Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Popin
Skrevet

Hva gjør deg til en god kjæreste, venninne, kollega?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Jeg er snill, lytter og gjør det jeg kan for at de skal være fornøyde.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg er lojal, lyttende og støttende. Og for kjæresten min enda mye mer. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Fordi jeg kan lytte til det de har å si, si mye til dem hvis de kjeder seg eller trenger å muntres opp, eller rett og slett holde kjeft med dem hvis det passer seg slik.

Jepp, jeg er ganske best.

Skrevet
Hva gjør deg til en god kjæreste, venninne, kollega?

Jeg vil det beste for dem. De kan stole på meg.

CD

Skrevet

Er en veldig positiv og glad person så jeg sprer mitt lykklige jeg vidre til alle omkring meg :sjenert: Er egentlig fryktelig sjernert og tilbakeholdene, men har masse venner som stoler på meg og jeg stoler på dem.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror jeg er en nokså krevende kjæreste, men blant mine gode sider er:

Til å stole på, ærlig og lojal.

Tar min del av det praktiske ansvaret og arbeidet i et samboerskap.

Tar initiativ til ting...

Støtter og lytter.

Er god til å lage mat...

Gjest Gjest_Stemor_*
Skrevet

Hvor skal jeg begynne?

* snill

* trofast

* hjelpsom

* holder avtaler

* flyr ikke med sladder

Det var alt jeg kom på foreløbig.

Jeg har noen negative sider også, men de skal jeg ikke rippe opp i her.

Venner, familie og kollegaer holder ut med meg, så altfor ille kan det da ikke være ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror ikke "hjelpsom", "snill" og lignende karakteristikker er ting som avgjør at folk liker meg eller ikke. Jeg er sær, og har forferdelig mange feil. Enten faller du for meg og alt det jeg er og kan tilby, eller så gjør du det ikke. Og sånn tror jeg det er for de fleste.

Gjest Gjest
Skrevet

Hm, jeg sier ikke til meg selv at jeg er god, jeg synes ikke jeg er god. Jeg synes at om jeg var god så hadde jeg vært en særing, en raring, en outsider, som ikke tar del i det de fleste mener er godt. Vi mater hverandre hele tiden, og oss selv. Slik at vi slipper å tenke på det som egentlig er godt! Verden er urettferdig og det bekymrer oss ikke mye.

Skrevet

Jeg sørger for å ha det best mulig med meg selv, og for å gjøre meg selv lykkeligst mulig. Da har jeg mye mer å gi andre - og blir dermed:

Pålitelig

Ærlig

Åpen

Spennende

Utradisjonell

Kjærlig

Snill

Forståelsesfull

Omsorgsfull

...blant annet.

Gjest gjest1
Skrevet

For et herlig spørsmål. Tja si det du? Ikke godt å si, men tror at-

Som samboer/kjæreste: er jeg omtenksom, løsningsorientert, generøs på alle måter, omsorgsfull, humoristisk og støttende.

Som venn: interessert, lyttende, nysgjerrig, snill.

Men så har jeg selvsagt egenskaper som...fjern, glemmer å svare på sms`er, i temmelig depressiv tilstand før mensen. :ler:

Gjest synseren
Skrevet

Jeg tar vare på meg selv, slik at jeg får overskudd til å være noe for andre.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg respekterer min samboer, lytter til ham, og forsøker å se ting fra hans side når vi diskuterer om ting.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror ikke "hjelpsom", "snill" og lignende karakteristikker er ting som avgjør at folk liker meg eller ikke. Jeg er sær, og har forferdelig mange feil. Enten faller du for meg og alt det jeg er og kan tilby, eller så gjør du det ikke. Og sånn tror jeg det er for de fleste.

Godt poeng, men folk liker vel at andre er snille også. Jeg liker i hvert fall at samboern min er snill - og ville nok ikke vært sammen med han om han ikke var det, selv om jeg kvir meg for å bruke samme karakteristikk om meg selv (fordi jeg lar meg styre av flere egoistise følelser, kan være ustabil og småmanipulativ til tider... han liker meg likevel..).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...