Gå til innhold

bh eller skåler for brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest Nixi i.i.
Skrevet

Er det noen som vet hvor man får tak i slikt?

Det er snakk om en 'gallakjole' som er veldig lav i ryggen, så det fungerer ikke med de bh-ene som har forlenger som en kan krysse ned på ryggen..

Bruden ammer sitt tredje barn på bryllupsdagen, og trenger noe som kan løfte litt.

I kjolebutikken fikk hun beskjed om at hun fint kunne bruke skåler...

Noen som vet hva det er?

Trenger hjelp raskt ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes flere ting på markedet, f.eks bryst-tape, sånn man klistrer under puppene, som støtter litt.

Ellers så har det jo nylig kommet en rygg og stroppeløs BH-type. (Aner ikke hvor mye en slik støtter, men har hørt flere som synes den er bra.)

Har sett slikt på Lindex, men vet ikke om de har igjen.

Hadde jeg vært venninnen din, hadde jeg gått i en ordentlig undertøysbutikk og fått hjelp der. De kan som regel jobben sin!

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes en bh uten noe på ryggen, unbra heter den (www.unbra.no). Prøvde den selv og syns den var helt grusom, men har hørt om andre som er fornøyd. Men jeg tror jeg ville fulgt tipset over, og gått i en skikkelig undertøysbutikk og spurt om hjelp.

Skrevet

Har hun valgt kjole? For jeg kjenner ei som hadde stoooore ammepupper og vanligvis aldri går uten BH - men i sin Maggie Sottero kjole (de har innebygget korsett) trengte hun ikke å ha noe under :)

Skrevet

Denne tråden håper jeg det kommer flere svar på! Finnes det noe på nettbutikker for eksempel (norske)?

Jeg har (forhåpentligvis) også store ammepupper på dagen min! :sjarmor: Vår lille gutt er da rundt to måneder gammel, og døpes samtidig. Vanskelig å kjøpe BH nå, FØR han er født. Aner jo ikke hvordan puppene blir. Og jeg har også kjole med dyp skjæring i ryggen.

Gjest Gjest
Skrevet

Trådstarter her

Takk for gode svar!

Hun har ikke kjøpt en vanlig brudekjole, men en nydelig festkjole.

Den har firkantet utringing bak, med kryss-snøring.

Tror nok hun bør sjekke litt hos proffer ja, det er bare litt langt mellom der vi bor...

Skal fortsatt holde et øye her, i fall flere svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...