Diva Skrevet 4. september 2003 #361 Del Skrevet 4. september 2003 Heisann! Er du syk ? Se å bli frisk snart da. Ikke morro det der.... Ønsker deg en riktig god morgen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. september 2003 #362 Del Skrevet 4. september 2003 Torsdags-håper-du-er-bedre-du-må-bli-frisk-snart-kleeem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. september 2003 #363 Del Skrevet 4. september 2003 Du, den Kreta-turen? Det er bøllekurset du mener, vel? Hmmm... må bare skaffe vikarer først, så slår vi til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. september 2003 #364 Del Skrevet 5. september 2003 Hurra! Jeg har ikke fått med meg at du holder på med røykekutt! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. september 2003 #365 Del Skrevet 5. september 2003 Håper du har hørt noe fra den jobben. Hvis ikke - de vet nok ikke hva de går glipp av da...... Da finner du nok en annen arbeidsgiver som vet å sette pris på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. september 2003 #366 Del Skrevet 5. september 2003 Er bare innom og ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. september 2003 #367 Del Skrevet 5. september 2003 Er bare innom og ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. september 2003 #368 Del Skrevet 5. september 2003 God helg dr. hilde :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. september 2003 #369 Del Skrevet 6. september 2003 Tror det er noe smittsomt. Sitat Bertha: Og til sist lurer jeg på hvor i all verden dørvakten min har vært henne i kveld?!? Hilde? Hun tok brukte sedler i små valører, hvilket vil si tre dollar. ... og hva i all verden er dette for noe?!? :evil: Forresten, grunnen til at jeg rumsterer her inne på denne tiden av døgnet er at jeg er tom for søvnpulver igjen. Ingen fredagsrangel, altså. Æresord. Tror du det er okei at jeg bommer litt av deg? Sånn.... *drysse* Lalle nå ja, Bertha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. september 2003 #370 Del Skrevet 6. september 2003 Ja hei og hoppis--> :D Sørgelig melding: Min PC blir "fixet" når jeg kan kjøpe ny.....:cry:.......og det er en stund til nå, desverre. Penger spares som bare det - til jul! =) Jeg må bare takke for en alldeles fortreffelig aften i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. september 2003 #371 Del Skrevet 6. september 2003 P.S Hilde, legg merke til damen oppe i venstre hjørnet? Mener, det må da ha gått galt med den nose-jobben der vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. september 2003 #372 Del Skrevet 6. september 2003 Jepp. Hadde det altså utrolig i går ! Både koselig og morsomt. ( Vært på kinamataften med Mie og Anafugia ) Og så ser jeg jo her at det er på høy tid at det kommer et innlegg fra meg her ? Anafugia : Nå får jeg skikkelige tvangstanker rundt nesen til damen. Ja og så har du fullstendig rett. Fatter ikke hvordan jeg kunne unngå å se det der ! Bertha ; jeg har jo frihelg ! Lillen og alle som tror jeg holder på med røykekutt ; jeg skrev vel EGENTLIG bare at jeg ikke hadde røykt på et visst tidsrom. Får jo helt dårlig samvittighet når alle her inne plutselig tror at jeg er så flink og standhaftig atte. For det er jeg ikke og jeg har ikke sluttet. Men jeg skulle gjerne ha klart det. Veldig gjerne faktisk. I dag skal jeg innom et reisebyrå og hente neste sommers sydentur priser. Håper på å kunne få råd til å reise til syden to uker i mai. Så håper vi at ungene får fri fra skolen da ! Nå er jeg nesten frisk. Henger litt i bihulene, men regner med at om en fire ukers tid er jeg helt på bena ! ( For jeg er en optimist, jeg vet det går bra til sist ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2003 #373 Del Skrevet 6. september 2003 Takk for i går, Hilde, det var kjempekoselig. Vi er jo litt sånn stille og sjenerte, ganske lik der i grunnen.....(hm..) Kinamat er yummis, og frityrstekte bananer er et must! Ha en fin lørdag! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2003 #374 Del Skrevet 6. september 2003 av skybert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. september 2003 #375 Del Skrevet 6. september 2003 Bertha ; jeg har jo frihelg ! Ups! Det hadde jeg jo helt glemt... :oops: Tror jeg begynner å bli senil. Jeg må definitivt ansette en barnevakt også til meg selv *notere*. Uansett - ha en riktig fin (fri-)helg!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. september 2003 #376 Del Skrevet 6. september 2003 En god helg- klem til deg fra Kipa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. september 2003 #377 Del Skrevet 7. september 2003 Kinamat er yummis, og frityrstekte bananer er et must! Klem! Må bare blande meg litt: Frityrstekte bananer er I K K E yummis! Sist jeg spiste det (i forrige årtusen) ble jeg sittende og lure på om jeg ikke skulle få sursøtsaus og dyppe den i (eller ketschup :o ). Banansplit, derimot... Ha en finfin søndag, Hilde!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. september 2003 #378 Del Skrevet 7. september 2003 Høres ut som du hadde en hyggelig kveld. Godt selskap gjør det jo trivelig. Så lurt at du ringte den jobben. De hadde lagt merke til deg i utgangspunktet, og når du ringte, ble de enda mer klar over at du finnes. Det ER mange søkere til jobber np, og det er mange kvalifiserte søkere, men du er ihvertfall en av dem. Får håpe det slipper i bihulene også, etterhvert. Selv er jeg verdens mest tålmodige menneske når jeg blir forkjølet - bare det går over i løpet av et par timer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2003 #379 Del Skrevet 7. september 2003 Hei hei jenter ! I dag tok jeg med naboen på trening. Og det er alt som har skjedd siden sist. Søøøøøndaaaaaaag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. september 2003 #380 Del Skrevet 7. september 2003 Du er kjempeflink som verver folk inn i treningens verden... Bare ikke ta meg... Søndag er vi glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg