Murron Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Har et vakkert bilde liggende som jeg tror hadde gjort seg på lerret og hengt opp på veggen. Men finner ingen norske nettbutikker som tilbyr dette? Hvor har dere bestilt? Og ble du fornøyd med resultatet?
Leo Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Eurofoto tilbyr noe de kaller "Canavas". Så vidt jeg vet er det en god lerretsetterligning, men jeg har ikke forsøkt å bestille selv. (Jeg er imidlertid godt fornøyd med alt annet jeg har bestilt derfra). Prislisten finner du her.
Leo Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Kom forresten på at jeg/vi har noen store forstørrelser ("Originaler") av profesjonelle fotografer hengende og de er uten unntak på matt papir uten "lerretseffekt". Uten å ha forsøkt har jeg en mistanke om at strukturen i lerretet får viktige detaljer i bildet til å "forsvinne" og i stedet gi det et inntrykk av "billig maleri". Litt dårlig forklart og bare en tanke...
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Vi har lerretsbilder av våre barn, og det ble gjort hos fotograf. Tror sikkert de gjør det for deg selv om de ikke har tatt bildet. Da blir det skikkelig.
Murron Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2006 tusen takk mammaSarius akkurat hva jeg var på jakt etter..
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 Har bestillt noe til jobben fra www.glansbilde.no - ble veldig fint! (men det var ikke foto, det var en tegning laget i Illustrator)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå