Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte tan can fra www.bodyform.no, og fikk den i dag. Skal bare bruke i fjeset. Jeg ristet flasken, holdt den 40cm fra me og sprayet. Når jeg åpnet øynene var jeg jo så brun av jeg var nesten SVART! Og jeg sprayet ikke mye heller, bare i noen sekunder for å få litt farge. Skal det være slik eller? :overrasket: Piss spray!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nå er det blit rødt, ser ut som en tomat :sur:

Gjest Gjest_moi_*
Skrevet

er det fra model.co?? de har en egen avfjerningsgreie for selv.bruning

Gjest Gjest
Skrevet

Sprayet hele meg med spray tan en gang jeg, ALDRI mer!!

Gjest Gjest
Skrevet

LOL!!!!!!!!! :legrine: Du får bare holde deg innendørs til fargen har gått bort da vet du. Hvis du peeler litt forsiktig hver dag, så vil fargen forsvinne fortere.

Gjest Evangelina
Skrevet

Er det denne de reklamerere for i Se og hør? Så nemlig noe reklame på en sånn type spray, vurderte faktisk et lite øyeblikk å bestille..

Men tror jeg dropper det etter å ha lest her. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Produktet er farget for at man skal se hvor man har påført.

Fargen forsvinner etter første dusj.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Erfarte det samme som deg første gangen,jeg også :ler: Men nå jukser jeg,og gjør det på min egen måte,så nå er jeg faktisk temmelig fornøyd med den.

Selv om det står at du ikke skal smøre ut,så bruk hansker,vær effektiv,og spray bare en dæsj på hvert kinn før du jevner ut med hendene.I fjeset sprayer jeg bare punktvis,siden fargen trekker så fort inn (for å få tid til å jevne ut).På resten av kroppen sprayer jeg sjenerøst før jeg kjapt jevner over med hendene,-og når vi snakker kjapt,snakker vi om sekunder!!! :legrine:

Og en liten trøst,-selv om du sikkert er blitt pinlig brun i fjeset,så går den verste fargen av etter ca 2 dager ;) Lykke til!!! :)

Skrevet

hadde samme problem selv, tørte jo ikke å gå ut på 6 timer, men fargen ble veldig fin etter jeg hadde fått dusjet.. men kjøper den ikke igjen, for når man ikke ser ut etter påføring, så blir det litt vel slitsomt å være isolert fra omgivelsene i hele 6 timer- ikke verdt brunfargen....

neste gang kan jeg anbefale deg å kjøpe andre solsprayer som tropical sun, og den beste: SHADOWTANS ( kan bestilles på www.shadowtans.no eller www.glamtan.no )

Gjest Gjest
Skrevet
hadde samme problem selv, tørte jo ikke å gå ut på 6 timer, men fargen ble veldig fin etter jeg hadde fått dusjet.. men kjøper den ikke igjen, for når man ikke ser ut etter påføring, så blir det litt vel slitsomt å være isolert fra omgivelsene i hele 6 timer- ikke verdt brunfargen....

neste gang kan jeg anbefale deg å kjøpe andre solsprayer som tropical sun, og den beste: SHADOWTANS ( kan bestilles på www.shadowtans.no eller www.glamtan.no )

Hvorfor ikke bare spraye seg før man legger seg?

Gjest Gjest
Skrevet

Shadowtans er KJEMPEBRA! Liker den mye bedre enn St. Tropez også jeg. Nå sist prøvde jeg denne: www.naturasun.no, ikke så verst den heller, fin farge.

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

jeg liker tancan godt, men så leser jeg alltid bruksanvisninga oxo :ler:

var først redd for å bli orange men den gir meg jo en lekker brunfarge.

anbefales! :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...