldremøte og tre foreldresamtaler igjen i høst.... :lol:

Takk for omtanke søte jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delicato er de aller beste kokosbollene. :D

Slike påstander kunne ikke stå sånn helt udokumenterte. Så jeg kjøpte meg en pakke i dag :Nikke:. Gode var de.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du trenger hvile, ja... Og kokosboller. Og frisk luft.

Jeg tror du er flink til å tenke på hva du trenger og til å ta hensyn til det.

Omsider... :wink:

De kokosbollene har jeg kanskje ikke smakt? Hvor får man tak i dem?

Husker du de "gammeldagse" kokosbollene til 1 krone, innpakket en og en, litt store, myke... *sukk* Barndomsminnene strømmer på...

:D:D Pass-godt-på-deg-selv-klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde-som-ikke-er-Hilde-lenger-når-Tommy-er-borte!

Kjenner ikke igjen innleggene dine lenger jeg. Disse musene er jo ikke rampe-Hilde! Tusen takk for innlegg i boken min. Jeg har det bra, men har du? Jeg leser her inne om slitne trebarnsmødre som sover på sofaen og som ikke høres så happy ut som vanlig. Husk å ta vare på deg selv også! (Kokosboller er fin medisin da.)

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, Hilde! Jeg håper det går bedre med deg nå etter hvert som du får hvilt ut litt.

Og så må jeg jo takke deg for at du sto vakt i dagboka mi i natt. Jeg har sovet så trygt og godt, atte. :) Fra nå av skal det også stå kokosboller klar der til besøkende nattestid.

Ha en riktig fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde! Er det mulig at du kunne ta på deg et oppdrag? Altså, til vinteren når strømprisene blir astronomiske, kunne du da ringe Fjordkraft og gjenta den salven du serverte de på bilverkstedet? Evt. spille den inn på bånd for meg?

Grattis med lavere regning, da :D

:vinke:

Mie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Finner ikke Tommy MarianneE !

(Tipper han er tilbake om ikke så lenge )

Synes selv det er helt underlig å se innlegg av meg selv der Tommy glimrer med sitt fravær !

*snøft*

Jaja.....jeg får godta det, da!

(liker nå Hilde like godt allikavell, da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organisasjonspsykologi er et spennende område, det.

Synes det høres fornuftig ut med den egenpleien du bedriver. Bruk den tiden du trenger og ikke forstrekk det på å være "flink pike"

Takk for klem. Kommer til å trenge den, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Mie : :oops: sånn blir jeg når jeg tenker på hva jeg presterte å lira sv meg. Men har for så vidt hatt en disputt med Fjordkraft en gang. Hehe, selvfølgelig. Mitt mål i livet er jo å komme på flest mulig svartelister...

Bettie : bare å hente klemmer når du vil eller trenger det !

Cruella : tusen takk !

MarianneE : Nå er han på plass igjen. Er på leting etter en god nok erstatning. Den er vanskelig å finne !

Care : musene mine er på plass de ; en på skrivebordet og min egen er der den skal være....

Matahari : rampe-Hilde ???????

Jeg er da aldri rampete...

I dag har jeg ryddet på loftet som vi holder på å innrede. Det ble to stasjonsvogner på fyllingen og så er det ca et bagasjerom fyllt opp til Fretex.

Det er deilig å få bort noen av disse tingene som henger over en. Kanskje jeg blir litt mindre stresset da ?

*Håper*

I morgen skal jeg på besøk til en venninne og til legen. Livredd for at han ikke skal sykemelde meg mer. Føler at jeg ikke har noe på jobb å gjøre enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...