Windy Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Nå har vi litt av hvert å boltre oss i folkens, med 3 nye høstkataloger de siste dagene Endret 20. juli 2006 av Windy
Karamba Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Jippiii! Endelig! Håper den ligger i postkassen min også i dag.
momo Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Jeg fant ganske mye fint der, så jeg skal nok bestille en del fra de ja. Fant noen kule støvletter og som jeg bare må ha.
Scheherazade Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Jeg fikk den også, men aldri i livet om jeg skal bestille noe derfra etter opplevelse i vår. Kan alltids titte gjennom den, så kan jeg eventuelt kjøpe eventuelle fine klær når jeg skal til Frankrike!
Gjest Tanita Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Jeg fikk den også, men aldri i livet om jeg skal bestille noe derfra etter opplevelse i vår. Kan alltids titte gjennom den, så kan jeg eventuelt kjøpe eventuelle fine klær når jeg skal til Frankrike! ← Ja, hva skjedde i vår? Selv har jeg opplevd at de har levert helt feil størrelse, men fikk sendt den tilbake og da fikk jeg en ny en i riktig størrelse. Er fornøyd med de så langt.
Scheherazade Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 Ja, hva skjedde i vår? ← Hehe, det er vel ikke en relevant problemstilling for de fleste tenker jeg. Men saken er at jeg studerer i Trondheim, men har folkeregisteradresse i Bergen. Bestilte en del klær (faktisk for nærmere 2000, tenkte å prøve og sende tilbake det som ikke passet) i vår og krysset av for konto, husker ikke helt hva det heter, sånn at du prøver klærne og får regning senere. Ventet og ventet, og ingen klær kom. Først to uker etter de egentlig skulle vært sendt, fikk jeg mail om at de var sendt avgårde. Til Bergen! De hadde altså endret adressen min uten å si i fra og sendt klærne til folkeregisteradressen. Hvordan skal jeg prøve klær i Bergen når jeg bor i Trondheim? :klø: Trodde det var en feil og sendte mail for å klage. Men nei, dette var ikke en feil. Fikk et ganske surt svar tilbake om at dette gjorde systemet automatisk og siden klærne nå var sendt fikk jeg bare la de gå i retur hvis det var så vanskelig. Synes dette var dårlig, står ingen steder om at man må bruke folkeregisteradresse og HM-konto funker jo helt fint. Spesielt siden mailen fra kundeservice var ganske sur og nedlatende og ikke noe "beklager", fikk jeg et dårlig inntrykk av firmaet. Hørte aldri noe mer og slapp å betale returporto, det er jo noe.
Azi Skrevet 21. juli 2006 #9 Skrevet 21. juli 2006 Nå har vi litt av hvert å boltre oss i folkens, med 3 nye høstkataloger de siste dagene ← Nå har jeg gått amok på Ellos, HM og josefssons nettshop. Herregud farlig å sitte å se gjennom disse klærne ørten ganger! Gleder meg!
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. juli 2006 #10 Skrevet 21. juli 2006 eg gjekk amok på hm og la redoute nettshop. My god eg har brukt masse pengar.
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. juli 2006 #12 Skrevet 21. juli 2006 sjå i dagboka mi Drit fekk ikkje skriva lenkane derfra.
Azi Skrevet 22. juli 2006 #13 Skrevet 22. juli 2006 eg gjekk amok på hm og la redoute nettshop. My god eg har brukt masse pengar. ← redoute sin netshop gikk jeg amok på for 2 mnd siden. Jeg holder meg vekke der ifra ihvertfall ca 14 dager til! Men godt å se det er ikke bare jeg som gikk amok igår!
Cat&Cat Skrevet 31. juli 2006 #14 Skrevet 31. juli 2006 Hvis man er str. 38 til vanlig, bør jeg bestille 38/40 og 40 på La Redoute?
Windy Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #15 Skrevet 31. juli 2006 Hvis man er str. 38 til vanlig, bør jeg bestille 38/40 og 40 på La Redoute? ← Jeg ville fulgt den måletabellen de har (under kundeservice)... Men nå har jeg kun bestilt babytøy fra de så langt, så jeg har ikke så mye erfaring med størrelsene annet enn at andre sier de er små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå