Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Liten_*
Skrevet

Jeg har et forhold til en gift mann, og har hatt det i to år. Ikke fordi jeg ville det i utgangspunktet, men fordi følelsene våre er så sterke. Vi elsker hverandre. Jeg har sagt ifra til han at han måtte velge, enten meg eller henne. Han valgte meg. Så kommer problemet. Han har problemer med å finne ut hvilken måte han skal klare å gå fra henne. Han har barn (de har flyttet ut da), og vil takle det på en god måte for alle. Men jeg føler vi aldri rikker oss av flekken. De kjenner meg fra før, det kompliserer jo det hele. Han vet ikke hvordan han skal gjøre dette her uten at de får noen mistanke om at vårt forhold begynte før han avsluttet det andre.

Det var i januar at han sa at han valgte meg, og ville gå fra henne. Jeg begynner å bli rastløs, synes det er vanskelig å bare sitte her og vente og vente. Jeg vil jo leve et liv med en kjæreste jeg kan ringe når jeg vil, kysse når jeg vil, vise frem og være nær, og som kan være hos meg når jeg trenger han aller mest. Det har skjedd en del tragiske ting i livet mitt i denne perioden, og han er forferdelig fortvilet over at han ikke er der for meg da.

De siste ukene har jeg rømt fra virkeligheten og inn i nettets verden. Har begynt å snakke med en fyr der, og vi har fått kjempegod kontakt. Jeg vet at han er mer ivrig etter å utvikle ting enn det jeg er. Han vil treffe meg, snakke med meg i telefonen osv. Jeg holder igjen, men har snakket med han i telefonen en gang. Da snakket vi i tre og en halv time, tiden bare fløy. Denne mannen er singel, men bor veldig langt vekk fra meg. Om jeg ikke hadde hatt dette andre forholdet er det mulig jeg hadde sluppet meg mer løs. Men sånn som det er nå så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Er jeg utro når jeg snakker med den andre på nettet? Ja, jeg vet at jeg ikke hadde likt at han jeg elsker hadde gjort det, men er jeg teknisk sett singel eller ikke? Jeg er så forvirret...

Noen gode råd? Jada, jeg vet at noen kommer til å moralisere ovenfor meg og om hvor galt det jeg gjør er. Men han har jo sagt at han vil ha meg og at han skal gå fra konene sin. Jeg må jo stole på det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg ser det har han ikke "valgt" deg ennå, denne mannen, og det gjør han heller ikke før han går fra sin kone og blir din kjæreste i stedet. Det har gått et halvt år siden han sa det var deg han ville ha, men han har fortsatt ikke vist noe tegn på at det virkelig er deg han vil ha.

Jeg vil ikke si du er utro. Slik du driver på hadde kanskje ikke vært greit i et ordentlig forhold, men for øyeblikket bor din kjæreste med sin kone og dere har ikke et "ordentlig" forhold ennå.

Skrevet

Du er vel ikke mer utro enn han som fortsatt har et forhold til sin kone. Så lenge han ikke får bestemt seg, så mener jeg at du også står ganske fritt.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke han går fra kona. Når det er gått et halvt år siden han sa det var deg han ville ha, tror han vil ha det som det er. Deg på si. Du er nok singel ja. Du er ikke utro, men det er den gifte mannen. Har ikke noen gode råd til deg en å anbefalle deg å bryte med den gifte mannen. Og i innlede et forhold med en ukjent mann på nette høres litt skumelt ut. Så vær forsiktig. Ønsker deg lykke til videre i livet.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg er helt enig med ost!

han er fremdeles sammen med sin kone, og da er ikke du bundet til noen ting..

det er ikke utroskap å snakke med noen over nettet uansett, så lenge dere ikke har "nettsex" eller annet.. ;)

Men hvis du virkelig vil være kjæreste med han du elsker, må du få presset han litt!

han kan jo ikke være gift for alltid hvis han elsker deg?

Gjest Gjest
Skrevet

Han har ikke valg deg. Han bare sier det for å holde på deg.

Hadde han virkelig valgt deg hadde han flytta fra kona for lengst.

Bare en unnskyldning han har. Greit å ha i både pose og sekk,som det så fint heter.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er enig med de andre over her. Han har ikke valgt deg som han sier, fordi han fortsatt er med kona si. Handlinger sier mer enn ord. Når han først har gått ifra kona for å være med deg, kan man virkelig si at han har valgt deg. Inntil det skjer (hvis det noen gang skjer), så står du helt fritt til å gjøre akkurat det du vil. Du er ikke utro!!

