Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Er det noen her som skal gifte seg i 08? Har dere begynt å planlegge noe ennå?
Gjest Landra Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Hei! Regner med at vi skal gifte oss i 2008. Kan vel innrømme at jeg har begynt å planlegge. Mest fordi det er gøy men også for å finne ut hva vi har råd til og spare det vi ikke har råd til. Hva med deg? Bryllup i 2008?
Chica Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Vi regner med å gifte oss i 2008. Har ikke begynt noe med planlegging ennå, føler vi har goooood tid. Men kommer vel til å kontakte kirken etter sommeren for å høre om hvor tidlig vi må reservere den. Tror den er ganske populær.
Sun Mei Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Vi regner med å gifte oss i 2008. Har ikke begynt noe med planlegging ennå, føler vi har goooood tid. Men kommer vel til å kontakte kirken etter sommeren for å høre om hvor tidlig vi må reservere den. Tror den er ganske populær. ← Jeg mener å huske at jeg ikke fikk reservere kirken før vi var kommet til samme år som vi skulle gifte oss, sånn apropos
Chica Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Ja, regner egentlig med at det er for tidlig nå, men siden jeg leste en gang at den var fullbooket på populære datoer halvannet år i forveien tenker jeg vi tar en telefon for å høre. Vet ikke hva som er populære datoer en gang jeg!
Sun Mei Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Ja, regner egentlig med at det er for tidlig nå, men siden jeg leste en gang at den var fullbooket på populære datoer halvannet år i forveien tenker jeg vi tar en telefon for å høre. Vet ikke hva som er populære datoer en gang jeg! ← Ja, det er greit å ringe å høre. Hvis dere skal bruke en populær kirke så er det jo også greit. Rundt sankthans er jo populære datoer da Endret 20. juli 2006 av Sun Mei
mowgli Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Jeg mener å huske at jeg ikke fikk reservere kirken før vi var kommet til samme år som vi skulle gifte oss, sånn apropos ← ?? Samme år?? Jeg har nå bestilt kirke til neste år allerede... men det er mulig at 2008 er litt langt frem enda for kirken...
Maja_83 Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Vi skal gifte oss 30.August 2008 Det er 2 år til men har begynt å drømme oss bort allerede. Er så ufattelige mye fint der ute så det er godt å få fordøyd alle inntrykk på veien. Vi har så smått regnet på ting og vi blir 80 gjester til middag og 120 til kaffe, så derfor er jeg glad for at vi har ekstra god tid på oss til å spare penger til herligheten... Ellers er ikke planleggingen kommet lenger enn at vi vet hvilken kirke
maiia Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Vi har planer om å gifte oss i 2008, men har ikke bestemt dato enda. Det er leeenge til, og vi har ikke begynt å planlegge. Vi vet ennå ikke om det blir et stort eller lite bryllup, men uansett er det jo greit å begynne å spare allerede nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå