Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett reklame i elle (eller et annet magasin, husker ikke helt) angående øyenbrynstrimmer fra Depends. Noen som har den? Er den god? Pris?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg har en øyenbrynskniv fra Depends. Kostet vel rundt hundrelappen for tre stykker.

Skrevet

Ja, har sett reklame for den der. Elektrisk eller batteridrevet....? Noen som har prøvd?

Skrevet (endret)
Jeg er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg har en øyenbrynskniv fra Depends. Kostet vel rundt hundrelappen for tre stykker.

nei det er en maskin, som er helt ny. Du finner den her:

http://www.depend.no/index.php?side=info&id=3255

jeg får stikke innom byen en dag og se om jeg finner den. Men hadde vært fint om noen som har prøvd den kom med tilbakemelding så jeg evnt slipper å kjøpe som som skulle vise seg å være et drittprodukt. Har veldig lyst på en slik en dersom den napper brynene ut på samme måte som en epilator eller hva det nå heter.......

Endret av LadyInRed
Skrevet

Selges ikke brauen i norge? Den selges i Drammen :)

Og alle andre butikker som vil ta den inn...

Skrevet
et annet alternativ er denne: http://www.braun.com/global/products/beaut...silkfinish.html

den selges foreløpig ikke i norge, men de nselger den i tax free katalogen til flyselskapet jeg skal ut å fly med til Kreta snart. Noen som har kjøpt og prøvd den?  Eller en tilsvarende???

Har den er jeg jobber. Fikk den direkte sendt av Expert så det er nok noe de fleste Exoert butikker burde ha...

Men denne napper ikke da, den skjærer..

Den depend greia ser ut som en slik nese ørehårstrimmer som selges i elektro butikker, den ene typen av de har med egen slik kniv til øyenbryn.

Skrevet
nei det er en maskin, som er helt ny. Du finner den her:

http://www.depend.no/index.php?side=info&id=3255

jeg får stikke innom byen en dag og se om jeg finner den. Men hadde vært fint om noen som har prøvd den kom med tilbakemelding så jeg evnt slipper å kjøpe som som skulle vise seg å være et drittprodukt. Har veldig lyst på en slik en dersom den napper brynene ut på samme måte som en epilator eller hva det nå heter.......

Ser ut som om den skjærer øyebrynene. Ville ikke brukt noe sånt. de skar/ trimmet øyebrynene mine ifm. brudemakeup og det var helt umulig når det vokste ut igjen. Rett og slett barbering blir det. Men en maskin som napper som en epilator hadde vært stas!

Skrevet (endret)
Selges ikke brauen i norge? Den selges i Drammen :)

Og alle andre butikker som vil ta den inn...

på linken i innlegget mitt over står det at den ikke selges i norge foreløpig. det var derfor jeg skrev det.

den kutter ja. men har nå bestilt den likevel. så skal jeg skrive tilbake om den var noe tess når jeg har fått prøvd den :)

Endret av LadyInRed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...