Thomasine Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Skal fremkalle digitale bilder fra sommerferien. Vet ikke hvem jeg skal benytte... Flau over å si at jeg ikke har fremkalt bilder siden høsten 2003... Hva eller hvem bruker dere? Anbefalinger mottas med takk...
exita Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 På elkjop.no får du fremkalle bilder til 50 øre stk. Det er ganske billig synes jeg!!
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 je ,men der er det 1,50 kr pr stk.... elkjop har flotte bilder ,på gullkodak papir.
Thomasine Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2006 Elkjøp er bra men fordrer at du har tid!! Tok meg 2 uker å få noen og seksti bilder sist...
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Det varierer jo da, jeg har fremkalt masse bilder hos Elkjøp etter at snuppa ble født i april, aldri tatt mer enn en uke, gjerne litt mindre (jeg henter bildene selv på Elkjøpbutikken, billigst da, ellers legger de på 40 kr i frakt). De sender mail både når bildene er ferdig frekalt og når du kan hente dem i butikken. Kvaliteten er bra nok, selv om man sikkert kan få bedre. Det kan være greit å redigerer bildene sine selv først.
Thomasine Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2006 Det ble www.postfoto.no Bildene skal komme etter 3-4 dager - gleder meg til å se resultatet. De har bilder til 0,50 for tiden. Kampanje ut juli, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå