Gjest Gjest 1 Skrevet 27. januar 2007 #41 Skrevet 27. januar 2007 Baby Boom (1987) http://www.imdb.com/title/tt0092605/
Lassie Skrevet 9. februar 2007 #42 Skrevet 9. februar 2007 The fighting temptations Just like heaven A lot like love Must love dogs Just married Confessions Elizabethtown Notting Hill Rumor has it Der var noen.... hehe... Det siste halvåret har jeg nesten bare sett på romantiske komedier, og jeg er gift med en filmoman så det er film hver helg her
Gjest Shayla Skrevet 10. februar 2007 #43 Skrevet 10. februar 2007 How to lose a guy in ten days. Sweet Home Alabama Just like heaven First Daughter Sliding Doors Save the last dance The break up Angels Eyes Jeg digger romantiske komedier:)
Rexina Skrevet 12. februar 2007 #44 Skrevet 12. februar 2007 Elsker: Mens du sov Brudens far Min beste venns bryllup Da han møtte henne Fire bryllup og an gravferd
sacred Skrevet 13. februar 2007 #46 Skrevet 13. februar 2007 Love Actually er kjempefin! Enig i "Something's gotta give" også, festlig film, og Jack Nicholson og Diane Keaton er kjempeflotte i den. Jeg synes nå Wimbledon var ufattelig dårlig jeg da. Og jeg liker romantiske komedier.
Smarties Skrevet 14. februar 2007 #47 Skrevet 14. februar 2007 Kan ikke tro at "The Lake House" ikke er nevnt.. Med Sandra Bullock og Keanu Reeves. Kjempefin film! Trist og søt og vakker og alt på èn gang
Anglofil Skrevet 14. februar 2007 #48 Skrevet 14. februar 2007 Her er mange gode eksempler, alt fra romantiske komedier til romantiske sippefilmer. Enjoy! Mvh Yvonne
sacred Skrevet 14. februar 2007 #49 Skrevet 14. februar 2007 Kan ikke tro at "The Lake House" ikke er nevnt.. Med Sandra Bullock og Keanu Reeves. Kjempefin film! Trist og søt og vakker og alt på èn gang ← Åjaa, det er sant, den var kjempesøt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå