Gjest Gjest_Karamba_* Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Lurer på om noen har noen gode tips til shampoo og balsam for krøllete hår? Har stripet håret, så det er litt tørt. Har også problemer med småhår... Skal jeg velge for krøllete hår, farget/bleket eller tørt hår? Har brukt Lóreal Professional Extreme Liss for frizzy hair, men synes ikke balsamen her er så god... Har brukt kur i samme serien.
Dru Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har prøvd Tigi Catwalk Curls rock, men den var egentlig helt forferdelig. Og så har jeg prøvd shampoo og balsam fra Redken, blå flasker for krøllete hår. Den likte jeg mye bedre. Virker å være mye fuktighet i den iallfall.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Jeg syns den røde serien til loreal er god, for farget hår. Har også krøllete og tørt hår. Men akkurat nå har jeg vært hos friøsr og kjøpr en silver shampo som er veldig god. har lyst bleket hår.
Karamba Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har prøvd Tigi Catwalk Curls rock, men den var egentlig helt forferdelig. Og så har jeg prøvd shampoo og balsam fra Redken, blå flasker for krøllete hår. Den likte jeg mye bedre. Virker å være mye fuktighet i den iallfall. ← Det var faktisk en av de jeg lurte litt på også! Men da vet jeg at jeg ikke skal prøve Tigi....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Hva med hår kur?? Noen å anbefalle?
Gjest Tanita Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Jeg liker Sebastian Laminates masque. Den er iallefall fin på tørt/kruset hår.
muldvarpen Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Jeg bruker fresh curls sjampo og balsam fra redken. Kan absolutt anbefales. -og kur; All soft fra redken.
Karamba Skrevet 20. juli 2006 #9 Skrevet 20. juli 2006 Nå har jeg bestilt Redken Fresh Curls Spin control pack hos LF. Håper denne er bra mitt hår også! Takk for gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå