Gå til innhold

Sang igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj og huff, nå gir jeg snart opp hele sanggreia, jeg er jo helt talentløs..

Tenkte at "kjærlighetsvisa" var grei å dikte til, og ahr fått noen tips, men sitter bom fast...

Hadde dere dang til deres kjære? Hadde jo vært moro å få det til da, nå som jeg har gått og tenkt på det og prøvd så lenge..

Videoannonse
Annonse
Gjest Revenka
Skrevet

Vi skal ikke ha noen sanger i vårt bryllup, men min søster hadde en flott sang til mannen sin, men den hadde hun fått en proff til å skrive for henne!

Gjest Gjest
Skrevet

prøv en annen melodi da vel. Julepresangen er mye brukt. Eller fortell oss hvor du står fast, kanskje vi kan hjelope :o) Jeg har skrevet sangen min ferdig og er veldig fornøyd. Hjelper gjerne til :o)

Skrevet

Kjærlighetsavisa er jo en veldig grei melodi å dikte på, gjorde det selv. Vet ikke om du har sett på min sang, men der kan du isåfall hente tips.

Ellers er det lurt med litt hjelp fra venner eller familie om man står helt fast.

Skrevet

For allsangen sin del er det greit at det diktes på en av de "vanlige" sangene men det er litt kjipt om 4 av sangene i bryllupet ditt er diktet på samme melodi.

Om du er intressert har jeg en spesiell som går på Bjørn Eidsvågs "Eg ser".

Gjest høstdamen
Skrevet
For allsangen sin del er det greit at det diktes på en av de "vanlige" sangene men  det er litt kjipt om 4 av sangene i bryllupet ditt er diktet på samme melodi.

Hei.

Jeg bel veldig interessert i den sangen din. skal gifte meg 12. august og jeg står bom fast. Er det mulig å få titte på den-kanskje den kan gi meg litt ideer.?

:)

Skrevet
For allsangen sin del er det greit at det diktes på en av de "vanlige" sangene men  det er litt kjipt om 4 av sangene i bryllupet ditt er diktet på samme melodi.

Ja, kjempe-interresert! Har fått til en halvveis nå, men den er jo så forferdelig dårlig at det er til å le seg i hjel av... :grine:

Skrevet

Har sendt sang i PM.

Den går på dialekt å må nok justeres for å passe den enkelte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...