Gjest Bare et tips Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Var innom Kiwi på vei hjem i dag, skulle bare ha kjøttdeig (750 gram til 32 kroner Gilde fast pris), men så fikk jeg mensen i dag og trengte bind. Da fikk jeg meg et sjokk! Jeg kjøper vanligvis mørkegrønn Always med vinger, og de pleier å koste 29.90 på Rimi og Mega. Men på Kiwi stod det 9.90! Måtte bort i kassen for å høre om det virkelig var sånn, og ikke bare en feil på prisen. Joda, 14 Always Ultra Plus kostet ni kroner og nitti øre. Jeg kjøpte derfor fire pakker bind, en eske nektariner, 750 gram kjøttdeig, og alt til den nette sum av 95 kroner!
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Takk for tipset. Da skal jeg kjøpe et par pakker ekstra også. Skal være litt økonomisk nå i sommer!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Vi hadde det samme tilbudet på Meny for en stund siden,men vet ikke nåfor jeg har ikke vært der på noen uker. Vi har OB til 9,90. Fast pris.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Vi hadde det samme tilbudet på Meny for en stund siden,men vet ikke nåfor jeg har ikke vært der på noen uker. Vi har OB til 9,90. Fast pris. ← Jeg regner med at det er kun den blå OB. Pleier å være fast billigpris på den på de fleste butikkene
Gjest Gus Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Dumt at de aldri har store bind eller tamponger billig
Gjest fluesmekker Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Dumt at de aldri har store bind eller tamponger billig ...eller små! Spesielt når det gjelder tamponger, ikke min feil jeg har trang skjede . Normal OB er rett og slett ubehagelig, jeg må ha mini, og da betale rundt 20kr mer for de.
Gjest Tibz Skrevet 20. juli 2006 #9 Skrevet 20. juli 2006 -siden jeg har hormonspiral så trenger jeg ikke bind
Gjest Gus Skrevet 21. juli 2006 #10 Skrevet 21. juli 2006 ...eller små! Spesielt når det gjelder tamponger, ikke min feil jeg har trang skjede . Normal OB er rett og slett ubehagelig, jeg må ha mini, og da betale rundt 20kr mer for de. ← Det er vel oss de tar inn igjen pengene de taper på å selge de medium store billig på, da
iss Skrevet 21. juli 2006 #11 Skrevet 21. juli 2006 Den blå ob'en er så billig fordi det er denne varen som blir brukt i prissammenligninger! Og for at butikken skal komme godt ut av sånne undersøkelser, skrur de ofte prisen ned på varen.. De bruker vel den blå ob'en i undersøkelser fordi den er "vanlig" da vel
Svart Katt Skrevet 21. juli 2006 #12 Skrevet 21. juli 2006 Den blå ob'en er så billig fordi det er denne varen som blir brukt i prissammenligninger! Og for at butikken skal komme godt ut av sånne undersøkelser, skrur de ofte prisen ned på varen.. De bruker vel den blå ob'en i undersøkelser fordi den er "vanlig" da vel ← Ahh. Er det derfor?! Har alltid lurt på hvorfor de plutselig gikk noe så voldsomt ned i pris i så og si alle matbutikker. Men selvfølgelig. Logisk og alt.
Gjest Kitz Skrevet 21. juli 2006 #13 Skrevet 21. juli 2006 Lidl selger også Always Ultra Normal Plus til samma prisen oppdaget jeg i går da jeg dro for å sjekke ut Lidl-konseptet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå