Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har fortalt en fyr at jeg har vært forelsket i han og kan komme til å bli det igjen..I fylla jeg sa det selvfølgelig, typisk meg, blir så veeeeldig åpen og ærlig da! Vi skal på samme fest snart igjen og jeg er redd jeg kommer til å bli så forlegen eller flau eller hva jeg skal si.. Huff gruer meg nesten litt.. Prøve å late som ingen ting, eller rett og slett drikke meg full før festen Vi har vært på flørter`n en stund og det jeg lurer på er om han synes gnisten med den flørtinga er borte siden jeg sa det med forelskelse og den pakka der.. Hva tror du? Han virker forsatt interessert da, men.. Jeg vet med meg selv at hvis noen sier de er forelsket i meg så mister jeg litt interessen for spenningen blir borte. Finner meg heller et nytt "bytte" som jeg vet jeg ikke kan få...
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Hadde vi bare kunnet tatt en rundtur i hodet hans, kunne vi sagt hva han synes
Gjest Gjest_Mihu_* Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Du får bare flørte litt med han, vel? Litt avventende? Jeg har flørtet og surret med en fyr i flere år nå (bare avbrutt av forhold på hver vår side). Vi har begge fortalt om våre amoøse følelser, uten at det egentlig gjorde ting pinlig. Noen gutter egner seg best til flørting
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Vi har vært på flørter`n en stund og det jeg lurer på er om han synes gnisten med den flørtinga er borte siden jeg sa det med forelskelse og den pakka der.. Hva tror du? ← Egentlig er vi ikke i stand til å mene noenting. Dette må du finne ut av sjøl.
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Kan ikke de som MENER noe om saken svare da, i steden for dere som IKKE har noen mening? Jeg syns du kan fortsette flørtinga jeg - du merker jo om han er med på notene fortsatt eller om han trekker seg unna. Hvis han har følelser også, så kan jo betroelsen din har ført dere et steg videre på veien! Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Ja jeg MENER man bør alltis kjøre på hvis ikke yren har gitt uttrykk for at du er intenst motbydelig. Fornøyd?
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 Egentlig er vi ikke i stand til å mene noenting. Dette må du finne ut av sjøl. ← JA JEG FORSTÅR DET!! MEN BARE SPURTE OM ANDRES MENING OM DETTE! herregud. TS
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #9 Skrevet 19. juli 2006 Ja jeg MENER man bør alltis kjøre på hvis ikke yren har gitt uttrykk for at du er intenst motbydelig. Fornøyd? ← Jo takk for svar du. Han har ikke nevnt eller gitt utrykk for at han synes jeg er motbydelig. Hadde ikke tatt mer kontakt med han da kan du skjønne. Takk for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #10 Skrevet 19. juli 2006 Jeg gjorde samme tabben, men det var litt bevisst siden jeg trodde det var gjensidig.. tok 1 år før det var gjensidig, angrer egentlig ikke i dag da :D
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #11 Skrevet 20. juli 2006 Lat som om han nesten ikke er der, og se om han nærmer deg...
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #12 Skrevet 20. juli 2006 Tja, hvis du har en mistanke om at han har kjølnet litt fordi du sa du var forelsket i ham, så kan det kanskje rettes opp slik: Pynt deg slik at du føler deg veldig fin og sexy, freh sminke og flott frisyre. Ta en drink eller to før du går på festen (ikke bli full, da kan det hende du sier enda mer "dumt"). Hør på oppbyggelig musikk mens du pynter deg og koser deg med drinkene. Feks. Madonna eller annen festmusikk som setter deg i godt humør Gå på festen med ATTITUDE, smil til alle, smil til ham, flørt med alle, flørt med ham. Poenget er at du skal se veldig flott ut, være i godt humør, ha god selvtillit og være kul og hyggelig! Uimotståelig!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #13 Skrevet 20. juli 2006 Takk for veldig bra råd, du gjest over her. Gleder meg til festen
K.A. Skrevet 20. juli 2006 #14 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Om du har sagt at du er/kommer til å bli forelsket i ham, og han fortsatt virker interessert, ja da er dette et godt tegn. Om han slett ikke kunne tenke seg å være sammen med deg, ville han syntes det var ubehagelig å høre det du har sagt. Endret 20. juli 2006 av K.A.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå