Gjest kr.sand gutt 31 Skrevet 1. januar 2003 #21 Del Skrevet 1. januar 2003 Lumajack eller hva du heter , har baller jeg . det er her snakk om og skape/starte en debatt og/om å dele syn og meninger ..... få øynene dine ut av din egen trangsynhet og la oss som synes det er innteresant med denne debatt holde på med den ......og dere andre kan gå på andre sider ..... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kr.sand gutt 31 Skrevet 1. januar 2003 #22 Del Skrevet 1. januar 2003 takker vider for svar og godt nytt år .... Turid : Ernst Titter inn der avogtil . Men synes du var ufin når du skrev som du skrev og så i bunnen at du var gift he-he .lure meg slik Laila : Flott og høre at Du har funnet prinsen i ditt liv . Lykke til i det nye året til dere begge . Og jeg vet at det et sted mellom bakker og berg (ut mot havet ?) finnes den rette jente for meg Anie : Jeg er bare meg selv og er den jeg er og ikke mere eller mindre men liver er jo alltid lettere bak tastaturet uten at det endrer den jeg er ...... Bayliz : Det er viktig og si det som ting er . men det er jo mange måter og si en ting på Og vi tenker ikke bare på sex vi heller , selv om det er nok oftere en dere . Og jeg ser ikke jenter som sex objekt som ikke kan noe annet , bare så det er notert i protokollen *s* . Men det er jo viktig i et forhold ... Og at vi tenker på det oftere en oss er bevist at er feil Det er funnet ut at det nå er jentene som synes vi gutter er kjedelige fordi ikke vi vil ha så mye sex som jentene *s* Rune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. januar 2003 #23 Del Skrevet 1. januar 2003 Nemlig! :x (hehe kunne ikke dy meg ) Forresten ..blir du noe klokere av debatten kr. sand gutt? Funnet noen ting å jobbe videre med? Lykke til med tenking, og jakten på en kvinne Lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kr,sand gutt 31 Skrevet 1. januar 2003 #24 Del Skrevet 1. januar 2003 Hei lillemeg 2 . Vel lært og lært har lært og lage en debatt som har satt fingrene i sving på tastauret til mange jenter/damer Og at det finnes masse vakkre og hærelige jenter det ute men det har jeg jo vist lenge bare ikke funnet min hærlige jente Det har jo ikke kommet opp noe mere en ventet for og si det slik , men enkelte ting har jo gått i tankeboksen til fin justeringer Artig og lese alle svarene og artig og kunne svare litt tilbake . Håper dere fortsetter og skrive og at det blir like mye respons hvis jeg legger inn debatt/innlegg andre steder her med andre tema ..... thegentelmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. januar 2003 #25 Del Skrevet 1. januar 2003 oi, du snek deg inn i mellom...*ler*..."nemlig" var ment til det andre svaret ditt , det over , bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kr.sand gutt 31 Skrevet 1. januar 2003 #26 Del Skrevet 1. januar 2003 Sælv om æ æ fra kræstiansand . så skjønte æ den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 1. januar 2003 #27 Del Skrevet 1. januar 2003 Kristian; om du ikke får napp i Moss fordi du ikke er fra Kr.Sand - så fortvil ikke. Da er da bare å finne veien videre mot Sverige - og stoppe ved en annen by Gutt. Kr.Sand 31 år: Hvorfor ikke bli en registrert bruker her inne, vi trenger flere snille gutter som deg her inne... Også tenkte jeg på en annen ting - Om du har vanskeligheter med å finne oss kvinner som liker snille gutter - det har ikke noe med at du kanskje er litt for kresen da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. januar 2003 #28 Del Skrevet 1. januar 2003 hehe der snek du deg inni mellom igjen hehe tviler ikke på din evne til å tenke selv om du er fra kristiansand altså! tenke kan dere - og pen dialekt har dere .... men det var langt uten for tråden ....så jeg tror jeg trekker meg tilbake litt nå jeg altså :oops: hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kr.sand gutt 31 Skrevet 1. januar 2003 #29 Del Skrevet 1. januar 2003 hei svar en .......melder meg gjerne inn som medlem jeg ...... og kresen ??? kommer hvordan en definerer det spørsamålet ...... er kanskje litt kresen ? ( jenter jeg har blitt kjent med er "kategorisert" som pen av en gutt og stygg av en annen , så det er vel litt inviduelt ....) , men tar ikke hva som helst bare forde det har to ben og mangler det jeg har mellom bena det skal være kjemi og ting skal klaffe ., Er ikke noen iglesias men det betyr ikke at jeg ikke skal like ansiktet på den jeg vil ønske til min "utkårede" kanskje litt dumt skrevet over men men.. Og med bare 168 cm over bakken bekrenser utvalget seg fort også men ligger kanskje litt i at jeg ikke har one nigth stands hadde kanskje lettere truffet ei da ??? kanskje ny debatt ?? hva mener dere om one night stands ?? tror nesten det ???? **s klem alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 1. januar 2003 #30 Del Skrevet 1. januar 2003 Kristian; om du ikke får napp i Moss fordi du ikke er fra Kr.Sand - så fortvil ikke. Da er da bare å finne veien videre mot Sverige - og stoppe ved en annen by Høres bra ut Anie..... om dem setter stor pris på gutter fra Østlandet i S*** så reiser jeg mer enn gjerne dit altså :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. januar 2003 #31 Del Skrevet 1. januar 2003 Tror ikke du finner den rette ved ONS. Da er det den ene tingen som gjelder ...men men , det er mitt syn på saken , andre ser sikkert litt løsere på det ........følg hjertet ditt du...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kr,sand gutt 31 Skrevet 1. januar 2003 #32 Del Skrevet 1. januar 2003 hei igjen . nå som medlem og ikke gjest er ikke noen ons type jeg . Men skrev det for og få litt reaksjoner ,. starter opp egen debatt på det tror jeg gøy og fyre litt under illen må også få opp statusen min som medlem :=) rune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. januar 2003 #33 Del Skrevet 1. januar 2003 Velkommen som medlem skal du være .:-) Snille gutter med sunt vett er hjertelig velkommen *ler* Kan nok bli en interessant debatt om ONS ...har nok vært debatert før også tar jeg ikke helt feil.... :D Ok, nå gir jeg meg. lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumbajack Skrevet 1. januar 2003 #34 Del Skrevet 1. januar 2003 det er fundamentalt feil å spørre kvinner om hvordan menn skal være for det vet de ikke en dritt om. menn vet suverent mest om menn - mye mer enn noen kvinne noen gang vil kunne vite. og hvis du er en kvinne og leser dette og føler at det lille egoet ditt tråkkes på av mitt innlegg og tenker: "ikke meg, jeg vet alt om menn jeg har funnet nøkkelen, jeg har forstått dem" tar du jævla feil. kvinner kommer aldri til å vite særlig mye om menn. menn vet selv best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. januar 2003 #35 Del Skrevet 2. januar 2003 Enig med deg i at menn selvsagt vet mest om menn Tror ikke noen har påstått annet Når det gjelder hva kvinner liker ved menn eller ønsker av/ser etter ved en menn - så ser jeg ikke noe problem i å spørre oss om det. Man må skille mellom disse to tingene. Lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumbajack Skrevet 2. januar 2003 #36 Del Skrevet 2. januar 2003 Enig med deg i at menn selvsagt vet mest om menn Tror ikke noen har påstått annet Når det gjelder hva kvinner liker ved menn eller ønsker av/ser etter ved en menn - så ser jeg ikke noe problem i å spørre oss om det. Man må skille mellom disse to tingene. Lille meg 2 så lenge man klarer dette skillet er det ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kr,sand gutt 31 Skrevet 3. januar 2003 #37 Del Skrevet 3. januar 2003 lille meg 2 har vise ord . det er jo selvølgelig det det er snakk om . det er artig og vite hva de ønsker hos en mann . menn er menn og kvinner er kvinner slik er det bare og vi er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 3. januar 2003 #38 Del Skrevet 3. januar 2003 , men tar ikke hva som helst bare forde det har to ben og mangler det jeg har mellom bena Der har du feilen din......... Det er jo bare på denne måten du treffer din ukårede..... Så prøv deg på ONS du - da skjer det saker og ting tenker jeg Og du... Velkommen som medlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. januar 2003 #39 Del Skrevet 3. januar 2003 Anie: Hæ? Mange kvinner vil forøvrig ha en mann det er litt tak i, ikke bare en som er snill og grei og dilter med på det meste... Det hjelper å ha vilje, ønsker og litt driv. Videre får man ofte ikke kjæreste av å være god kompis... Bedre da å vise hva en vil, og gjøre noe som gjør deg atraktiv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 3. januar 2003 #40 Del Skrevet 3. januar 2003 Lasse; jeg bare "jangla" litt - ikke ta alt jeg skriver så veldig seriøst Ellers er det veldig kloke ord Lasse skriver, Gutt 31 fra Kr.Sand..... Men Lasse og du gutt 31, et godt råd: Det er ikke alltid kunnskapen om dette som er det mest positive - dere må kunne det i praksis også... see... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå