Gjest Hilde K S Skrevet 2. september 2003 #341 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg hater å være forkjølet. Jeg synes fryktelig synd på meg selv og livet er bare såååå ille. Helt forferdelig faktisk. Kan ikke forstå hvorfor dette skjer bare meg og hodepinen min er myyyye værre enn naboens. Selvfølgelig er min forkjølelse også mye værre enn den kollegaene hadde sist uke ! Ingenting, jeg gjentar ingenting kan måle seg mot det helvete jeg gjennomgår. Siden jeg nå er syk på fjerde dag, så må det jo begynne å bli bedre i morgen. Men med min flaks så er jeg vel værre i morgen. DA har det nok utviklet seg til en dobbeltsidig lungebetennelse med tilhørende bihule, øre og halsbetennelse. Også en vond tå. Deilig å få lov å ta han helt ut på klagefronten.... Jeg er sååååååå syyyyyyyyk. Men jeg har ikke febre altså ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. september 2003 #342 Del Skrevet 2. september 2003 Uffe! Her: @ En trøsterose fra meg. God bedring! :smilejenta: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. september 2003 #343 Del Skrevet 2. september 2003 STAKKARS STAKKARS STAKKARS HILDE Det er jammen bra at du ikke har febre Sender over en BLI FRISK klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. september 2003 #344 Del Skrevet 2. september 2003 Sender en trøsteklem, vet akkurat hvordan du har det. hilsen en som også er syk i dag :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. september 2003 #345 Del Skrevet 2. september 2003 Du har min fulle sympati.... God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2003 #346 Del Skrevet 2. september 2003 G *blåse-på-tåen-til-Hilde* :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: (hev på denne, fordi den rett og slett er litt sånn DEG) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 3. september 2003 #347 Del Skrevet 3. september 2003 Kjedelig å være syk Håper du blir fort frisk! God bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. september 2003 #348 Del Skrevet 3. september 2003 Nitt bedne i dag. Har ringt på jobben og sagt at jeg ikke kommer i dag og i morgen. Så regner jeg med at jeg er fit for fight igjen. Også skjer det lite i livet mitt for tiden. Veldig lite. Har så fryktelig lyst til å gå på jobbintervju på den jobben jeg søkte på. Så veldig, veldig lyst ja. I går røykte jeg forresten ikke etter 12.30. Har ikke kjøpt røyk i dag heller. Lurer på hvordan det kommer til å gå denne gangen ? Føler meg rolig og avslappet og har det egentlig veldig fint ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2003 #349 Del Skrevet 3. september 2003 Stakkars Hilde er syk! *Pakker deg inn i et godt teppe, gir deg kakao og binder munnkurv på barna og mannen* God bedring vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. september 2003 #350 Del Skrevet 3. september 2003 God bedring dr. hilde :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 3. september 2003 #351 Del Skrevet 3. september 2003 Du får ha god bedring! Håper du får tilbake smaksløkene snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. september 2003 #352 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har prøvd å lure mine bakterier.. Virker det? Jeg føler meg hvertfall litt bedre. Om vi ikke klarer å lure alle, så kanskje halvparten hvertfall har dratt.. *prøver å lure litt til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. september 2003 #353 Del Skrevet 3. september 2003 Hei, Hilde! Stikker bare innom for å si GOD BEDRING! Pssst! Kakao og ullteppe kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. september 2003 #354 Del Skrevet 3. september 2003 Sluttet å ???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. september 2003 #355 Del Skrevet 3. september 2003 Ble en kjapp chat i dag på msn... Får ta det igjen en annen dag... God bedring min venn. :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2003 #356 Del Skrevet 3. september 2003 Femdeles gob bebring, Knilde Dette er deg uansett, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. september 2003 #357 Del Skrevet 3. september 2003 Fint at du er bedre... Når vet du noe om jobb-intervuet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. september 2003 #358 Del Skrevet 3. september 2003 HEIA HEIA ALLE VEIA! *rase inn på sidene dine og kloddre ned en hei på deg-melding* Ville bare si hei, jeg, og sånn... ja, og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 3. september 2003 #359 Del Skrevet 3. september 2003 Goooood bedring! Og så flink som slutter å røyke?? Makalaust, sier nå jeg! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. september 2003 #360 Del Skrevet 4. september 2003 WOW :o 11 hilsner ! Det må jo være rekord. Må bli oftere syk slik at det skjer noe i livet mitt.. I dag kommer mannen hjem. Det skal bli deilig. I går sankket ungene med han på msn og her er den vittigste jeg kunne lese etterpå ; "har du lov til å surfe på internett når du er på jobb da pappa ?" Vår niåring har allerede opparbeidet seg arbeidsmoral... Føler meg endelig bedre. Jeg pleier ikke å være syk sånn uten å være sykemeldtsyk, men nå har jeg hatt tre durabelige forkjølelser på under 6 mnd. Pleier å være et tegne på lav blodprosent og skrapt jernlager. *Spise jerntabletter* Vet ikke noe om jobbintervju. Dersom jeg ikke hører noe innen fredag regner jeg med at jeg ikke var interessant for dem. Synd for dem da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg