Gå til innhold

Digital-kamera

-Christine-

Anbefalte innlegg

Heia!!

Jeg var så heldig at jeg fikk Digital-kamera til Jul.

Jeg har planer om å ta masse bilder, for så å få dem som papirkopier,

Har alltid vert glad i å lime bildene i album,vil ikke bare ha bildene på dataen.

Jeg lurer på hva programvare jeg bør laste ned, og hvilke steder jeg bør sende inn "bildene" mine.

Har allerede lastet ned Aban Media, (Elite Foto) , og synes det virker bra. Er det noen som har erfaring der??

Uff, dette ble veldig krotete skrevet, håper dere forstår hva jeg spør om... :oops:

Blir takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skriver ut en del bilder selv vi, men så fant vi noe på VGNett.....Husker ikke hva det heter - Eurofoto tror jeg. Virka bra det. Ganske billig iallefall. Du finner det sikkert på www.vg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt kamera!

Jeg tror at det er små forskjeller på de stedene man kan sende inn og få fremkallet bilder. Du kan også lagre dem og ta dem med i en fotobutikk. Flere og flere fremkaller digitale bilder.

Prisforskjeller er jeg usikker på, men jeg tror ikke at de er store.

Ellers har jeg bare positive erfaringer med Elite Foto, selv om jeg ikke fremkaller bildene fra digitalkameraet mitt.

Du bør kanskje skaffe deg et program som kan redigere bildene dine før du sender dem inn. De finnes mange å velge mellom.. noen er helt gratis, andre er dyre. Du kan jo se om du har MS photodraw liggende et sted (følger med MS Office Pro). Photoshop er mer avansert og kronglete hvis du ikke kan det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips :)

Er det noen som har egne erfaringer når det gjelder fotoforetninger??

Å det programme man bør ha for å redigere bilder,hvor kan man laste ned et brukervennlig et?

Er ikke så veldig teknisk anlagt nemlig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et fotoprogram som heter: Adobe PhotoDeluxe som vi er veldig fornøyd med, det fulgte med kameraet vårt og koster sikkert penger.

Vi fremkaller hos FotoLabo, koster lite, er brukervennlig og gir fine bilder synes jeg!

Hos fotoKnutsen tror jeg du kan redigere bilder gratis, men jeg har ikke prøvd det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...