Gå til innhold

Always Ultra Plus til 9.90 på KIWI!

Anbefalte innlegg

Gjest Bare et tips
Skrevet

Var innom Kiwi på vei hjem i dag, skulle bare ha kjøttdeig (750 gram til 32 kroner Gilde fast pris), men så fikk jeg mensen i dag og trengte bind. Da fikk jeg meg et sjokk!

Jeg kjøper vanligvis mørkegrønn Always med vinger, og de pleier å koste 29.90 på Rimi og Mega. Men på Kiwi stod det 9.90!

Måtte bort i kassen for å høre om det virkelig var sånn, og ikke bare en feil på prisen. Joda, 14 Always Ultra Plus kostet ni kroner og nitti øre. Jeg kjøpte derfor fire pakker bind, en eske nektariner, 750 gram kjøttdeig, og alt til den nette sum av 95 kroner!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tipset. Da skal jeg kjøpe et par pakker ekstra også. Skal være litt økonomisk nå i sommer!

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde det samme tilbudet på Meny for en stund siden,men vet ikke nåfor jeg har ikke vært der på noen uker.

Vi har OB til 9,90. Fast pris.

Gjest gjest1
Skrevet
Vi hadde det samme tilbudet på Meny for en stund siden,men vet ikke nåfor jeg har ikke vært der på noen uker.

Vi har OB til 9,90. Fast pris.

Jeg regner med at det er kun den blå OB. Pleier å være fast billigpris på den på de fleste butikkene ;)

Skrevet

Dumt at de aldri har store bind eller tamponger billig :sur:

Gjest fluesmekker
Skrevet
Dumt at de aldri har store bind eller tamponger billig 

...eller små! Spesielt når det gjelder tamponger, ikke min feil jeg har trang skjede :P. Normal OB er rett og slett ubehagelig, jeg må ha mini, og da betale rundt 20kr mer for de.

Skrevet

-siden jeg har hormonspiral så trenger jeg ikke bind :forvirret:

Skrevet
...eller små! Spesielt når det gjelder tamponger, ikke min feil jeg har trang skjede :P. Normal OB er rett og slett ubehagelig, jeg må ha mini, og da betale rundt 20kr mer for de.

Det er vel oss de tar inn igjen pengene de taper på å selge de medium store billig på, da ;)

Skrevet

Den blå ob'en er så billig fordi det er denne varen som blir brukt i prissammenligninger! Og for at butikken skal komme godt ut av sånne undersøkelser, skrur de ofte prisen ned på varen.. De bruker vel den blå ob'en i undersøkelser fordi den er "vanlig" da vel :forvirret:

Skrevet
Den blå ob'en er så billig fordi det er denne varen som blir brukt i prissammenligninger! Og for at butikken skal komme godt ut av sånne undersøkelser, skrur de ofte prisen ned på varen.. De bruker vel den blå ob'en i undersøkelser fordi den er "vanlig" da vel :forvirret:

Ahh. Er det derfor?! Har alltid lurt på hvorfor de plutselig gikk noe så voldsomt ned i pris i så og si alle matbutikker. Men selvfølgelig. Logisk og alt.

Skrevet

Lidl selger også Always Ultra Normal Plus til samma prisen oppdaget jeg i går da jeg dro for å sjekke ut Lidl-konseptet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...