Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kommer til å skaffe seg dette til høsten? Synes det er stilig, spesielt på tynne jenter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Fikk med meg hjem flere par Skinnylegs fra Londonturen. "Alle" bruker de der borte.

Skrevet

det kom forresten litt feil ut det derre: ...spesielt på tynne jenter". Men de ser gjerne best ut på en som har tynne ben!

Skrevet

Har dere bilde av dette noe sted? Jeg ble nysgjerrig på hva det er for noe.

Gjest gjest1
Skrevet
Har dere bilde av dette noe sted? Jeg ble nysgjerrig på hva det er for noe.

Det er bukser som er smale hele veien ned.

Sånn som dette.

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

I :hjerte: smale bukser! Selv om jeg har sett mange som ikke tar seg så bra ut i det... :sjenert: (Men det har da uansett ikke jeg noe med!)

Edit: Også liker jeg dem ikke til høyhælte sko. Men nå jeg liker stort sett aldri høye og tynne hæler. Lave, rocka sko er best til skinny bukser. :)

Endret av Sweet Jane
Gjest Tanita
Skrevet

Hvilke sko passer til disse da? Jeg skal anskaffe meg en ja. Eller to.

Skrevet

Jeg syns stiletter er kult til sånne bukser, men flate ballerinasko kan være like fint. Jeg syns forøvrig at buksene er knallkule, men med den rumpa jeg har kan jeg bare glemme det.. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har, og jeg vil kjøpe flere :hjerte:

Gjest Tanita
Skrevet

Ser ikke selve føttene store ut i flate sko da, når buksa er så trang?

Gjest Gjest
Skrevet
Ser ikke selve føttene store ut i flate sko da, når buksa er så trang?

Jo . derfor er det penest å bruke den med høyhælte sandaler og lignende eller stappe jeansen ned i boots.

Gjest Tanita
Skrevet

m-m. Noen som vet hvor en kan kjøpe de her?

Gjest gjest1
Skrevet
m-m. Noen som vet hvor en kan kjøpe de her?

Jeg gidder ikke kjøpe så dyre bukser, så mine er fra Bik Bok

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, regner med at de varer en sesong eller to... Bikbok skal jeg også se.

Skrevet

Tror jeg også skal ut å kikke litt. Buksene må sitte svært fint om jeg skal ha et par sånne, men det er jo verdt et forsøk..

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har, og har lyst på flere! Synes de er kjempefine! Har et par fra Miss Sixty, og en annen fra en billig butikk i Berlin.

Synes sandaler, ballerinasko, høyhælte sko og støvletter alle er fine til dem. Bare sneakers/joggesko o.l som ikke passer, synes jeg.

Skrevet

jeg synes converse er stilig til skinny jeans

Gjest -eline-
Skrevet

Med de lårene jeg har så tror ikke jeg drainpipes er tingen gitt, selv om det mulig jeg kjøper etpar for å evt ha de i støvlettene. Synes de er vanvittig kule til ballerinasko, men tror jeg da vil se litte...uhm...uproposjonert ut :forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet

Kjøpte kullsvarte drainpipes i vår. Liker dem.

Merkelig hva moteskaperne får til. For to-tre år siden var det ingen som kunne tenke seg å gå med bukser som var trange over det hele. Nå lanseres de med et eget navn. Slengen har gått gradvis bort og endt i helt pinntrange bukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...