Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg har extension, og det er mørkebrunt. Mitt eget hår har lysnet en del, og må farge det litt mørkere igjen..., jeg vil ikke slite på extensionet ved å farge det å...! Noen erfaringer? Rekner med jeg må til frisøren..., og det blir litt pirkarbeid. Menne..., bare lurer på om noen andre har gjort det? Farget sitt eget hår som har extensions?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Har hatt extensions i et par år, og driver i tillegg å setter extension på andre. Har faktisk farvet både det ekte håret og extensionhåret flere ganger, både samtidig og hver for seg. I utgangspunktet er det ikke noe problem å farve ditt eget hår. Det du trenger er en god venninne og litt god tid :)

Som du selv nevner, så er det ikke heldig å utsette festene for den type kjemisk behandling som farving er, så det vil lønne seg å bruke litt tid til å sortere, men bortsett fra det, er det som sagt ingen problem å farve ditt eget hår.

Hvis man skal farve extensionhåret, er poenget også der å unngå å få kjemikaliene i festene. Tar litt tid, men absolutt gjennomførbart.

En sånn børste med pinne som man bruker i forbindelse med bleking er et godt redskap å ha i hus før man setter i gang :)

Lykke til :)

Gjest Lanyah
Skrevet

Takker for svar! :klem:

Da får jeg forsøke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...