Skrevet

Hei!

Hvor lenge skal han få i pose å sekk.....?????

Jeg hadde en som gikk bak ryggen min i 5 år............,og elskerinna venta.Er det det du vil??Hører med at de fikk hverandre til slutt(hun ble gravid).Men vil du ha en som du vet ik har noe problem med å gå bak ryggen på kona si?Neste gang er det kanskje DIN tur..........

Du er ikke utro ved å snakke med noen på nette,men vi skal vel være litt forsiktige.Jeg har selv treft en herlig mann på nettet,og vi har det helt topp :):) .

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, du er ikke utro. Du er jo singel!

Han har ikke valgt deg. Tror nok, som sagt over her, at han sa til deg at han valgte deg for å holde på deg. Du stilte ultimatumet og han fant en lur måte og fortsette og ha i pose og sekk på.

Du er derfor fremdeles singel og kan gjøre hva du vil. Han har nok fortsatt sex med sin kone, så at du snakker med noen på nettet er jo ganske uskyldig.

Jeg ville krevd handling av den gifte slik at du kan ta en avgjørelse utifra hva han da gjør.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har sagt ifra til han at han måtte velge, enten meg eller henne. Han valgte meg. Så kommer problemet. Han har problemer med å finne ut hvilken måte han skal klare å gå fra henne.

Det var i januar at han sa at han valgte meg, og ville gå fra henne.

På hvilken måte har han valgt deg? Ved å bo med sin kone samtidig som hjertet er hos deg? Høres ut som hjertet hans er hos konen og en annen kroppsdel er hos deg.....

Hm, hvilken måned er vi i nå mon tro? :ironi:

Nei,-du er ikke utro. Du kan ikke være utro når du ikke er i noe forhold.

Gjest Gjest
Skrevet

Du er derfor fremdeles singel og kan gjøre hva du vil. Han har nok fortsatt sex med sin kone, så at du snakker med noen på nettet er jo ganske uskyldig.

Han har ikke sex med sin kone, de har ikke hatt sex på 25 år. Det var det hun som fortalte meg, ikke han.

Takk for svar alle sammen. Livet er noe dritt. Kanskje jeg er nødt til å kreve litt handling etter hvert. Gi han en frist f.eks og si at innen den tid så må han ha kommet seg ut.

Solen skinner og været er vidundelig. Det er sommer. Man skulle jo være bare glad :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet
Han har ikke sex med sin kone, de har ikke hatt sex på 25 år. Det var det hun som fortalte meg, ikke han.

Takk for svar alle sammen. Livet er noe dritt. Kanskje jeg er nødt til å kreve litt handling etter hvert. Gi han en frist f.eks og si at innen den tid så må han ha kommet seg ut.

Solen skinner og været er vidundelig. Det er sommer. Man skulle jo være bare glad  :tristbla:

Kjære deg, når han forteller kona si om deg...DA har han valgt deg. Og når han har gjort det, så tror jeg ting går rimelig fort derfra. Tror neppe kona hans er så interessert i å ha boende hos seg mer. Men vær litt smart, ikke la han bare flytte inn hos deg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Du får fortelle han du er sammen med at du vurderer å bli kjent med en du har truffet via nettet siden du føler at dere ikke kommer noen vei.

Hvorfor være tilgjengelig for en mann når han tydeligvis ikke er tilgjengelig for deg?

Gjest Gjest
Skrevet

Solen skinner og været er vidundelig. Det er sommer. Man skulle jo være bare glad  :tristbla:

Ikke sex med sin kone på 25 år??

Yeh,right!!

Gjest Chrizzy
Skrevet
Ikke sex med sin kone på 25 år??

Yeh,right!!

Hvorfor skulle konen lyge om det?

Gjest Gjest_Liten_*
Skrevet

Har snakket litt med han nå og sagt at jeg blir mer og mer frustrert fordi jeg vil at han skal gjøre noe, og så blir jeg ennå mer frustrert fordi han ikke gjør noe. Har ikke sett han på en stund, så jeg venter med den "store" samtalen til neste gang vi treffes. Men jeg har iallefall gitt beskjed om at jeg ikke er fornøyd med å bare bli avspist med noen ord og ikke noen handling.

Jeg blir så stresset av dette, jeg fungerer jo ikke i dagliglivet i det hele tatt. Jeg er redd jeg faller sammen snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...