Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jeg drev med noe sånt for mange år siden. Tror pcen bruker ledig kapasitet til å regne ut diverse ting, hva som er sannsynlig kur eller noe.

Gjest Datadusten
Skrevet
Mener jeg drev med noe sånt for mange år siden. Tror pcen bruker ledig kapasitet til å regne ut diverse ting, hva som er sannsynlig kur eller noe.

Ja, det har jeg forstått. :)

Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal kunne stille min pc til disposisjon. Det står noe om å installere et program, men jeg forstår ikke hvordan jeg får tak i det programmet.

Jeg er virkelig en datadust, men jeg vil så gjerne hjelpe. :)

Gjest Datadust
Skrevet
google it?

:ler:

Ja, det hjelper nok godt for en datadust som meg.

Gjest gjest1
Skrevet

kan vel ikke være vanskelig ;)

Gå på google.com og tast inn nøkkelordene fra artikkelen og se igjennom sidene du får opp som virker aktuelle!

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)

Det heter vel "folding" så vidt jeg vet. Vet ikke om det er dette du tenker på?

http://folding.stanford.edu/

Selv er jeg litt skeptisk til at prosessoren står på opp mot 100% hele tiden. Ikke noe for lap-toper ihvertfall...

Endret av Slangen
Gjest Datadust
Skrevet
kan vel ikke være vanskelig ;)

Gå på google.com og tast inn nøkkelordene fra artikkelen og se igjennom sidene du får opp som virker aktuelle!

Det heter vel "folding" så vidt jeg vet. Vet ikke om det er dette du tenker på?

http://folding.stanford.edu/

Selv er jeg litt skeptisk til at prosessoren står på opp mot 100% hele tiden. Ikke noe for lap-toper ihvertfall...

Takk begge to :)

Tror jeg bare får vente og se om det kommer en oppfølgingsartikkel hvor det står Trykk her for nedlasting. Da skal jeg klare det. :ler:

Gjest Datadust
Skrevet
Se her. Enklere kan det vel ikke bli ;) ?

TUSEN TAKK!! Nå ble jeg både glad og takknemlig.

Skal bare få lest litt rundt på sidene der før jeg trykker, så jeg vet at det ikke er noe farlig. :)

Takk igjen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Samme her, i den varmen vi har nå blir cpu'en min overopphetet av å stå på som normalt om dagen, så dette er nok ikke noe for meg.

Gjest Datadust
Skrevet

Da har jeg installert og avinstallert. :roll:

Fikk beskjed om å lage medlemsnavn, skrive passord og emailadresse og trykke next -så fikk jeg beskjed om at medlemsnavnet ikke fantes i basen.

Får prøve en gang til - går det ikke nå så gidder jeg ikke mer.

Gjest Datadust
Skrevet

Dette skriver det drittprogrammet til meg:

The user name or password that you have provided does not match the one in our records.

Hvordan kan de skrive det når jeg driver og registrerer - jeg er jo ikke i recordsen dems enda en gang.

Nå gidder jeg ikke mer og avinstallerer igjen.

Tålmodig er jeg ikke. :ler: Kanskje derfor jeg er dust på data.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...