Gjest bente85 Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Når jeg skal til bestemor, tenkte jeg at jeg skulle ta med meg pc-en min. Og jeg har planer om å installere tråløst nettverk på maskina. Om jeg tar med meg routeren til bestemor, kan ikke la den stå igjen hjemme, for det blir for lang avstand. Kan jeg da ta med meg den, og få brukt den? Vil jeg kunne få internett da?
Dru Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Din bestemor må da ha internett (bredbånd eller oppringt) lagt inn hos seg.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Evt hva du kan gjøre, om du har telefon med internett så kan du bruke telefonen som modem. Tho dette koster litt mer enn bredbånd
abelille Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Hvor langt er det bort til bestemoren din? Dersom hun bor i nabolaget og du har fri sikt bort dit, kan du, dersom du har skikkelig utstyr, dra et stykke unna og fremdeles bruke din egen internettforbindelse. Snakker vi om å reise et stykke bort derimot går det ikke an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå