Gjest gjesta Skrevet 12. september 2003 #401 Del Skrevet 12. september 2003 Hilde! Du ikke pakke for mye klær. Husk at du skal ha plass til en cirkus 171 cm høy og noenogsekstikilos blindpassasjer. Er du grei og legger noen sjokolader og en god bok i kofferten også, så lover jeg å ligge heeeelt i ro? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 13. september 2003 #402 Del Skrevet 13. september 2003 Det Mie ikke vet er at en ku allerede har satt seg i kofferten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. september 2003 #403 Del Skrevet 13. september 2003 Må kjøpe meg nye og ekstra store kofferter skjønner jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. september 2003 #404 Del Skrevet 13. september 2003 Herlig å planlege en ferie i god tid. Blir så mye en kan glede seg til God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. september 2003 #405 Del Skrevet 13. september 2003 Hyper dag : Vasket badet og vaskerommet. Trappen fra andre ned til første etasje er vasket og resten av første etasje er støvsugd. Løpt til frisøren. En sånn som klipte maks 16 hårstrå av gangen og gjør meg ufattelig utålmodig. Shoppet : - regntøy til minsten - Umbro treningsdress til største - luer og votter til alle tre - tre bukser og en ullbody til minsten - ny klokke til eldste - frimerker !!!! Så bar det avgårde på håndballens dag med eldstejenta og så dro vi på handling og for å leie film , "Mitt store fete greske bryllup". Håper den er bra, det er lenge siden vi leide film nå. Helg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. september 2003 #406 Del Skrevet 13. september 2003 Filmen er bra, men anbefales ikke til kommende bruder. Jeg fikk nemlig mareritt om natten av den. Så for meg slitsom familie og grelle kjoler. add: måtte rette opp tusen skrivefeil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. september 2003 #407 Del Skrevet 13. september 2003 Hehe, slitsom familie det der ja...men artig film. Ha en fortsatt god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 13. september 2003 #408 Del Skrevet 13. september 2003 Du, det ble bare en rusbrus i kveld, ok? Og så var jeg hjemme før klokka ett. Ikke verst, vel? Nå må jeg raskt en tur tilbake til min bok, da jeg synes jeg så antydninger til høy sigarførsel der borte. Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. september 2003 #409 Del Skrevet 14. september 2003 Hei Hilde Takk for hilsen hos meg. Jo - jeg er veldig glad jeg har en veileder å snakke med, en som kjenner meg - proffesjonelt. Regner med at hun kan hjelpe meg litt også her. Men det er et nederlag å falle tilbake til gamle "synder". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. september 2003 #410 Del Skrevet 14. september 2003 Neimen, takar lille deg da! Bihuler? Er du sikkelig syk? Feber og ingen røyk?? Varme tanker fra meg og giraffen Julia R. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. september 2003 #411 Del Skrevet 14. september 2003 Filmen hadde et par hysterisk morsomme scener ! Og neida, Fugia jeg har ikke febeer eller er voldsomt syk. Slenger innpå noe naturmedisin så nå er alt meget bedre... Og røyk er der også. Prøver å slutte i morgen.... Søøøøøøøndaaaaag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. september 2003 #412 Del Skrevet 14. september 2003 Må se den filmen jeg nå.. Takk for prat i disse morgentimene.. Du er gooooood... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. september 2003 #413 Del Skrevet 14. september 2003 Hopper innom for å ønske deg en god søndag!! - er litt misunnelig på den Rhodos- turen din, men jeg gidder ikke bruke energi på det før det nærmer seg...* misunne, men også unne Hilde..* Ser at du fortsatt er like hyper og sprek, blitt enda bedre nå som du trener ...mangler bare bort med røyken nå, men det blir nesten for mye av det gode...Du må huske å å puste da!! Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. september 2003 #414 Del Skrevet 14. september 2003 *Gisper etter luft* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. september 2003 #415 Del Skrevet 14. september 2003 Angående Mies beskrivelse av blindpassasjer i kofferten din: Hun må ha missforstått. Hun har oppgitt feil mål, nemlig jeg er over 170. Det er viktig med tanke på koffert handel :-? Jeg så "mitt greske, fete, store (?) bryllupp på flyet på vei til Spania i sommer. Riktig nok uten lyd (hadde ikke head sett ). Men syns det virket litt masete. Typen til Carie er jo med da.. men ellers? Ha finfin uke, Hilde! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. september 2003 #416 Del Skrevet 15. september 2003 IIIIIIK ! Nederst på siden ! Må løpe og trene.... *Gliser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 15. september 2003 #417 Del Skrevet 15. september 2003 Filmen var foressten kjempe bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 15. september 2003 #418 Del Skrevet 15. september 2003 Spreking! Ha en god treningsøkt da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 17. september 2003 #419 Del Skrevet 17. september 2003 Var på besøk hos en venninne i går kveld og hadde det kjempekoselig ! Det var jo stengt her inne så da måtte jeg jo ut i det virkelige liv og oppsøke kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. september 2003 #420 Del Skrevet 17. september 2003 :o Jøss, det måtte ha vært litt av en opplevelse.. Godt for deg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg