flickan Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Vurderer å ha 3 brudepiker i vårt bryllup neste sommer. De aktuelle jentene er da 5 og 8 år. Når kjøper dere brudepikekjolene? Er det tidlig å kjøpe de til høsten? Og hvordan beregner man størrelsene med tanke på at de vil vokse også fram til sommeren..? som dere sikkert skjønner har ikke jeg barn selv..
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 kjøpte brudepikekjole på cleopatra i bergen. de bestilte for meg fra ginnis. der står det mål osv. er veldig fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Vi skal ha to brudepiker 2 og 3,5 år. Jeg fant to brudekjoler i riktige størrelser i en brukt annonse og tok sjansen og slo til. Kjolene passer perfekt, måtte bare justere litt over skulderene til hun eldste. Ellers passet de perfekt. Vi gifter oss neste helg og kjolene kjøpte jeg i vinter.
flickan Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2006 Vi skal ha to brudepiker 2 og 3,5 år. Jeg fant to brudekjoler i riktige størrelser i en brukt annonse og tok sjansen og slo til. Kjolene passer perfekt, måtte bare justere litt over skulderene til hun eldste. Ellers passet de perfekt. Vi gifter oss neste helg og kjolene kjøpte jeg i vinter. Tok dere da høyde for at de kom til å vokse litt, da dere kjøpte kjolene, eller er ikke det så mye at det er noe en trenger å ta hensyn til?
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Tok dere da høyde for at de kom til å vokse litt, da dere kjøpte kjolene, eller er ikke det så mye at det er noe en trenger å ta hensyn til? ← Jeg tenkte egentlig ikke på det da jeg kjøpte kjolene, jeg kjøpte de usett fordi de var så fine og billige. Men vet jo hvilke størrelser jentene har og det passet. Bedre at de er litt for store enn for små tenkte jeg (det er 3 og 4 år størrelse) da kan jeg justere dersom det trengs. Men selvsagt, skulle jeg brukt masse penger på det hadde jeg nok bestilt litt større. Uansett, kjolene våre passer helt utmerket dem!
annemsk Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Vi skal ha en brudepike på ca falvannet år, mamma kjøpte brudepikekjole til henne på Zara i våres
miss77 Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Kjøpte kjoler i mars, men var ikke helt fornøyd, så jeg endte opp med å kjøpe nye i mai. De jeg kjøpte et halvt år før bestilte jeg i én str. større enn det de egentlig brukte på det tidspunktet. Vil forøvrig anbefale denne siden her. God service og kjolene ankom etter 3 dager.
*Emma* Skrevet 19. juli 2006 #9 Skrevet 19. juli 2006 Jeg skal kjøpe fra samme butikk som over - bare via Ebay - for da blir det billigere Vi gifter oss i mars neste år. De er 2 uker før snuppa blir 2 år. Siden str er 2 år - 4 år - 6 år osv.....blir det til at jeg bestiller 2 år uansett...for det er nok det som passer best Skal kjøpe nå snart!
flickan Skrevet 7. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2006 Jeg skal kjøpe fra samme butikk som over - bare via Ebay - for da blir det billigere Vi gifter oss i mars neste år. De er 2 uker før snuppa blir 2 år. Siden str er 2 år - 4 år - 6 år osv.....blir det til at jeg bestiller 2 år uansett...for det er nok det som passer best Skal kjøpe nå snart! ← Driver og skal bestille brudepikekjoler nå om dagen og kom på denne tråden jeg startet for noen uker.. så emma: Hvordan handler du der gjennom ebay? Og hvorfor blir det billigere når det er samme butikken..? Litt grønn her jeg..
*Emma* Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 Bare Bea - hvorfor det er billigere på Ebay vet jeg ikke men det er det. Det er jo auksjon da så de håper vel kanskje folk skal by over hverandre. Ikke vet jeg. Den kjolen jeg kjøpte betalte jeg 24.95$ for og det var "Buy now" på Ebay. Da fikk jeg med den hodepynten gratis. Hadde jeg kjøpt samme kjole med hodepynt i butikken deres hadde prisen vært 49.90$ Jeg fikk kjolen etter en uke og den er helt nydelig. Pynten i livet er festet med sikkerhetsnåler slik at den kan tas av om man ikke ønsker den. (Da blir jo endel av kjolene litt enklere....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå