Gå til innhold

Romantisk komedie

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lydia_*
Skrevet

Hei!

Jeg kjeder meg og tenkte jeg skulle kose meg med en skikkelig romantisk jentefilm. "The notebook" og "The best man" er to filmer som er av den type jeg liker. Kan dere anbefale noen som er noe i den duren for meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Aethra
Skrevet

Le Divorce (med Kate Hudson bl.a. - er en amerikansk film tross tittelen) er kjempesøt og morsom, og kanskje mest søt! Samtidig er det ikke en av disse mest "jentete" romantiske komediene, som mangler ordentlig handling, og bare har forutsigbare replikker. Anbefales!

Skrevet

Love actually anbefales ja! :)

Gjest Gjest_Lydia_*
Skrevet

Love actually har jeg sett :)

Skrevet

Hva med "klassikere" som pretty woman, coctails, dirty dancing eller noe?? Disse går det hvertfall å se om igjen etter min mening..

Skrevet

Jeg syns den der "hvordan bli dumpet på 10 dager" (eller noe sånt) er ganske festlig. Totalt forutsigbar selvsagt, men jeg lo flere ganger underveis.

Skrevet

Bortsett fra klassikere som "Dirty Dancing" (både 1 og 2), "Notting Hill" og "Pretty Woman" - hva med "Laws of Attraction", "Two Weeks Notice" eller "What Women Want"? Søte og romantiske alle sammen.

Skrevet

Just like heaven m/Reese Witherspoon og Mark Ruffalo :tommel:

Gjest Elfrida
Skrevet (endret)

Shakespeare in Love

Og la meg legge til The Wedding Singer og Never Been Kissed.

Endret av Elfrida
Gjest gjest1
Skrevet

"Amelie fra Montmartre" er fantastisk artig...

Gjest LilSweetie
Skrevet

Stolthet og fordom. Og jeg er en av avvikerne som synes filmen er bedre enn serien :hakeslepp:

Skrevet
Stolthet og fordom. Og jeg er en av avvikerne som synes filmen er bedre enn serien :hakeslepp:

:overrasket: Det er jo bare sjukt ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Le Divorce (med Kate Hudson bl.a. - er en amerikansk film tross tittelen) er kjempesøt og morsom, og kanskje mest søt! Samtidig er det ikke en av disse mest "jentete" romantiske komediene, som mangler ordentlig handling, og bare har forutsigbare replikker. Anbefales!

"Le Divorce" må virkelig være en av de kjedeligste filmene jeg har sett.

Men "Amelie fra Montmartre" må bare sees. Ser den igjen og igjen, og elsker den hver gang. "Bridget Jones diary 1" har du kanskje sett, men den tåler også utallige gjensyn. Ellers så var jeg helt hekta på "Mens du sov" da jeg var yngre. Syns fortsatt den er ganske søt.

Skrevet
Jeg syns den der "hvordan bli dumpet på 10 dager" (eller noe sånt) er ganske festlig. Totalt forutsigbar selvsagt, men jeg lo flere ganger underveis.

Den synes jeg også er fin! :) Og "50 first dates" med Adam Sandler og Drew Barrymore. Og selvfølgelig disse gamle klassikerne som noen andre her nevnte ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du ikke har sett Amelie så må du jo se den! Anbefaler også Jeux d'Enfants (tror den heter Elsk meg hvis du tør på norsk) Den er nesten like bra som Amelie.

Gjest Gjest_Lydia_*
Skrevet

Tusen takk for mange gode tips... men kom med flere :)

Skrevet

Hva med "Runaway Bride" med Julia Roberts og Richard Gere? Eller "Sweet Home Alabama" med Reese Witherspoon? Syntes den var ganske morsom faktisk. Likte ogsaa

"Legally Blonde 1" godt.

Skrevet

Avanti!, It Happened to Jane, Lover Come Back og Pillow Talk.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest LilSweetie
Skrevet
:overrasket: Det er jo bare sjukt ;)

Det er det alle andre sier også! Men Lizzie er mye bedre i filmen! De andre jentene også. Utover det liker jeg begge, men filmen vinner med et hestehode!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...