Zafran Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei. Lurte litt på om det er noen sykkelentusiaster her? Selv er jeg litt på nybegynner stadiet, min trofaste makker Cannondale og jeg tilbakelegger rundt en 10-12 mil i uken i variert terreng. Har fått skikkelig kick av dette. Hvordan trener dere, hva slags sykler og hvor lenge har dere syklet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei. Har en Spesailized Rockhopper som jeg farter rundt i marka med. Blir mye i Maridalen og rundt der. Kjøpte sykkelen i Mai etter å ha tyvlånt pappa sin endel ganger. Sykler 6-12 mil i uken, døds digg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 20. juli 2006 #3 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg kjøpte faktisk ny sykkel for 1 uke siden jeg da. Den forrige sykkelen ble levert på miljøstasjonen her for 4 år siden, å sykkel har vært dypt savnet siden det. Sykkelen jeg kjøpte er en Marvil Hybridsykkel, sikkert ikke i samme gata som de det nevnes her. Har så langt syklet 1 tur til kjøpesenteret som ligger 7,5 km unna. Planen er at jeg skal sykle til butikken når jeg ikke skal ha så mye. Sykling er for meg en fin form for trim, å jeg har syklet mye fram til jeg kvittet meg med den forrige. Det merkes både på formen og fasongen at jeg ikke har syklet på 4 år nå, så det er godt å ha sykkel i hus igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #4 Del Skrevet 5. august 2006 www.terrengsykkel.no Der finner du andre jenter som også liker å sykle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå