Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Hei I går tok jeg og kjøpte et starter kit med Id minderal foundations. Først kom portoen på 9 dollar, så nå står det at de tar 20 dollar for å sende pakken. Det blir jo ca 160 kr. Er ikke det veldig mye?!
Scheherazade Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Ja, hørtes mye ut, jeg betalte 9 dollar da jeg kjøpte det samme. (For to år siden riktignok)
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Hei I går tok jeg og kjøpte et starter kit med Id minderal foundations. Først kom portoen på 9 dollar, så nå står det at de tar 20 dollar for å sende pakken. Det blir jo ca 160 kr. Er ikke det veldig mye?! ← Mulig jeg misforstår nå, men du bestillte og fikk oppgitt en porto på 9 dollar også kom de i ettertid og forlangte mer penger for porto?
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Ja.. Fordi 9dollar var en standardporto, og de tok og fikset på portoene etter at folk hadde bestilt for å få en porto som stod til hva de kjøpte. Min pakke er da ganske stor slik at jeg fikk en mail om høyere porto. Syns egentlig at dette er litt sykt, siden betalt er betalt og ingen andre sider gjør slik som dette. Portoen pleier jo å forandre seg på f.eks lookfantastic etter hvor mye en har i handlekurven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå