Gå til innhold

MTB eller andre syklister her?

Zafran

Anbefalte innlegg

Hei. Lurte litt på om det er noen sykkelentusiaster her? Selv er jeg litt på nybegynner stadiet, min trofaste makker Cannondale og jeg tilbakelegger rundt en 10-12 mil i uken i variert terreng. Har fått skikkelig kick av dette. Hvordan trener dere, hva slags sykler og hvor lenge har dere syklet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dixie i.i

Hei.

Har en Spesailized Rockhopper som jeg farter rundt i marka med. Blir mye i Maridalen og rundt der. Kjøpte sykkelen i Mai etter å ha tyvlånt pappa sin endel ganger. Sykler 6-12 mil i uken, døds digg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte faktisk ny sykkel for 1 uke siden jeg da.

Den forrige sykkelen ble levert på miljøstasjonen her for 4 år siden, å sykkel har vært dypt savnet siden det.

Sykkelen jeg kjøpte er en Marvil Hybridsykkel, sikkert ikke i samme gata som de det nevnes her.

Har så langt syklet 1 tur til kjøpesenteret som ligger 7,5 km unna. Planen er at jeg skal sykle til butikken når jeg ikke skal ha så mye.

Sykling er for meg en fin form for trim, å jeg har syklet mye fram til jeg kvittet meg med den forrige.

Det merkes både på formen og fasongen at jeg ikke har syklet på 4 år nå, så det er godt å ha sykkel i hus igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...