Gå til innhold

Rydde huset til andre?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nå har det seg slik at jeg passer en katt for en kompis. Har husnøkkelen og jeg er den eneste han stoler på til å passe huset siden jeg er der borte 80% av uka ellers.

Nå har det seg slik at før han dro på ferie var det et 3dagers vorspiel/fest der med øl og røyk og mat stående på gulvet. Han tenkte vel ikke på å fjerne det før han måtte huie og haste avgårde til toget.

I dag hadde jeg en annen avtale etter jeg hadde matet katta, men jeg hadde en halvtime til overs, så jeg tenkte jeg skulle rydde opp litt. Fjernet oppvask og ølflasker, vasket askebegeret. Redde opp senga hans og skrev en lapp "INGEN ÅRSAK :) " på.

Nå føler jeg at jeg har tråkket over en grense på en måte. Det var bare impulsrydding, men etterpå må han vel tenke sitt når han kommer heimatt og får se dette? Jeg snoket ikke i datarommet bare for å si det, bare overflateryddet i stua.

Så hva ville dere sagt om dere kom sliten hjem fra en norge-rundt ferie og stua deres var shinet opp?

Hvis det har noe å si, har han jo gitt meg både husnøkkel og kode til bankkortet hvis han er for slapp til å gå på butikken og jeg føler meg full av energi.

Hvorfor stresser jeg? Jeg vurderer å støvsuge teppet hans for aske i morra og! Hjelp, jeg får ADHD av dette stresset!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kanskje jeg bør kaste ølflaskene utover gulvet igjen og røyke så det blir likt antall sneiper i askebegeret igjen? Hyl

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hadde svigermor gjort det, så hadde jeg tørna, men hvis DU hadde gjort det, så hadde det vært greit ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Ja for jeg er da slik en kjernekar :-D

Skrevet
Hadde svigermor gjort det, så hadde jeg tørna, men hvis DU hadde gjort det, så hadde det vært greit ;)

:Nikke:

:ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Kom hit Towelie!!

Rydde hos deg og?

Sukk. Hvorfor er det så utrolig morsomt å rydde hos andre, men her ser det ut som en svinesti? :(

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Lyst til å moppe et par gulv? Og henge opp noen klær?

Gjest gjesta
Skrevet

Hehe.. Hadde det vært meg, og en person jeg stolte så på at jeg ga både nøkkel og bankkort-kode til denne, hadde jeg blitt flau men takknemlig. Flau for at noen andre så det nødvendig å rydde opp mitt rot, men takknemlig for at det ble gjort :)

Og med tanke på at dette er en gutt, blir han sikkert bare takknemlig ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Rydde hos deg og?

Jaa - du skal få lov å rydde og vaske så mye du vil. Jeg skal ikke si så mye som et pip.

Gjest gjest1
Skrevet
Hehe.. Hadde det vært meg, og en person jeg stolte så på at jeg ga både nøkkel og bankkort-kode til denne, hadde jeg blitt flau men takknemlig. Flau for at noen andre så det nødvendig å rydde opp mitt rot, men takknemlig for at det ble gjort :)

Og med tanke på at dette er en gutt, blir han sikkert bare takknemlig ;)

Jeg bør kunne kreve sex for denne, ikke vel? :Hehe:

Gutt og ikke minst SLASK av en gutt! Og han som bor i samme hus er mange hakkene verre, glad han tok stua!

Gjest gjest1
Skrevet
Lyst til å moppe et par gulv? Og henge opp noen klær?

Sjekk hvordan ri en gutt-tråden så skal jeg gi deg mopping, jeg! :-D Haha! Henge opp klær er bare morsomt jo!

:husarbeid: wtf

Gjest gjest1
Skrevet
Jaa - du skal få lov å rydde og vaske så mye du vil.  Jeg skal ikke si så mye som et pip.

Ok! Min policy er "rydder og vasker for en halvliter!"

(ser for seg jeg kan ende opp som en alkoholiker av en slik business. Pføy!)

Skrevet

Jeg hadde syntes det var utrolig koselig, uansett hvem som hadde gjort det. Samboeren min (før han traff meg) kom en gang hjem fra sydenferie og fant hele leiligheten skrubbet og rengjort, det hadde foreldrene hans gjort mens han var borte. Synes det var utrolig snilt gjort.

Skrevet

Drikker du vin?

Har nemlig ca 1000 flasker jeg ikke får drukket de neste årene :forvirret: (lett overdrevent antall...)

Gjest Gjest
Skrevet
Ok! Min policy er "rydder og vasker for en halvliter!"

(ser for seg jeg kan ende opp som en alkoholiker av en slik business. Pføy!)

Du skal få så mange halvlitere du vil - bare du kommer fort!!

Kan du lage mat?

Er det bensin eller øl vi snakker om her forresten?

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg hadde syntes det var utrolig koselig, uansett hvem som hadde gjort det. Samboeren min (før han traff meg) kom en gang hjem fra sydenferie og fant hele leiligheten skrubbet og rengjort, det hadde foreldrene hans gjort mens han var borte. Synes det var utrolig snilt gjort.

Det roer meg ned :)

Men hva ellers kan en finne på når en har 45 min i leiligheten og å mate/vanne katten tar 1 min?

Tror jaggu jeg sniker fram støvsugeren i morra jeg, om det ikke virker for psykopat :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det roer meg ned :)

Men hva ellers kan en finne på når en har 45 min i leiligheten og å mate/vanne katten tar 1 min?

Tror jaggu jeg sniker fram støvsugeren i morra jeg, om det ikke virker for psykopat :)

Hvorfor skal du vanna katta? Er det en liten kattunge som skal bli fort stor?
Gjest gjest1
Skrevet
Drikker du vin?

Har nemlig ca 1000 flasker jeg ikke får drukket de neste årene :forvirret: (lett overdrevent antall...)

Ja, men da må jeg ta betalt ekstra for å tørke opp oppkastet mitt.

Skrevet
Ja, men da må jeg ta betalt ekstra for å tørke opp oppkastet mitt.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...