Gå til innhold

Jentesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har utforsket jentesex her inne? Jeg har og er superdeilig :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jada, jeg har. Flere ganger til og med. Flest ganger hvor jentesex har vært en del av en trekantsetting, med en mann som den tredje.

Skrevet

Hva synes du om det? Jeg elsker det

Gjest LilSweetie
Skrevet

Nei, det har jeg ei. Men er sikkert artig med trekant med to jenter og en gutt.

Skrevet

Prøvd ja. Men foretrekker menn jeg da

Gjest Gjest
Skrevet
Hva synes du om det?  Jeg elsker det

Ganske naturlig at du liker sex med jenter, ettersom jeg mistenker at du er mann.

Skrevet
Ganske naturlig at du liker sex med jenter, ettersom jeg mistenker at du er mann.

Registert som kvinne.

Men visst man gjerne vil lyve om det så jaja

Skrevet

har ikke enda, men veeeldig lyst :sjarmor:

Gjest jente 22
Skrevet

Har veldig lyst til å prøve, men ikke mens jeg er i forhold (som nå)...

Ser for meg utidige forviklinger med sjalusi o.l.

;)

Gjest LilSweetie
Skrevet
Ja.

Har du hatt sex med en jente, som jente? :forvirret: Jeg tror du lyver.

Gjest Gjesta
Skrevet
Har du hatt sex med en jente, som jente?  :forvirret:  Jeg tror du lyver.

Det tror jeg også. Jeg har riktignok hatt sex med ei jente (for det meste ei av gangen, i det minste), men ett av to holder kanskje ikke i denne tråden?

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Nei. Men jeg har ikke vært noe særlig tiltrukket av jenter jeg har møtt som vil det heller..

Jeg tror at om jeg skulle gjøre det noen gang så skulle det vært ei som kom ned fra verdensrommet, kun til det, og som så forsvann igjen :ler:

Endret av Chrizzy
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også, det var godt å ha prøvd det, men hun var ikke særlig god, og jeg følte meg i grunnen litt utilpass, sånn når jeg ser på det i ettertid.. Men tror jeg hadde likt det bedre om jeg hadde prøvd det igjen, nå som jeg har litt erfaring!

Jente her også, ja.

Skrevet

Yep -to ganger (jeg er jente selv). Var spennende, men jeg føler meg litt ferdig med det. Jenter er veldig myke, og lukter veldig godt -søtt på en måte, men det er liksom ingenting som kan slå MENN. Jeg må innrømme at jeg er veldig svak for "ridderprinsippet" (altså, stor sterk mann osv. -som jeg enten kan bli totalt forført av, eller forføre fullstendig selv), og en jente kan på en måte aldri måle seg med en mann på dette området.

Men ja, det var spennende. Litt mer komplisert da hun ene ble seriøst forelsket i meg, og en annen jente supersjalu etc. Litt enklere med menn på det området også kanskje...? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...