Knøttet Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har kjøpt to hittil: Bryllupsmagasinet og ett jeg ikke husker navnet på, sikkert Weddings eller noe. Det første er skandinavisk, det andre er britisk. Tror jeg foretrakk førstnevnte. Kjempemorsomt å sitte og titte i og lese artikler!
*Emma* Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Har kjøpt to: Dittbryllup og Bryllupsmagasinet. Likte IKKE DittBryllup. Bare reklame og alle modellene var i rare og kunstneriske positurer så man ikke fikk sett kjolene skikkelig. (Og kjoler var veldig mye av grunnen til at jeg kjøpte.) Syns Bryllupsmagasinet var ålreit - dessuten mener jeg det var billigere.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Ditt bryllup er bare dritt. Ufattelig mye reklame, blanding av journalistisk og reklamestoff, forskrifter på forsiden som lover noe helt annet enn innholdet osv.
Augustbrud02 Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Vil bare anbefale bladet Wedding Flowers, flott blad med tips!
Cupcake Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Har kjøpt 2 eller 3 blader. Bl.a. Ditt Bryllup, og Tique ( da de hadde med et ekstra bryllupsnummer). Synes ikke noe særlig om noen av dem, og har derfor ikke kjøpt flere. All informasjon man trenger finner man jo på nettet uansett.
Gjest chiara Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 Jeg kjøpte Ditt Bryllup, Bryllupsmagasinet og en del italienske blader (var mye i Italia, giftet meg der). Kan anbefale Sposabella og Vogue Sposa (men tror dessverre ikke man får kjøpt dem her i landet...) Mye mere å se på i de bladene, side opp og side ned med kjoler, både reklame og fotorepotasjer, og mye, mye større utvalg i kjoler, dvs. forskjellige designere og modeller man ikke ser noe til i de norske bladene. Se på nettside: www.iosposa.it , anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå