Cr@sh Skrevet 30. august 2006 #261 Del Skrevet 30. august 2006 Termin er 28.sept. Har bare veldig troa på 2.okt. Sannsynligvis fordi det passer dårlig! ← Ja, det er sånn typisk det... Blir spennende å se om du får rett i dine antagelser... Ha en fin kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 31. august 2006 Forfatter #262 Del Skrevet 31. august 2006 Knapt sovet i natt heller. Magen har vært vond. Den er steinhard. Klarer knapt snu meg, og får kun ligget på sidene. Prøver jeg meg å ligge på ryggen gjør det kjempevondt i magen. Men masse liv både før og etter jeg legger meg, så er jo liv i knøttet. Men blir jo litt bekymra da....... Kan vel ikke ha kynnere hele natta? Konstant???? Nå får jeg stikke på jobb og gjøre et slag! Blir ikke mange timene, nei! Har jobbet 9 timer allerede av de 30% jeg skal jobbe, så 3-4 timer til i dag så er jeg i boks denne uka også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #263 Del Skrevet 31. august 2006 Høres ikke godt ut.... Kan du ikke ring ejordmor for å høre om det er meningen at det skal være sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. august 2006 #264 Del Skrevet 31. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. august 2006 #265 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg syntes også du skal kontakte JM ang. den harde magen... Kan jo ikke være konstant hard - du må bli råsliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. september 2006 #266 Del Skrevet 1. september 2006 Høres ikke bra ut å ha steinhard mage hele tiden nei. Håper du ringer og sjekker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. september 2006 Forfatter #267 Del Skrevet 1. september 2006 Takk for omtanke jenter! Det er bare når jeg ligger den er hard og vond, ellers går det greit! Skal nok bare være sånn! Reiser straks inn til Ikea med søs, satse på å få med stellebordet i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 1. september 2006 #268 Del Skrevet 1. september 2006 Litt søvn, jobb og ikea ! Du MÅ slappe mer av! Håper du snart får sove bedre.... God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. september 2006 #269 Del Skrevet 1. september 2006 Heisann vennen! Må bare si meg enig med Magolia her;du MÅ slappe av mer..Ikke kjør deg så hardt,du skal snart gjennom ditt livs hardeste treningsøkt! Jeg kan dra på ikea for deg Håper dere drar på hytta og slapper max av i helga! Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. september 2006 #270 Del Skrevet 1. september 2006 Ta det med ro nå vennen... Ikea kan være ganske stressende! Fikk du sove i natt da? Håper du fikk kjøpt det du skulle,og at du slapper av på sofaen når du kommer hjem. Hva skal du gjøre på i helga da? Føde? Ha en fin helg da snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. september 2006 Forfatter #271 Del Skrevet 2. september 2006 Litt søvn, jobb og ikea ! Du MÅ slappe mer av! Håper du snart får sove bedre.... God helg ← Sov fra 12 til 7 i natt, skal vel ikke klage så mye på det. Blir sikkert en time på sofaen senere i dag også! Slapper foråsvidt av nå, så godt det lar seg gjøre i sittende stilling... Heisann vennen! Må bare si meg enig med Magolia her;du MÅ slappe av mer..Ikke kjør deg så hardt,du skal snart gjennom ditt livs hardeste treningsøkt! Jeg kan dra på ikea for deg Håper dere drar på hytta og slapper max av i helga! Stooor ← Koselig at du tar deg til å stikke innom Skyttemamma! Ble ikke hyttetur, for mye som må gjøres på tomta.... Viktigere det egentlig. Dessuten gruet jeg litt for 2,5 times kjøring hver vei... Men skla prøve å slappe av uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. september 2006 Forfatter #272 Del Skrevet 2. september 2006 Hadde skrevet masse som plutselig ble slettet!!!!! Ta det med ro nå vennen... Ikea kan være ganske stressende! Fikk du sove i natt da? Håper du fikk kjøpt det du skulle,og at du slapper av på sofaen når du kommer hjem. Hva skal du gjøre på i helga da? Føde? Ha en fin helg da snuppa! ← Har igrunnen ikke planlagt fødsel egentlig i helga, har litt for mye å ordne igjen. Også har jeg lovet mor å vente til over neste helg! Planene for helga er ikke de store, sambo driver på tomta og jeg får vel gjøre litt husarbeid hvis jeg orker.... Var på Ikea i går, masse surr siden vi hadde fått en mankomelding på stellebordet vi kjøpte sist, så vi dro først på lageret og ventet 20 min og så på Bytte og Returservice og ventet 30 min, (ventet 30 min etter vi var ferdige også på lageret for å få stellebordet!!!!) før vi i det hele tatt kom igang. Fant masse fint både jeg og søs, men det var de penga da..... Endte opp med ei stellepute, fleecepledd til baby, to bomullspledd til baby, 1 rivjern, 4 rammer og et gulvteppe. Tror jeg det var. Også stellebordet da. Ikke akkurat noe pent stellebord, men praktisk. Satser på å kjøpe nytt når vi skal flytte i nytt hus. Det der skal ikke opp på hovedbadet hvertfall!!! Har forelsket meg så i denne senga, synes den er råstilig, hvertfall når en får kommode og skap til. Sjekk her!!! Men det blir ikke før vi omsær har flyttet! Nå tar vi det vi får/låner. Planene i dag er som sagt ikke mange. Slappe av, prøve å gjøre litt husarbeid og kanskje ut å spise+kino i kveld. Lyst til å se Uro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. september 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 2. september 2006 Huff, sto dødsannonse i avisa i dag om en liten gutt som døde i mors liv.... Blir så lei meg og skremt.... Vil så gjerne at det skal gå bra med knøttet i magen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. september 2006 #274 Del Skrevet 2. september 2006 Uff ja det er så utrolig trist når det skjer,og jeg skjønner at det er ekstra vondt for deg som har baby i magen. Begynner å tenke så masse rart..hvorfor det skjedde og sånn. Men du må prøve å ikke la det påvirke deg så altfor mye. Ikke bra å gå å bekymre seg sånn som du gjør. Jeg har også lyst til å se Uro. Men sambo har sett den,så jeg må finne meg noen andre å gå sammen med. Du skulle vært her vettu! Ha en fortsatt fin lørdag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #275 Del Skrevet 2. september 2006 Vil så gjerne at det skal gå bra med knøttet i magen!!! ← Det kommer det helt sikkert til å gjøre! Datteren min kom veldig bekymret til meg i dag. Hun har jo friskt i minne om hva som skjedde i fjor, og har lenge bekymret seg over den lille i magen, men nå hadde hun lagt våken og bekymret seg over meg. Hun hadde vært så redd for at jeg skulle dø under fødselen stakkar liten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. september 2006 Forfatter #276 Del Skrevet 3. september 2006 MrsP: Kommer vestover så vi kan se den sammen! Xavia: Satser på at alt går bra. Godt du fikk snakka med dattera di om at alt kommer til å gå greit da, så hun ikke trenger å bekymre seg! Ble ikke kino i går. Lille tanteungen på 4 mnd var her en halvtimes tid i går, sambo hadde tatt på seg å passe han mens de skulle ned til sentrum en tur. Ordentlig kosegutt! Lå stort sett på sofaen i hele går, men fikk vasket et par vasker med klær. I dag har jeg satt på oppvaskmaskinen også blir det litt klesvask til senere, + støvsuge, vaske gulv og tørke støv. Satse på å få med sambo siden det regner. Vi får se, men det må hvertfall gjøres!! I går kveld var vi ute å spiste kinamat med et vennepar, så var vi og hjalp en kamerat som var hjemme alene med tvillinger. Godt å få litt avlastning for han da ja. Var vel i seng i 12 tida. jeg hvertfall, sambo så film eller noe... Magen er ikke så hard på natta lenger, så har sovet mye bedre. Masse liv til tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. september 2006 #277 Del Skrevet 3. september 2006 Huff, sto dødsannonse i avisa i dag om en liten gutt som døde i mors liv.... Blir så lei meg og skremt.... Vil så gjerne at det skal gå bra med knøttet i magen!!! ← Stod en sånn annonse i avisa "vår" her om dagen også... men det var en jente... Får alltid vondt inni meg og tenker sånn som deg. Tror nok noe annet ville være unaturlig... Men det går nok bra med knøttene våre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. september 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 3. september 2006 Nye magebilder: 36+5 36+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. september 2006 #279 Del Skrevet 3. september 2006 Fin mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. september 2006 #280 Del Skrevet 3. september 2006 Så fin mage! Blir alltid så fasinert av disse magebildene jeg. Klarer liksom ikke helt å skjønne at det ligger et menneske inni der.Helt utrolig er det! Ha en fin søndagskveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå