Gå til innhold

HILDES BOK

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dassjobb !

Har ikke hørt noe fra den jeg søkte på så jeg regner med jeg gikk glipp av den. *Sukker*

Deres tap Hilde, det er de som går glipp av deg!

Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde.

Her røykes det - men ikke så mye - røyker ute. Den boka ligger pent ved samboers side av senga. Jeg er ikke kommet lenger enn jeg var for par månder siden... du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal se det dukker opp en jobb som er enda bedre enn denne.....

Fint du hadde det hyggelig i helga. trenger noen pustehull, vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hilde!

Håper formen har bedret seg ...

Den dassjobben som ikke ringer, skal du ikke tenke på.

Tenk heller på alle de arbeidsgiverne som sitter på kontoret sitt og gråter fordi de trenger deg ... De vet det bare ikke enda!

Mimre-hopping er fint en gang innimellom! :hoppe:

Klemklemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Er så trett for tiden at jeg ikke orker å se igjennom alle nye innleggene her en gang.

Sliiiten. Ringer en venninne som er flink å muntre meg opp.

Skal treffe noen søte venninner på freddan også så det vil nok gi meg en oppstiver !

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos legen, Hilde K S? :fy: For alt du vet så kan det være en liten filleting som ødelegger alt, for eksempel vitaminmangel. Da er det godt å få det på bordet slik at det er mulig å gjøre noe med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Bertha! Ta deg en tur til doktoren! Og du - det ER virkelig høst ute nå, et vann(!)vittig drittvær, det blåser på tvers og er mørkt nesten hele dagen. Ikke akkurat energigivende det heller.

Hm...sender over en slik ------------------------> :hoppe: ....og siden det er deg får du en til ---------------> :hoppe: .......så om ikke du hopper for tiden, så hoppes det ihvertfall i dagboken din!

Vi snakkes!

Stor klem fra Mie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff-da.

Det er ikke ok å være sliten.

Sender deg en stoooor oppmuntringsklem.

Husk å ta vare på deg selv og finn på ting du liker å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du..har piffen gått ut av deg. Flax at jeg har litt sånn energi pulver liggende i skuffen da- og selfølgelig deler jeg det med nettopp DEG :lol:

* * * * * *

* * * * * *

sånn ja og så litt rødfarge gir energi har jeg hørt..

ha en god helg da snuppa og slapp av og lad opp til energien skal brukes... :wink:

( for det er forbudt å bruke den bort i helgen!!! :fy: )

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...