Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. september 2006 #361 Del Skrevet 16. september 2006 Innom med en lørdags- til snuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. september 2006 Forfatter #362 Del Skrevet 16. september 2006 Saa ut som en kjempefin vogn! Du er saa heldig som er saa naer aa faa se den lile - samtidig skjoenner jeg at det er litt skremmende ogsaa! ← Det kommer til å gå raskt med deg også skal du se! Snart er det jul og plutselig har du termin! Så fin mage du har! Det er så koselig å drive med redebygging. Og snart har dere et lite nurk som skal sove i vogga også ← Takk for koselig magekommentar! Nydelig mage!! Jaa, det er så koselig å reie opp til disse små som snart skal melde seg.. Har just gjort det selv! ← Flott mage du har! ← Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. september 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 16. september 2006 Så fin mage!! Nesten så jeg savner min nå........bittebittelitt! Du er nå utrolig flink til å få gjort ting syns jeg Er det ikke koselig å holde på med disse små klærne?! Åh,jeg synsdet er like stas enda jeg! Skulle tro man ble vant etter ørtn maskiner i uka,men de er likesøte å henge på snora! Lurt å pakke bagen nå ja!Greit å ha det meste unnagjort i disse dager! Ønsker deg ei riktig god helg vennen! ← God helg til deg også, vennen! Kose deg med Sondregutten! Ha en fin helg ← God helg til deg også! Så nydelig mage du har! ← Takk! ← Kjempefin mage! Håper formen er bedre nå,og at du får ei fin helg! Lurt å pakke bagen ja! Vet jo aldri når det begynner å skje ting ← Nei, nå kan det vel egentlig skje når som helst, så bør vel få pakket den bagen snart.... God helg! til deg ← God helg til deg også! Innom med en lørdags- til snuppa mi! ← Snill du, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. september 2006 Forfatter #364 Del Skrevet 16. september 2006 Våknet ved 9 tida i går, slakket litt i senga, så tv og leste litt før jeg sto opp å spiste frokost. Ved 11 tida kom plutselig ei jeg jobber med på besøk; kjempekoselig! Etterpå dro jeg til sentrum å bestilte noen bilder til fremkalling også var jeg innom postkontoret. Etter det dro jeg opp til venninne med tvillinger og var der til rundt halv 5. Da reiste jeg hjem så jeg og sambo spiste litt mat; kjøttkaker på lompe Sambo dro på tomta igjen, og jeg la meg og sov en stubb. Sto opp igjen litt før 8 og støvsugde 1. etg og så begynte jeg med middag da sambo kom inn igjen; svinefilet, ris, brokkoli, cremefraiche saus og ristet loff med hvitløkssmør. (huff, har fortsatt igjen å vaske opp fra i går, bare spylte av det i går... ) Ble tidlig kvelden, men jeg tror ikke jeg fikk sove før nærmere 12.... I dag våknet jeg litt over 8, sto opp rundt 9 og spiste frokost med sambo. Ligget litt på sofaen og så var jeg innom bestis en tur på jobb før vi spiste lunsj hos svigers. Sambo er på tomta igjen, og blir vel der til kvelden. Usikkert hva vi skal i kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 16. september 2006 #365 Del Skrevet 16. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. september 2006 #366 Del Skrevet 16. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. september 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 17. september 2006 magolia: MrsP: Søndag, og 11 dager til termin. Ute å spiste i går kveld på Big Horn med et vennepar. Kjempedeilig! Fikk gått et godt stykke i går også, gikk runden min og nedom tomta 2 ganger utenom. Vasket bilen utvendig og var på butikken + vasket opp og gjorde bittebitte litt annet husarbeid. Kjenner det blir sofaen store deler av dagen i dag, men regner med at jeg klarer å komme meg på håndballkamp. Og kanskje bort på kaffe og vafler i kveld. Vi får se! Men nå er det først sofaen ei stund, lurer på om jeg skal sette på en film.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. september 2006 #368 Del Skrevet 17. september 2006 Kos deg på sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 17. september 2006 #369 Del Skrevet 17. september 2006 Oj, her nærmer det seg! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. september 2006 Forfatter #370 Del Skrevet 17. september 2006 Da har jeg vært på kamp og fått vært litt sosial! Kampen var egentlig ganske kjedelig så greit å få vært sosial i tillegg da. Etterpå har jeg tatt ut en stor bærepose med aske fra ovnen og vasket gulvet på stue, kjøkken og gang. Venter på at sambo skal komme inn igjen, noe som ser ut til å ta ei god stund... Gleder meg til han blir ferdig med grunnmuren sånn at jeg ser litt mer av han, men greit at han blir ferdig før knøttet melder sin ankomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. september 2006 #371 Del Skrevet 17. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. september 2006 Forfatter #372 Del Skrevet 18. september 2006 LT: Kjørte en liten tur i går kveld da sambo kom inn igjen. Etterpå kom et vennepar på besøk, spiste pizza, sjokkis og chips og drakk cola/farris bris. La meg ved 10 tida, sambo kom opp etter en liten halvtime på finn.no. Jeg fikk nemlig velkomstpakke fra cappelen, en sånn barnebokklubb der. Var med ei bok som heter ABC for småbarnsforeldre som jeg leste litt i går. Interessant bok! Sovet greit i natt, oppe igjen 2 ganger på do og lå våken en halvtimes tid pga et eller anna slags dyr satt å skrek utenfor vinduet. Lurer på hva det var :gruble: Våknet litt før 8 og fikk ikke sove igjen. Lå og så litt på frokost-tv før jeg sto opp. Har spist havregrøt til frokost, og nå ligger jeg på sofaen. Blir nok her deler av dagen kjenner jeg. Prøve å sove litt til kanskje etterhvert... Ordetnlig kjei! En evt fødsel er nok laaaangt unna, ingen som helst tegn på det nei. 10 dager til termin... Men er vel glad til også på en måte, kan ikke si annet enn at jeg gruer meg skikkelig til fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2006 #373 Del Skrevet 18. september 2006 Kjedelig å vente sånn, og å grue seg! Men det er verdt det når du får babyen din i armene, det kan jeg love deg Håper det skjer noe i løpet av uka! Bare 8 dager igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. september 2006 Forfatter #374 Del Skrevet 18. september 2006 Kjedelig å vente sånn, og å grue seg! Men det er verdt det når du får babyen din i armene, det kan jeg love deg Håper det skjer noe i løpet av uka! Bare 8 dager igjen til termin! ← 10 dager til termin egentlig, utenlandsk ticker, så regner feil... Men kan jo huske at det var over 200 dager, så 10 dager er jo egentlig ikke noe! Har sovet et par timer, trengtes visst det gitt. Slappe av litt nå mens Home and Away er, så får jeg gjøre litt husarbeid så sambo ikke blir for skuffet over den hjemmeværende... Usikker på middag i dag, sambo tok bilen min i dag, og orker ikke ta hans ned til sentrum for å handle. Har vel alltids noe i kjøleskap/fryser... Ikke har jeg lyst på noe egentlig heller. Jo, kinamat.... Snakket med sambo nå; det blir pitabrød, kjøttdeig, ost og salat og rømme. Enkelt og godt. Time hos lege på onsdag, så besøke ei med ei lita jente på snart 4 mnd sammen med svigerinne og P. I morgen skal jeg til byen en tur tenkte jeg. Ordne litt småtterier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. september 2006 Forfatter #375 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Myter og kjerringråd om barnets kjønn Vektfordelingen: Kun lagt på meg på magen, kanskje bitte litt på lår; dvs gutt Hår på leggene: Aner ikke egentlig, men har hvertfall ikke blitt mer, tror jeg... Mageformen: Ser ikke bakfra at jeg er gravid, og kan vel kalle det mer basket enn vannmelon. Føtter: Far: Har ikke sett noe ekstra kilo på sambo nei. Mormorens hårfarge: Har noe grått hår, men farger det så klart. Hun er jo bare 50! Morgenkvalme: Var veldig kvalm de første 15 ukene eller så... Mors utseende: Har fått høre at jeg ser bra ut Brystforandringer: Har blitt et par str større, men vil egentlig ikke kalle det dramatisk! Tall: I følge babyverdens utregning så var unnfangelsen 3 januar, og jeg var da 23 år. Tilsammen blir vel det 26 da, altså partall og unnfangelsesdatoen er oddetall! Nål i tråd: Ikke prøvd Urin: Ganske normal så aner ikke. Fysen på: Godteri har jeg hatt veldig lyst på de siste månedene, men vil nok ikke ha så søt mat, og har drukket mye farris som vil si salt, skalken på brødet har jeg ikke hatt lyst på, det har jeg ikke til vanlig heller, og har ikke hatt noen trang til appelsinjuice. Nesen: Er sikker på at nesen har blitt bredere de siste ukene Hjertelyden: Den har ligget på 140 hele tida, så vet ikke hva det vil si jeg...?? Hodeverk: Hatt noe hodevondt, men ikke hveeer dag da. Hendene: Ikke utprøvd! Kopp: Gjør begge deler, kommer helt ann på! Hoven: Ikke hovnet opp som jeg vet om, bortsett fra nesen omsær da! Halsbrann: Ingen halsbrann! Spark: Varierer veldig, men ganske bedagelig! Samleie: Kosthold: Helt klart gutt! Hvem foreslo barn? Tror det var jeg som tok det opp, men begge hadde tenkt på det! Bekymringer: VELDIG bekymret! Søsken: Ingen barn fra før Dette vil da si: Gutt: 14 Jente: 8 Inlägget förkortat med hänvisning till kopieringsskydd. Jag har sparat rubrikerna och dina kommentarer. Hela listan och beskrivningar finns på http://www.babyverden.no/templates/Article____412.aspx /Furstina (moderator) Endret 19. september 2006 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. september 2006 #376 Del Skrevet 18. september 2006 Artig å se kjerringrådene "i praksis", selv om de spriker litt i alle retninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. september 2006 Forfatter #377 Del Skrevet 19. september 2006 Epona: Var en tur hos søs og gullungen i går. Spennende å se hvordan han reagerer når knøttet kommer. Plutselig måtte dele på oppmerksomheten Var også på butikken og pantet flasker og kjøpte litt mat. Så 71 grader nord sammen med sambo mens vi spiste kveldsmat og så la vi oss. Så deler av Anna Pihl. Våknet i dag med vonde smerter.... Både i mage og rygg. Men er bedre nå altså... Lurer på hva det var. Og hva vil egentlig mensmurringer si??? Er redd jeg ikke kommer til å skjønne når fødselen er i gang jeg.... Men masse liv i knøttet nå hvertfall Nå tenkte jeg meg til byen en tur. Ordne litt småtterier. Og i morgen skal jeg jo til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. september 2006 #378 Del Skrevet 19. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. september 2006 #379 Del Skrevet 19. september 2006 Må litt for dine 39 uker! Tenk om du også føder før meg 'a! Næhei... Det kan vi ikke ha noe av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. september 2006 Forfatter #380 Del Skrevet 19. september 2006 ← Må litt for dine 39 uker! Tenk om du også føder før meg 'a! Næhei... Det kan vi ikke ha noe av.... ← Tviler på at jeg føder før deg altså, sambo synes det er greit om jeg venter til over helga, for da rekker han å bli ferdig med grunnarbeidet på tomta og kan bare kose seg med oss! Og jeg tror egentlig at jeg kommer til å gå over tida... Var i byen en tur, innom jobb og skravlet litt. Kjøpte gaskluter, sånne tynne små. Greie til vasking etter hva jeg har skjønt så kjøpt 9 til i tillegg til de 6 jeg har fra før. Noen som vet hvor man får kjøpt slike store frottekluter??? Også kjøpte jeg to laken til, 1 sengesett i minste str og gave til snuppa vi skal besøke i morgen. Så møtte jeg sambo på McDonalds til en rask middag, siden han måtte rett på tomta... Nå har jeg sovet litt, og spist litt til, før jeg tenkte jeg skulle tusle opp til svigerinne å se Bonderomantikk der. Sambo kunne hente meg, så da får jeg benytte muligheten til å traske meg en tur. I morgen er det lege 10.20, så rett bort på besøk. Torsdag har jeg fått time hos soneterapidama kl 10, lillesøs som fikset det til meg. Mente jeg trengte litt hjelp og råd og slikt før fødsel og det har hun jo rett i, snille søs! Og på kvelden skal jeg til mor. Lenge siden jeg har sett henne, for hun har vært borte, men på torsdag passet det. Også bestilte jeg liksomgodt hjemmelaget pizza hos henne på søndag, da ble sambo glad! Nå får jeg straks få fart på beina, 1 time til det begynner og siden det kun er oppover til svigerinne kan det hende jeg bruker litt tid... Fikk forresten hentet bildene jeg hadde fremkalt i dag også, 130 stk så har en jobb å gjøre der også! Også må jeg jo for 39 uker!!! Synes ikke det er lenge siden det var 12 og alle sa det kom til å gå så fint og så fort og jeg ikke trodde på dem. Men siste 15 ukeen har jo bare rast avgårde da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå