Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi reiser til Portugal den 1 August,og da kunne jeg tenke meg noen tips til hva vi må oppleve når vi først er der! Vi skal være der i 14 dager,og den første uka har vi leiebil,og fem forskjellige steder vi skal overnatte! Den siste uka skal vi være på algarve kysten! Jeg vil gjerne ha tips om hva som er fint å oppleve!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lisboa er verdt et besøk, og Cascais =)

Gjest Elfrida
Skrevet

Sintra er flott, og portvinssmaking i portvinskjellerne i Porto eller i vingårdene oppover Dourodalen er knall.

Skrevet

Jeg har vaert i Portugal mange ganger, i Lisboaomraadet 3 ganger. Har liksom forelsket meg litt i byen. Vet ikke hvor manger dager dere er i Lisboa, men anbefaler dere gjerne aa ha et par dager der.

Byen har elementer av baade gammelt og nytt. Noen av bydelene er pittoreske og sjarmerende, med autentiske smaa kafeer og hygelig lokalbefolkning.

Andre deler av byen er svaert moderne, som for eksmpel Expo-omraadet med akvarium og "skiheis" over sjoen.

Jeg synes hovedgatene har en tendens til aa bli litt mye tiggere og folk som vil selge deg ting du ikke vil ha. Kan anbefale aa gaa litt paa oppdagelsesturer i gater og smau utenfor selvse sentrumskjernen, som f.eks. Baixa Chiado.

Og blir det for varmt i byen, ta turen ut til Caiscais og kos dere paa stranden i en av de sjarmerende buktene!

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg henger meg også på denne. Det blir ferie i Portugal i sommer og vil gjerne ha tips både om gode restauranter og butikker. Hovedsaklig skal vi besøke Porto og Dourodalen.

Og hva bør man styre unna?

Skrevet

Henger meg også på denne,

vi reiser 20 juni og skal leie bil i 14 dager og står helt fritt.

Er bryllups reisen vår:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...