razmatazz Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 bbc Grrr! Et stort flertall i Kongressen i USA stemte for utvidelse av forskning med stamceller fra nedfrossede embryoer (63 for, 37 mot. Manglet bare 4 stemmer for å hindre muligheten for veto). Bush bestemte seg for å nedlegge veto mot dette på moralsk grunnlag. Dette på tross av at et stort flertall amerikanere er for denne forskningen! Tror ikke han skjønner hvor stort hinder dette er for videre forskning. Selvom Bush selv er en religiøs mann mistenker mange at hovedgrunnen til vetoet er et stort press fra hans religiøse bidragsytere. Hvor lenge skal denne inkompetente slasken ha så stor innflytelse?
Frank Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Leeenge ennå... Heldigvis har han ingen yngre brødre og INGEN SØNNER (phew). Døtrene er vel mest opptatte av tequila og gutter... Det er iallefall det jeg har hørt;)
punktom Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Mord er galt, så dette kunne ikke Bush være for. Så vi kan dermed være trygge på at det ikke finnes drap i amerikanske fengsel, i Afghanistan og i Irak.
razmatazz Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2006 Mord er galt, så dette kunne ikke Bush være for. Så vi kan dermed være trygge på at det ikke finnes drap i amerikanske fengsel, i Afghanistan og i Irak. ← Ja det er det jeg mener! Han er så vanvittig dobbeltmoralistisk at det er helt skummelt. Ergo, en slask!
punktom Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 De følger ikke logikk i den republikanske leieren. It's all about truthiness, not facts.
Gjest Gjest_Berta_* Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Moralsk grunnlag, ja. Som alt annet Bush bedriver, så er det en maktdemonstrasjon.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 Det må være det eneste positive den mannen har gjennomført i sin periode. Kanskje han bør starte å ta vare på liv andre steder også snart.
razmatazz Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2006 Det må være det eneste positive den mannen har gjennomført i sin periode. Kanskje han bør starte å ta vare på liv andre steder også snart. ← Ehh... positivt??
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 Forskning = fremgang. Siden George W. Bush legger ned veto mot dette; George W. Bush = Hinder Gleder meg til George W. Bush - politisk innflytelse = bedre tider.
Gjest Chrizzy Skrevet 23. juli 2006 #10 Skrevet 23. juli 2006 Det er flott at han får forskningsmiljøet mot seg i alle fall, så blir man kanskje kvitt han snart!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 23. juli 2006 #11 Skrevet 23. juli 2006 Det er flott at han får forskningsmiljøet mot seg i alle fall, så blir man kanskje kvitt han snart! ← Det er litt vanskelig for han å fortsette etter denne perioden. Så ja, vi blir nok kvitt han snart.
talin Skrevet 23. juli 2006 #12 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Et stort flertall i Kongressen i USA stemte for utvidelse av forskning med stamceller fra nedfrossede embryoer Det beste med hele saken er jo att det var et lovforslag som åpnet for forskning på egg som skulle ødelegges. Endret 23. juli 2006 av talin
Gjest Chrizzy Skrevet 23. juli 2006 #13 Skrevet 23. juli 2006 Det er litt vanskelig for han å fortsette etter denne perioden. Så ja, vi blir nok kvitt han snart. ← Jeg hørte det har planlagt å gi han en sprøyte før det er gått 8 år Neida! Uff
Gjest King James Skrevet 23. juli 2006 #14 Skrevet 23. juli 2006 (endret) bbc Hvor lenge skal denne inkompetente slasken ha så stor innflytelse? ← Til en ny ape blir president antar jeg Endret 23. juli 2006 av Keiser James
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå