Gjest Datadusten Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123581 Er det noen her som kan fortelle litt mer om dette? Jeg er en datadust, så jeg aner ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å hjelpe til.
Jane How Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Mener jeg drev med noe sånt for mange år siden. Tror pcen bruker ledig kapasitet til å regne ut diverse ting, hva som er sannsynlig kur eller noe.
Gjest Datadusten Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Mener jeg drev med noe sånt for mange år siden. Tror pcen bruker ledig kapasitet til å regne ut diverse ting, hva som er sannsynlig kur eller noe. ← Ja, det har jeg forstått. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal kunne stille min pc til disposisjon. Det står noe om å installere et program, men jeg forstår ikke hvordan jeg får tak i det programmet. Jeg er virkelig en datadust, men jeg vil så gjerne hjelpe.
Gjest Datadust Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 google it? ← Ja, det hjelper nok godt for en datadust som meg.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 kan vel ikke være vanskelig Gå på google.com og tast inn nøkkelordene fra artikkelen og se igjennom sidene du får opp som virker aktuelle!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Det heter vel "folding" så vidt jeg vet. Vet ikke om det er dette du tenker på? http://folding.stanford.edu/ Selv er jeg litt skeptisk til at prosessoren står på opp mot 100% hele tiden. Ikke noe for lap-toper ihvertfall... Endret 20. juli 2006 av Slangen
Gjest Datadust Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 kan vel ikke være vanskelig Gå på google.com og tast inn nøkkelordene fra artikkelen og se igjennom sidene du får opp som virker aktuelle! ← Det heter vel "folding" så vidt jeg vet. Vet ikke om det er dette du tenker på? http://folding.stanford.edu/ Selv er jeg litt skeptisk til at prosessoren står på opp mot 100% hele tiden. Ikke noe for lap-toper ihvertfall... ← Takk begge to Tror jeg bare får vente og se om det kommer en oppfølgingsartikkel hvor det står Trykk her for nedlasting. Da skal jeg klare det.
Gjest Datadust Skrevet 20. juli 2006 #10 Skrevet 20. juli 2006 Se her. Enklere kan det vel ikke bli ? ← TUSEN TAKK!! Nå ble jeg både glad og takknemlig. Skal bare få lest litt rundt på sidene der før jeg trykker, så jeg vet at det ikke er noe farlig. Takk igjen
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #11 Skrevet 20. juli 2006 Selv er jeg litt skeptisk til at prosessoren står på opp mot 100% hele tiden. Ikke noe for lap-toper ihvertfall... ← Samme her, i den varmen vi har nå blir cpu'en min overopphetet av å stå på som normalt om dagen, så dette er nok ikke noe for meg.
Gjest Datadust Skrevet 20. juli 2006 #12 Skrevet 20. juli 2006 Da har jeg installert og avinstallert. Fikk beskjed om å lage medlemsnavn, skrive passord og emailadresse og trykke next -så fikk jeg beskjed om at medlemsnavnet ikke fantes i basen. Får prøve en gang til - går det ikke nå så gidder jeg ikke mer.
Gjest Datadust Skrevet 20. juli 2006 #13 Skrevet 20. juli 2006 Dette skriver det drittprogrammet til meg: The user name or password that you have provided does not match the one in our records. Hvordan kan de skrive det når jeg driver og registrerer - jeg er jo ikke i recordsen dems enda en gang. Nå gidder jeg ikke mer og avinstallerer igjen. Tålmodig er jeg ikke. Kanskje derfor jeg er dust på data.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå