Midnattsol Skrevet 22. september 2003 #441 Del Skrevet 22. september 2003 Du vil ha ny jobb du også ja. Da er vi 2. Og DET er ikke bare bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 22. september 2003 #442 Del Skrevet 22. september 2003 Hvis du insisterer så skulle jeg vel såvidt gått med på 3 måneders fri.... Hva slags jobb har du søkt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2003 #443 Del Skrevet 22. september 2003 Dassjobb ! Har ikke hørt noe fra den jeg søkte på så jeg regner med jeg gikk glipp av den. *Sukker* Deres tap Hilde, det er de som går glipp av deg! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 22. september 2003 #444 Del Skrevet 22. september 2003 Hvem vil vel ha en dassjobb? Det dukker nok opp noe som er mye bedre, skal du se! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 22. september 2003 #445 Del Skrevet 22. september 2003 Hei Hilde. Her røykes det - men ikke så mye - røyker ute. Den boka ligger pent ved samboers side av senga. Jeg er ikke kommet lenger enn jeg var for par månder siden... du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #446 Del Skrevet 23. september 2003 Kutt ut røyken a jenter kom så trener vi litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. september 2003 #447 Del Skrevet 23. september 2003 Du skal se det dukker opp en jobb som er enda bedre enn denne..... Fint du hadde det hyggelig i helga. trenger noen pustehull, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. september 2003 #448 Del Skrevet 23. september 2003 Hei, Hilde! Håper formen har bedret seg ... Den dassjobben som ikke ringer, skal du ikke tenke på. Tenk heller på alle de arbeidsgiverne som sitter på kontoret sitt og gråter fordi de trenger deg ... De vet det bare ikke enda! Mimre-hopping er fint en gang innimellom! Klemklemklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. september 2003 #449 Del Skrevet 23. september 2003 Okey.. Mimrehopping er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. september 2003 #450 Del Skrevet 24. september 2003 Er så trett for tiden at jeg ikke orker å se igjennom alle nye innleggene her en gang. Sliiiten. Ringer en venninne som er flink å muntre meg opp. Skal treffe noen søte venninner på freddan også så det vil nok gi meg en oppstiver ! Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. september 2003 #451 Del Skrevet 24. september 2003 Kan du være GRAVID ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. september 2003 #452 Del Skrevet 24. september 2003 Har du vært hos legen, Hilde K S? :fy: For alt du vet så kan det være en liten filleting som ødelegger alt, for eksempel vitaminmangel. Da er det godt å få det på bordet slik at det er mulig å gjøre noe med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2003 #453 Del Skrevet 25. september 2003 Enig med Bertha! Ta deg en tur til doktoren! Og du - det ER virkelig høst ute nå, et vann(!)vittig drittvær, det blåser på tvers og er mørkt nesten hele dagen. Ikke akkurat energigivende det heller. Hm...sender over en slik ------------------------> ....og siden det er deg får du en til ---------------> .......så om ikke du hopper for tiden, så hoppes det ihvertfall i dagboken din! Vi snakkes! Stor klem fra Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. september 2003 #454 Del Skrevet 25. september 2003 Huff-da. Det er ikke ok å være sliten. Sender deg en stoooor oppmuntringsklem. Husk å ta vare på deg selv og finn på ting du liker å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. september 2003 #455 Del Skrevet 25. september 2003 Hmm... Hva er det du og Mie driver på med for tiden da...? :o Bli bra til i morgen klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. september 2003 #456 Del Skrevet 25. september 2003 Hei du..har piffen gått ut av deg. Flax at jeg har litt sånn energi pulver liggende i skuffen da- og selfølgelig deler jeg det med nettopp DEG * * * * * * * * * * * * sånn ja og så litt rødfarge gir energi har jeg hørt.. ha en god helg da snuppa og slapp av og lad opp til energien skal brukes... ( for det er forbudt å bruke den bort i helgen!!! :fy: ) Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. september 2003 #457 Del Skrevet 25. september 2003 :o bolle i ovnen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. september 2003 #458 Del Skrevet 25. september 2003 *OppmuntringsenergiKLEM* :pippi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. september 2003 #459 Del Skrevet 25. september 2003 Håper alt står bra til ??? :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. september 2003 #460 Del Skrevet 26. september 2003 Kan du være GRAVID ?? *kremt* Tanken slo meg og........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg