Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Jeg vurderer å anmelde ei jeg kjenner til politiet pga trakaseringer på SMS. Men tviler litt på at politiet tar slike "sma" saker. Hva tror dere?
Gjest lilletroll Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Trakasering på sms har blitt anmeldt før.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Trakasering på sms har blitt anmeldt før. ← vet du hvor alvorlig trakaseringen var?
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Det var en artikkel om det på en nettavis for en tid tilbake. Har du sagt i fra en gang at du ønsker at hun skal slutte? Hvis ja, og hun fortsetter, synes jeg du kan ringe til politiet. Kanskje hjelper det jo bare hvis de tar en prat med henne, men du kan selvsagt anmelde trakassering også hvis du ønsker det. Det hele kommer jo an på hvor alvorlig trakkaseringen er også.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Nå er hun anmeldt. Kom hjem fra politiet nå. men pga ferien, så kunne det ta litt tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå