Gå til innhold

Bryllup på Sverresborg, Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Min kjære og jeg har i dag endelig bestemt oss for å ha bryllupet på Sverresborg, og jeg er kjempefornøyd. Vi var der i dag og så på Oppdalstunet, hvor vi skal ha selve vielsen.

Men det jeg lurte på var om noen andre har giftet seg der, og eventuelt kunne ha lyst til å vise meg bildene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært gjest i bryllup der, i en sal i hovedhuset (?). Det var en souvenirbutikk i samme lokale, så jeg håper du skjønner hvor jeg mener?

Veldig fint lokale, og visstnok god mat (jeg var kaffegjest), men det jeg dessverre husker best er at det var veldig stive priser i baren. Faktisk var det dyrere enn på en bar eller restaurant, og det var dumt, for kvelden ble fort dyr.

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg har vært gjest i bryllup der, i en sal i hovedhuset (?). Det var en souvenirbutikk i samme lokale, så jeg håper du skjønner hvor jeg mener?

Veldig fint lokale, og visstnok god mat (jeg var kaffegjest), men det jeg dessverre husker best er at det var veldig stive priser i baren. Faktisk var det dyrere enn på en bar eller restaurant, og det var dumt, for kvelden ble fort dyr.

Det er vel der du mener tror jeg.

Vi skal bare ha fest for familie der, vi skal ha åpen bar, og får hjelp av familien til å betale bryllupet, så det går ihvertfall ikke utover gjestene at det blir dyrt.

Skrevet

Skal dere ha vielsen der også? Hadde litt lyst til å gifte meg i Lo Kirke på museet jeg, syns den er så koselig!

Gjest gjesta
Skrevet
Skal dere ha vielsen der også? Hadde litt lyst til å gifte meg i Lo Kirke på museet jeg, syns den er så koselig!

Vi skal som sagt ha vielsen på Oppdalstunet. Det er veldig mange koselige steder der, men kirkene er ikke så aktuelle siden vi skal ha Human-Etisk bryllup.

Gjest gjesta
Skrevet

Er det ingen som har bilder?

Jeg lurer nemlig veldig på hvordan det ser ut der når det er pyntet. Lurer også på hvilke farger det skal være på blomster og pynt, fordi jeg hadde opprinnelig tenkt rosa, men noen av veggene der er terrakottafargede, og da passer jo ikke rosa noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...