magolia Skrevet 4. september 2006 #281 Del Skrevet 4. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. september 2006 #282 Del Skrevet 4. september 2006 Flott og rund og stram og fin mage, MissS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. september 2006 Forfatter #283 Del Skrevet 4. september 2006 Takk for koselig kommentarer om magen! Fikk ryddet og ordnet litt i går. Fylte opp en Ikeapapirpose med sko som skal gies bort. Ryddet på vaskerommet/garderoben. Og i høyskapet på kjøkkenet. Trengtes! Og på kontoret. På ettermiddagn/kvelden var vi på middag hos mor, spiste deilig wok. Sovet greit i natt, men oppe igjen 2 ganger på do... Jobbet fra 8 til 12 i dag, så hjem i senga. Sov til sambo kom hjem, eller så og si til han var ferdig med middagen faktisk. Snille sambo! Spiste røkte kjøttpølser, makaroni og poteter, var godt ja. Lenge siden vi har spist poteter egentlig. Kanskje et par uker. Etter middag har jeg ligget på sofaen, mens sambo driver på tomta. I kveld tenkte jeg å få med meg premiere på 71 grader Nord + den danske serien om Anne Pihl eller noe på tv2. I morgen: Ultralyd 10.00; søs blir med, sambo jobber Shopping...? Onsdag: Jobbe 8-12 Lege 12.40 Jobbe 16-20 Torsdag: Første permisjonsdag! Frisørtime Fredag: Ordne i stand til bursdag Bursdag på kvelden Lørdag: Søndag: Bursdag for gullungen Så da går denne uka også ser det ut til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. september 2006 Forfatter #284 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Liten "shoppingtur" på hm.com... Var jo 25%rabatt på 1 valgt plagg, så da måtte jeg bare slå til Endte opp da med: 1 hvit og 1 sort ammetopp på side 2. Så ut til å være greie å ha når en skal bort og amme og slik... Håper de er fine. Ulljakke i hvit nr 4 på siden Spent på hvordan den er på, men synes den ser veeeldig fin ut. Med rabatt ble det da 523 kroner for den jakke. Toppene kostet 198 kroner hver. Endret 4. september 2006 av *MissS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. september 2006 #285 Del Skrevet 4. september 2006 Lykke til på UL i morgen... Spennende med en ny kikk da... Og det ser virkelig ut som du har planene klare for uka... Full fart. Vær forsiktig med deg selv! Snart første permisjonsdag jo... DET kan du glede deg til - en snål følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. september 2006 Forfatter #286 Del Skrevet 5. september 2006 UL i dag gikk bra, Vekstavvik på bare 2% så da er alt normalt! Søs som var med, synes det var veldig koselig å "hilse" på den lille. Etterpå spiste vi lunsj og shoppet litt. Jeg fikk kjøpt en grå "kosedress" til 149 kr på B-Young, 2 filmer (Ikke uten min datter og Dirty Dancing 2). Nå starter 7th Heaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #287 Del Skrevet 5. september 2006 Fiiiiin mage! Godt UL gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 5. september 2006 #288 Del Skrevet 5. september 2006 Dirty Dancing 2 er søt. Ble i godt humør av å se den. (Men advarsel: Veeeeldig utpreget jentefilm...) Så bra at alt så fint ut på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #289 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har også bestilt et plagg med 25% avslag hos HM. En jakke som jeg ikke engang kommer til å passe før etter fødselen. Har siklet på den en stund, og nå med avslag slo jeg til. Det er ikke sikkert jeg beholder den, det spørs hvordan den er i real life tenker jeg. Godt at UL'en viste at alt sto bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. september 2006 #290 Del Skrevet 5. september 2006 Så flott at alt var bra på UL... ... deilig med litt shopping også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. september 2006 #291 Del Skrevet 5. september 2006 Så bra at alt så fint ut på UL! Og herlig med shopping! Håper du blir fornøyd med klærne da. Ha en god natt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. september 2006 #292 Del Skrevet 6. september 2006 For at alt var bra på UL og for shopping og alt du har gjort ellers!! Så syns jeg det var litt fint å se at fler enn meg liker å se på 7th heaven..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. september 2006 Forfatter #293 Del Skrevet 6. september 2006 Epica: Mireya: Regner med å måtte se den filmen alene ja.... Xavia: Spent på hvordan jakka jeg bestilte ser ut også, kommer jo før jeg har født og må omsær sendes tilbake før den tid også.... kanskje... så får jo ikke prøvd den heeelt da... Cr@sh: MrsP-vennen: Skyttesnuppa: Elsker 7th Heaven, men i dag rakk jeg det ikke!! Irriterende ja! Glemte helt å for 37 uker i går! Nå er babyen ikke lenger prematur! Vært hos legen på kontroll i dag: Kontroll 29.8: Uke 36 Vekt: Ikke målt BT: 130/80 Urin: A+1, L+ Ødem: 0 Leie: HB Fl.min: 140 Kontroll 6.9: Uke 37 Vekt: 76 (+6kg) BT: 135/90 Hb: 9,8 Urin: Neg Ødem: 1 Leie: HB Fl.min: 140 I går hadde jeg kjempevondt i korsryggen! Omtrent så jeg grein, så vondt var det.... Men fikk nå tilslutt sove i natt. I dag har jeg vært på jobb og på kontroll. Skulle egentlig jobbe i kveld også, men orker ikke stå/gå i 4 timer. Ryggen er fortsatt vond.... Burde egentlig begynt med middagen, men orker ikke. Ligge litt å slappe av først kjennes det ut som! Planene i dag er med andre ord ikke så store. Kanskje se en film eller få med sambo bort hvis han har tid..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. september 2006 #294 Del Skrevet 6. september 2006 Ryggevondt liker vi ikke... Så lenge det ikke har noe med fødsel som nærmer seg å gjøre da... Må jo litt for 37 uker! Men regner vel ikke med at babyen kommer riktig ennå, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. september 2006 #295 Del Skrevet 6. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. september 2006 Forfatter #296 Del Skrevet 7. september 2006 MrsP: Cr@sh: Må vel vente litt til ja... Første dag i permisjon, nå må jeg hoppe i dusjen, skal til frisøren til 11! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. september 2006 #297 Del Skrevet 7. september 2006 Rart å ha permisjon? Ikke lenge igjen da, nå har du snart masse å gjøre igjen, med et lite nurk! Kose deg hos frisøren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 7. september 2006 #298 Del Skrevet 7. september 2006 Kos deg hos frisøren, jeg har drømt nå at jeg var hos frisør Gratulerer meg permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. september 2006 #299 Del Skrevet 7. september 2006 Hold ut, du må være skikkelig drit lei når du skal føde skjønner du! Du må faktisk ha gitt opp at ungen noen gang kommer ut... Med andre barn i magen, da er det å gå på overtid helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. september 2006 #300 Del Skrevet 7. september 2006 Innom med en Ikke lenge igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå