Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har hittil brukt Sea Beauty sin Mud Gel som fås på apoteket. Nå finner jeg den ikke lenger.

Datteren min brukte Garnier sin, den med peeling. Hun gikk tom og lånte min. Resultatet var mye mindre kviser og urenheter. Derfor er ikke den fra Garnier aktuell.

Nå må jeg finne en ny og vil gjerne høre andres anbefalinger.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hva slags hud har du? Har du en normal hud med litt urenheter er Special Cleansing Gel fra Dermalogica god. Selv bruker jeg rensemelk fra Dr. Hauschka og er vedlig fornøyd. Den er litt kremete og legger igjen en liten hinne på huden, men renser og stabiliserer huden meget bra.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Olay Moisture Balancing Face Wash, finnes på f.eks. Vita eller Cubus. De har også en som heter Deep Pore Cream Cleanser hvis du er litt mer plaget med uren hud.

Gjest Gjest
Skrevet

Decleor Foaming Cleanser. Den hvite tuben. Renser godt, men ikke så hardt som Special Cleansing Gel.

Skrevet

Min favoritt er også Decleor foaming cleanser :Nikke: Kjøpte denne på strawberrynet for under 150 kr.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har voksen hud med noen urenheter.

Får av og til sånne kviser som ligger langt under huden.

Oppdaget at dersom jeg brukte den Mud Gel fra Sea Beauty samt ansiktsmasken fra samme serie så slapp jeg unna.

Skal sjekke ut de produktene dere har nevnt.

Gjest Lanyah
Skrevet

Men hvorfor vil du bytte om du er så fornøyd med det du brukte? :)

Gjest Gjest
Skrevet

hun finner den ikke lenger. kanskje noen kan tipse om hvem som evt selger merket? nysgjerrig jeg også.

Gjest Lanyah
Skrevet

Åjah! Så blind jeg er da! :rodme:

Det er irriterende når du har favoritt produkter, også skal de plutselig forsvinne!...

Går jo an å spørra der dei solgte den før, om de vet hvor den har blitt av!

Elles kan jeg jo anbefale en rensen jeg bruker; Dûve Medica, et veldig rent merke. Som er ypperlig til å blande med andre produkter, nettopp fordi det er så rent.

Gjest gjesta
Skrevet

Det er diverse apotekkjeder som selger det merket. Har vært innom en 3-4 stykker, men har ikke funnet den. Virker som om det merket ikke har prioritet blandt produktene på apoteket.

Kanskje jeg får ta en raid til alle byens apoteker ;)

Kan bli en del det...

Skrevet
Her er ihvertfall nettsiden. Send en mail til de og spør hvor du får tak i den da vel :)
Skrevet

IKKE bruk Cliniderm sin foam-rens iallefall. Den lukter billig Axe-parfyme. Jeg lukter mann for svarte :evil:

Skrevet

Som nyfrelst Dr. Hauschka-tilhenger støtter jeg Blanca når det gjelder rensemelken fra Dr. H... Renser godt, og jeg blir myk i huden, aldri stram. Den er det beste av rens jeg har prøvd, i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...