magolia Skrevet 13. september 2006 #341 Del Skrevet 13. september 2006 Så bra at kontrollen gikk bra og at du blir tatt på alvor! ...det skulle jo bare mangle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. september 2006 Forfatter #342 Del Skrevet 13. september 2006 magolia: Så på papirene mine isted at det sto at hodet er festet! Så da er jeg vel et skritt lenger. Har det egentlig å si noe for framgangen???? Vært på byen med sambo. Kjøpte vuggen med tilbehør og bilstol som vi hadde satt av for ei stund siden. Ting Tar Tid, men i dag hade vi endelig tid til å hente det før sambo skulle på jobb. Etterpå var jeg innom på jobb en tur å skravlet, møtte på tante I så ble med henne å tok en kopp kaffe og så kikket jeg litt rundt på senteret. Fikk kjøpt varmeflaske på Clas Olsson, har den i korsryggen nå og det er deilig. Spiste litt usunt i dag da, Burger King, men godt var det! Har gått 5000 skritt til nå vil jeg tro. Ikke alltid jeg har den på meg, så står på 3500 skritt, men var innom butikken og på helsestasjonen + litt rundt omkring her inne så vil tro det utgjør resten! Kvelden blir nok tilbrakt på sofaen. Sambo jobber i kveld. Hadde tenkt meg til søs en tur, men tror ikke jeg orker. Kanskje gjøre litt her?? Har skrevet pakkeliste for sykehusbagen, sambo lurte på om jeg ikke skulle pakke snart nemlig, så da får jeg vel gjøre det..... Vasker sengetøyet til knøttet nå, så da er det vel snart bare igjen å hente sprinkelsenga hos søs og re opp seng, vugge og vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. september 2006 #343 Del Skrevet 13. september 2006 Så flott at vugge og bilstol er i hus... Deilig med alt som er unnagjort... Kos deg på sofaen i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. september 2006 Forfatter #344 Del Skrevet 14. september 2006 Magen 38+2 Fra siden Lurer på om den har sunket noe... Her er bilde fra 36+5 og 35+1. Hva synes dere andre???? Har hatt en god natts søvn i natt. Våknet ikke før 9 faktsik og da begynte straks lille knøtt og romstrere inni magen! Var oppe igjen hvertfall 1 tur på do, men det var jo greit nok. Varmeflasken jeg kjøpte i går hjelper hvertfall! Deilig med litt varme på vond korsrygg! Planene i dag er ikke store. Har satt opp en liste over alt som må gjøres, av meg og/eller sambo. Så får vel begynne et sted. Også trengs det litt rydding generelt her i huset... Kanskje jeg rekker en tur ned til sentrum å levere bilder til fremkalling?!?!? Også pakke den bagen til sykehuset i kveld kanskje.... Vet jo aldri når ting kan skje, men regner med det er en stund til siden jeg ikke har noen symptomer at all! Cr@sh: Ja, deilig å få ting i hus. Vil gjerne re opp og ordne vugga selv sammen med sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. september 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 14. september 2006 Nei, nå må jeg snart starte å gjøre noe. Tenkte å ta kvarters etapper! Helst 5 min arbeid + 30 min hvile, men da blir det nok ikke mye gjort. Vasket noen tepper + satt på oppvaskmaskina da. Og prøvd å sette opp garderobestativ, men må frese større hull i ene stanga, så det venter til sambo kommer hjem! Litt usikker på hvor jeg skal starte.... Sier litt om hvor mye som må gjøres kanskje!!! Men de rene klærne i 1 etg som må bæres opp er vel en bra start! Det vil si, jeg starter i stua, og beveger meg utover mot kjøkken, kontor, vaskerom og så 2. etg. Først lage ei spilleliste med ryddemusikk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. september 2006 Forfatter #346 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg er dårlig på rydding altså!!! Fikk tatt håndklær, undertøy og sokker, lagt sammen og bært opp (har igjen å bære opp sokkene). Dette tok jo langt mer enn de 15 minuttene jeg liksom skulle bruke av gangen; pare sokker tar tid! Så gikk jeg for å ta ut det som var i tørketrommelen; babysengetøy, så da la jeg liksågodt på det. Vogna er dermed ferdig oppredd! Her er et til.Ser nå at jeg kanskje bør stryke sengetøyet først...... Dyne til sprinkelseng og vugge er lagt på. Mangler bare å hente senga og sette sammen vugge. Vuggekant og overmadrass til seng vaskes nu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. september 2006 Forfatter #347 Del Skrevet 14. september 2006 Vugga er nesten ferdig redd opp. Sambo satte den opp i sted, så nå mangler det bare sengekanten og laken. Men må få kjøpt et annet laken for de jeg hadde var enten for små eller for store.... Regner med at vi kanskje tar med sprinkelsenga etterpå hvis vi skal oppom søs. Har spist middag, fylt rødspette, poteter og rømmesaus. Lillesøs kom en tur på middag også. Hjalp meg å rydde ut av oppvaskmaskinen og rydde opp etter middagen! Nå tenkte jeg hoppe i dusjen og gå en tur. Sjekke om søs er hjemme for da går jeg dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #348 Del Skrevet 14. september 2006 Vugga er nesten ferdig redd opp. ← Tenk at du kan holde på med sånne ting, er det ikke herlig å ha kommet så langt? Vi har også alt soveutstyr i hus; vogge, madrrass, pute og sengetøy. Det er godt å ha litt i hus, se haugen med babyutstyr vokse i takt med magen som Nylander skriver i boka si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. september 2006 Forfatter #349 Del Skrevet 14. september 2006 Xavia: Jo, deilig å ha kommet så langt egentlig. Og litt skremmende... Gikk til søs, med skrittelleren, målte til ca 4500 skritt ca. *stolt* Nå ser jeg på SOS Nanny og snart er det Etaten! Men hopper i seng i mellomtida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. september 2006 #350 Del Skrevet 14. september 2006 Saa ut som en kjempefin vogn! Du er saa heldig som er saa naer aa faa se den lile - samtidig skjoenner jeg at det er litt skremmende ogsaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. september 2006 #351 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Så fin mage du har! Det er så koselig å drive med redebygging. Og snart har dere et lite nurk som skal sove i vogga også Endret 14. september 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 14. september 2006 #352 Del Skrevet 14. september 2006 Nydelig mage!! Jaa, det er så koselig å reie opp til disse små som snart skal melde seg.. Har just gjort det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. september 2006 #353 Del Skrevet 15. september 2006 Flott mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. september 2006 #354 Del Skrevet 15. september 2006 Så fin mage!! Nesten så jeg savner min nå........bittebittelitt! Du er nå utrolig flink til å få gjort ting syns jeg Er det ikke koselig å holde på med disse små klærne?! Åh,jeg synsdet er like stas enda jeg! Skulle tro man ble vant etter ørtn maskiner i uka,men de er likesøte å henge på snora! Lurt å pakke bagen nå ja!Greit å ha det meste unnagjort i disse dager! Ønsker deg ei riktig god helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. september 2006 #355 Del Skrevet 15. september 2006 Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. september 2006 #356 Del Skrevet 15. september 2006 Så nydelig mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. september 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 15. september 2006 Sliten og kjei, skriver mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 15. september 2006 #358 Del Skrevet 15. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. september 2006 #359 Del Skrevet 15. september 2006 Kjempefin mage! Håper formen er bedre nå,og at du får ei fin helg! Lurt å pakke bagen ja! Vet jo aldri når det begynner å skje ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. september 2006 #360 Del Skrevet 16. september 2006 God helg! til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå