Gjest printy Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Dette er wishful thinking fra min side, men jeg spør allikevel. I tilfelle det faktisk er noe jeg kan gjøre Nå om sommeren så går jeg barføtt hver dag. Og dette kan man se på laminat-gulvene. Når solen står i riktig vinkel, så ser man ørten hundre fottrykk på gulvet Er det NOE jeg kan gjøre for å forhindre dette? Bortsett fra å vaske annenhver dag
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Har ingen bedre råd enn å bruke sokker
Gjest printy Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Rulle ned markisene/trekke for gardinene ← Hehe...joda.. Men sett at man fikk besøk? Eller liker gjester å sitte i mørket? Man vet jo aldri
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Hehe...joda.. Men sett at man fikk besøk? Eller liker gjester å sitte i mørket? Man vet jo aldri ← Stearin er jo koselig?
Gjest Dingo Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Vask med zalo-vann, og skyll med rent vann? Verdt ett forsøk???
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Vask med zalo-vann, og skyll med rent vann? Verdt ett forsøk??? ← Kan prøve det..men laminat-gulv liker ikke vann spesielt godt..
Murron Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 vet om flere som vasker sine laminatgulv med grønnsåpe/salmiakk blanding. får litt mer "glans". Og flekker viser da kanskje mindre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå